AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg er ikke utdannet maler, men har malt mye og er flink. Nå har et vennepar spurt om jeg kan male tak i stue og kjøkken for dem. Det er ca 50 kvm. De sier at betaling er opp til meg, jeg kan ta det jeg føler er riktig. Men synes det er helt umulig, hva er egentlig rett pris å ta? Anonymkode: f893a...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Del Skrevet 24. august 2023 Finn ut hvor mange timer det tar, finn ut hvilken timelønn du vil jobbe for. Der har du prisen. Anonymkode: 64b1a...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Del Skrevet 24. august 2023 Ta 500kr per time pluss materialkostnader. De fleste profesjonelle (ikke reisepolakjer) tar 750kr i timen og oppover. Sannsynligvis gjør du en bedre jobb i tillegg. Anonymkode: 3b872...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 24. august 2023 #4 Del Skrevet 24. august 2023 36 minutter siden, AnonymBruker said: Ta 500kr per time pluss materialkostnader. De fleste profesjonelle (ikke reisepolakjer) tar 750kr i timen og oppover. Sannsynligvis gjør du en bedre jobb i tillegg. Anonymkode: 3b872...1b1 500? Så man legger til grunn en årslønn på en million, ufaglært, og da materialer og forbruksmateriell ikke inkludert. Profesjonelle har i tillegg firma, firmabil, husleie, arbeidsgiveravgift og andre kostnader å ta hensyn til. Tror man bør vurdere et litt mer rasjonelt lønnsnivå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 24. august 2023 #5 Del Skrevet 24. august 2023 50 kvm tak. Ca 1,5 arbeidsdag? Med prepping la oss si 2. Fingeren i lufta sier meg at 5000 er en grei sum. Går vel som småjobb og da ikke skattepliktig vil jeg tro? Aldri drevet med det selv, så ikke ta meg på ordet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Del Skrevet 24. august 2023 Håper du har erfaring med takmaling… Det er ikke det samme som å male vegger… Helt ærlig ville jeg aldri tatt på meg noe slikt med mindre jeg var faglært innen maling. Det er IKKE bare bare å male tak og få det pent. Ville nok takket for tilliten og rådet de til å kontakte fagfolk. Anonymkode: 1840d...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #7 Del Skrevet 24. august 2023 Min mor hadde malerfirma med norske håndverkere til å male tak og vegger i stue/kjøkken (ca 35 kvm grunnflate) De gjorde alt og med bra resultat og dette betalte hun 18.000,- ink materialer. De holdt på ca 1,5 dag 2 stk Anonymkode: 6f938...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå