AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Kong Oscar har tunfisk i chili på boks som er kjempegod, og jeg vil blande det inn i pasta. Men jeg synes liksom ikke det smaker nok og vil ha noe å balansere chilismaken med. Har dere noen tips? Anonymkode: 32c35...457
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Sitron Cherrytomater Anonymkode: 6fef0...cba
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Kjøp tunfisk uten chili. Ta litt olivenolje i en stekepanne, varm den og fres litt hvitløk og chili (så mye du ønsker) i oljen. Ha i tunfisken og bland pastaen i. Viktig at hvitløken ikke brenner seg, da blir det ikke noe godt. Jeg tror det er sukker i de boksene fra Kong Oscar, det gjør det sikkert mildere i smaken og ikke så sunt Anonymkode: f23a6...13f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Kjøp tunfisk uten chili. Ta litt olivenolje i en stekepanne, varm den og fres litt hvitløk og chili (så mye du ønsker) i oljen. Ha i tunfisken og bland pastaen i. Viktig at hvitløken ikke brenner seg, da blir det ikke noe godt. Jeg tror det er sukker i de boksene fra Kong Oscar, det gjør det sikkert mildere i smaken og ikke så sunt Anonymkode: f23a6...13f Takk. Problemet er at jeg kjøpte 30 bokser når det var på tilbud. Anonymkode: 32c35...457
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk. Problemet er at jeg kjøpte 30 bokser når det var på tilbud. Anonymkode: 32c35...457 Hva med å bruke til annet enn pasta? En boks kan brukes i salat (gjerne kokt egg i) eller pastasalat. Du kan også bruke det på skiven med majones under. De holder jo lenge, så ingen fare om du ikke bruker opp med en gang! Anonymkode: 6fef0...cba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå