AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Del Skrevet 24. august 2023 Hei, tidligere for flere mnd siden så hadde jeg mensen rundt 16 i hver mnd, hadde negativt innsett i juni og fikk mensen 24 juni, 2 dager etter slutt på progesteron. Fikk mensen 25 juli, nå ingen antydning i det hele tatt og det er frustrerende. Kan mensen bli fryktelig forsinka? På forhånd takk for svar ❤️ Anonymkode: 1f80a...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Del Skrevet 24. august 2023 Mensen blir forsinket hvis eggløsning har uteblitt. Så hvis du ikke har fått mensen har nok din siste eggløsning ikke skjedd. Kan skyldes ubalanse i hormoner. Etter mitt første negative innsett fikk jeg mensen som vanlig, men neste syklus ble 60 dager lang. Altså dobbelt så lang som normalt. Kroppen hadde rett og slett hoppet over en syklus da eggløsning skjedde seinere enn "normalt". Skulle da egentlig hatt innsett i naturlig syklus, men dette ble forskjøvet siden eggløsning ikke skjedde. Anonymkode: 4ff4c...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Del Skrevet 24. august 2023 Ja. Anonymkode: 8289a...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mensen blir forsinket hvis eggløsning har uteblitt. Så hvis du ikke har fått mensen har nok din siste eggløsning ikke skjedd. Kan skyldes ubalanse i hormoner. Etter mitt første negative innsett fikk jeg mensen som vanlig, men neste syklus ble 60 dager lang. Altså dobbelt så lang som normalt. Kroppen hadde rett og slett hoppet over en syklus da eggløsning skjedde seinere enn "normalt". Skulle da egentlig hatt innsett i naturlig syklus, men dette ble forskjøvet siden eggløsning ikke skjedde. Anonymkode: 4ff4c...7d8 Takk for svar ikke sjekket for eggløsning så vet ikke hvorfor jeg har hatt den. Håper bare mensen blir noen dager forsinket slik at jeg kan starte styrt syklus om noen dager ❤️ Anonymkode: 1f80a...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar ikke sjekket for eggløsning så vet ikke hvorfor jeg har hatt den. Håper bare mensen blir noen dager forsinket slik at jeg kan starte styrt syklus om noen dager ❤️ Anonymkode: 1f80a...820 Krysser fingrene for at den dukker opp snart 🤞 Er noe dritt å gå å vente og få behandling utsatt pga forsinkelser i kroppen. Anonymkode: 4ff4c...7d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Krysser fingrene for at den dukker opp snart 🤞 Er noe dritt å gå å vente og få behandling utsatt pga forsinkelser i kroppen. Anonymkode: 4ff4c...7d8 Tusen takk ❤️❤️ Anonymkode: 1f80a...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå