Lev_livet Skrevet 4. september 2023 #21 Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lev_livet, disse spørsmålene går også til deg 😂❤️ Anonymkode: 9d4f8...745 Hei jeg bruker ikke ofte kost, foretrekker svamp men IT cosmetic sin børste er god, minuset at den er litt dyr Jeg bruker huda beauty sitt i enten pound cake eller cherry blossom, disse er ikke hvite😅 ellers er Anastasia sitt pudder bra i både i traskcluent eller banana! jeg setter ansiktet godt før jeg går over til bronzer, nars sin og Benefit sin syns jeg legger seg fint uten å bli flekkete settingspray er definitivt urban Decay sin all Nighter best 2
flusa Skrevet 5. september 2023 #22 Skrevet 5. september 2023 Hvis du har tørr hud, vil kanskje estee lauder double wear foundation tørke huden mere ut..den er tilpasset fet hud,og heller mer mot den matte siden. En bb eller cc cream, feks.den fra makeup mekka,gir masse fukt,dekker veldig godt og sitter bra hele dagen. Gir godt med glød,og er veldig rimelig prismessig også. Er ikke nødvendig med settingpudder eller spray heller,siden den sitter så godt.MEN hvis man er redd den skal 'forsvinne' iløpet av dagen,er makeup mekka sitt settingpudder et veldig godt alternativ! Whats cooking goodlooking,mener jeg den heter. 1
flusa Skrevet 5. september 2023 #23 Skrevet 5. september 2023 Lev_livet skrev (10 timer siden): Hei jeg bruker ikke ofte kost, foretrekker svamp men IT cosmetic sin børste er god, minuset at den er litt dyr Jeg bruker huda beauty sitt i enten pound cake eller cherry blossom, disse er ikke hvite😅 ellers er Anastasia sitt pudder bra i både i traskcluent eller banana! jeg setter ansiktet godt før jeg går over til bronzer, nars sin og Benefit sin syns jeg legger seg fint uten å bli flekkete settingspray er definitivt urban Decay sin all Nighter best Elsker urban decay setting spray! 1
stolsokk Skrevet 5. september 2023 #24 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 10.48): Bra! Hvordan er det - legger den seg i linjene/rynkene i ansiktet? Jeg har en del linjer i panna, og ser at jeg ser mye mer rynkete ut når jeg bruker pudder-foundation i panna. Unngår det så mye som mulig. Anonymkode: 9d4f8...745 Jeg ville brukt en primer før foundation hvis sminke legger seg i linjene. Primeren fyller inn linjene så sminken ikke legger seg i linjene og fremhever. E.L.F hydrating primer er helt fin og holder på fukt og sminken ikke blir "kakete". 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå