Gå til innhold

Hvor selger de klær i naturmaterialer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så godt inne på de ulike naturmaterialene, alt jeg vet er at jeg virkelig ikke kan fordra følelsen av å ha på meg polyester. Har en strikkegenser fra Cubus i polyester og jeg makter bare ikke å ha den på, eklere og klammere stoff skal man lete lenge etter! Så det jeg lurer på er om noen har tips til nettbutikker hvor de spesialiserer seg på klær i naturmaterialer? Orker ikke flere sånne Cubusgensere, og det er ikke for å være snobbete. Hadde vært greit å slippe å bla seg gjennom jungelen av klær som finnes og sjekke materialinnholdet på hvert plagg.

Anonymkode: 19bed...8fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme 😊

Anonymkode: 152c2...c75

Skrevet

På Zalando og Boozt kan du sortere på materialer. HM også, tror jeg faktuisk. Og hos f.eks. & Other Stories fungerer det bra å søke på "silke", "lin" etc., alt etter hva du ønsker.

Anonymkode: c85bb...038

• Liker 1
Skrevet

Masai har stort sett klær i naturmaterialer som bomull, viskose, lin, ull osv. Litt spesiell stil, da :) Arket,COS og Massimo Dutti har også mye klær i naturmaterialer. Ellers blir det vel de som spesialiserer seg på økologske klær, f.eks. https://www.grontskift.no/produktkategori/dame/

Skrevet

De aller, aller fleste klesbutikker selger klær i naturmaterialer; bomull, ull, bambus osv

Anonymkode: 9b2de...0f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...