Gjest Lars1009 Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Sovner ganske greit, men våkner hyppig pluss våken 1-2 timer midt på natten. de vanlige rådene hjelper ikke. Ikke Melatonin eller diverse urter heller. Noen som har løst problemet med noen mirakelkur jeg ikke har hørt om?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #3 Skrevet 25. august 2023 Jeg har samme problem selv.Jeg bruker sovemedisin for å få sove. Jeg har ingen tips, jeg drikker alltid klosteret te ,søvndyssende te før legge tid. Anonymkode: 907ed...276
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #4 Skrevet 25. august 2023 Har ikke løst det, men har merket stor bedring av å få opp d vitamin nivå, b-12, og i tillegg ta tilskudd av magnesium. Hadde per definisjon ikke mangel av d og b12, men lå i nedre del av referanseområdet. Anonymkode: f14ac...1ae
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #5 Skrevet 25. august 2023 Om du opplever mye stress på dagen kan du få urolig søvn om natten. Ett tips er å rydde litt opp i stresset du evt skulle ha på dagtid. Men finnes ingen mirakelkur, medisiner kan jo hjelpe deg å sove mer, men det trenger ikke gi god søvn eller en bedre dag etterpå. Anonymkode: e3a6b...81b
ThereGoesBob Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 Du bøtter vel ikke tilfeldigvis nedpå et lass med energidrikker før du legger deg vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå