Gå til innhold

Tips til pasta og chilitunfisk på boks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kong Oscar har tunfisk i chili på boks som er kjempegod, og jeg vil blande det inn i pasta. Men jeg synes liksom ikke det smaker nok og vil ha noe å balansere chilismaken med. Har dere noen tips? 

Anonymkode: 32c35...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitron 

Cherrytomater

Anonymkode: 6fef0...cba

Skrevet

Kjøp tunfisk uten chili. Ta litt olivenolje i en stekepanne, varm den og fres litt hvitløk og chili (så mye du ønsker) i oljen. Ha i tunfisken og bland pastaen i. Viktig at hvitløken ikke brenner seg, da blir det ikke noe godt. Jeg tror det er sukker i de boksene fra Kong Oscar, det gjør det sikkert mildere i smaken og ikke så sunt :)

Anonymkode: f23a6...13f

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøp tunfisk uten chili. Ta litt olivenolje i en stekepanne, varm den og fres litt hvitløk og chili (så mye du ønsker) i oljen. Ha i tunfisken og bland pastaen i. Viktig at hvitløken ikke brenner seg, da blir det ikke noe godt. Jeg tror det er sukker i de boksene fra Kong Oscar, det gjør det sikkert mildere i smaken og ikke så sunt :)

Anonymkode: f23a6...13f

Takk. Problemet er at jeg kjøpte 30 bokser når det var på tilbud. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Takk. Problemet er at jeg kjøpte 30 bokser når det var på tilbud. 

Hva med å bruke til annet enn pasta? En boks kan brukes i salat (gjerne kokt egg i) eller pastasalat. Du kan også bruke det på skiven med majones under. De holder jo lenge, så ingen fare om du ikke bruker opp med en gang!

Anonymkode: 6fef0...cba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...