AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Jeg er på utkikk etter en fastlege i oslo, er det noen tips til hvem man burde velge og er det noen som frarådes velge? Anonymkode: 5dd1a...b0a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Fastleger (legelisten.no) Her er det bare å begynne og lete I Oslo kan det være vrient, så trikset er å finne en/ei i 35-45 årene som man liker og tviholde på denne til pensjonistalder. Anonymkode: e62a2...203 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fastleger (legelisten.no) Her er det bare å begynne og lete I Oslo kan det være vrient, så trikset er å finne en/ei i 35-45 årene som man liker og tviholde på denne til pensjonistalder. Anonymkode: e62a2...203 Jeg fant henne, men hun jobber 1 time unna Oslo. Det er det verdt!! Anonymkode: b87f0...b9b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Hvor i Oslo holder du til, og hvor langt er du villig til å reise? Anonymkode: 477c3...3db
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Kan anbefale trygg helse legesenter på det sterkeste. Trives veldig godt her, både med min fastlege og den andre som tok meg inn da min var syk på kort varsel 😊 Anonymkode: 7539f...f8f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 Anbefaler å ta en av (veldig få) ledige fastleger. Disse er enten helt nye, eller veldig upopulære. I mellomtiden setter du deg på venteliste hos en lege du ØNSKER å være hos. Jeg fikk nettopp plass på lista til en lege jeg har stått i kø for i et par år. Fikk henne anbefalt av ei venninne, og da jeg satte meg på ventelista var det vel et par hundre i kø.9’ Anonymkode: 7e8a8...372
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #7 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Fastleger (legelisten.no) Her er det bare å begynne og lete I Oslo kan det være vrient, så trikset er å finne en/ei i 35-45 årene som man liker og tviholde på denne til pensjonistalder. Anonymkode: e62a2...203 Tusen takk for tipset, skal sjekke ut Anonymkode: 5dd1a...b0a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #8 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor i Oslo holder du til, og hvor langt er du villig til å reise? Anonymkode: 477c3...3db Helst ikke for langt da jeg sliter med å ta kollektivt, så håpte på noe i nærheten. Holder til ved ulven Anonymkode: 5dd1a...b0a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #9 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kan anbefale trygg helse legesenter på det sterkeste. Trives veldig godt her, både med min fastlege og den andre som tok meg inn da min var syk på kort varsel 😊 Anonymkode: 7539f...f8f Skal sjekke ut, tusen takk for tipset! Vet du om det tar lang tid få fastlege her? Anonymkode: 5dd1a...b0a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #10 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anbefaler å ta en av (veldig få) ledige fastleger. Disse er enten helt nye, eller veldig upopulære. I mellomtiden setter du deg på venteliste hos en lege du ØNSKER å være hos. Jeg fikk nettopp plass på lista til en lege jeg har stått i kø for i et par år. Fikk henne anbefalt av ei venninne, og da jeg satte meg på ventelista var det vel et par hundre i kø.9’ Anonymkode: 7e8a8...372 Får håpe dette er en ny fastlege og helst ikke en upopulær jeg velger isåfall. Tusen takk for tipset, må nesten bare gjøre dette Anonymkode: 5dd1a...b0a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #11 Skrevet 25. august 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Får håpe dette er en ny fastlege og helst ikke en upopulær jeg velger isåfall. Tusen takk for tipset, må nesten bare gjøre dette Anonymkode: 5dd1a...b0a Jeg hadde superflaks med et sånt bytte. Flyttet til Oslo og sto uten fastlege, så hadde egentlig ikke noe annet valg. Han viste seg å være supergod, men listen hans var nesten tom fordi han var helt fersk og begynte i en nyopprettet stilling. Anonymkode: 477c3...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå