Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lev_livet, disse spørsmålene går også til deg 😂❤️

Anonymkode: 9d4f8...745

Hei jeg bruker ikke ofte kost, foretrekker svamp men IT cosmetic sin børste er god, minuset at den er litt dyr

Jeg bruker huda beauty sitt i enten pound cake eller cherry blossom, disse er ikke hvite😅 ellers er Anastasia sitt pudder bra i både i traskcluent eller banana!

jeg setter ansiktet godt før jeg går over til bronzer, nars sin og Benefit sin syns jeg legger seg fint uten å bli flekkete

settingspray er definitivt urban Decay sin all Nighter best

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tørr hud, vil kanskje estee lauder double wear foundation tørke huden mere ut..den er tilpasset fet hud,og heller mer mot den matte siden.

En bb eller cc cream, feks.den fra makeup mekka,gir masse fukt,dekker veldig godt og sitter bra hele dagen. Gir godt med glød,og er veldig rimelig prismessig også.

Er ikke nødvendig med settingpudder eller spray heller,siden den sitter så godt.MEN hvis man er redd den skal 'forsvinne' iløpet av dagen,er makeup mekka sitt settingpudder et veldig godt alternativ! Whats cooking goodlooking,mener jeg den heter.

• Liker 1
Skrevet
Lev_livet skrev (10 timer siden):

Hei jeg bruker ikke ofte kost, foretrekker svamp men IT cosmetic sin børste er god, minuset at den er litt dyr

Jeg bruker huda beauty sitt i enten pound cake eller cherry blossom, disse er ikke hvite😅 ellers er Anastasia sitt pudder bra i både i traskcluent eller banana!

jeg setter ansiktet godt før jeg går over til bronzer, nars sin og Benefit sin syns jeg legger seg fint uten å bli flekkete

settingspray er definitivt urban Decay sin all Nighter best

Elsker urban decay setting spray!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 10.48):

Bra! Hvordan er det - legger den seg i linjene/rynkene i ansiktet? Jeg har en del linjer i panna, og ser at jeg ser mye mer rynkete ut når jeg bruker pudder-foundation i panna. Unngår det så mye som mulig. 

Anonymkode: 9d4f8...745

Jeg ville brukt en primer før foundation hvis sminke legger seg i linjene. Primeren fyller inn linjene så sminken ikke legger seg i linjene og fremhever. E.L.F hydrating primer er helt fin og holder på fukt og sminken ikke blir "kakete". 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...