AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Hvor ofte opplever dere at den som har dumpet dere kommer tilbake? Jeg er nesten alltid den som blir dumpet, men har kun hatt én som har kommet tilbake (etter flere måneder). Virker ut som andre har motsatt erfaring? Og på hvilken måte tar de kontakt igjen? Anonymkode: 07bda...c25
Sparkling_Pink Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Jeg har stort sett ikke opplevd at den som har dumpet meg har kommet tilbake. Unntaket er to rotete mannfolk som har tatt kontakt igjen over nett. Han ene var direkte og sa at han hadde vært i et forhold som nå var over og han andre uttrykte en lengsel etter meg som han beskrev som en besettelse. Ingen av disse kontaktene ledet noen vei.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Jeg dumpa en og kom tilbake 🙈🙈 Anonymkode: 6c092...380
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Jeg har dumpa mange og aldri gått tilbake! Har aldri blitt dumpet selv. Anonymkode: c6cc0...a38
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Hvorfor vil en ha en som dumpa deg ? Anonymkode: 97c1f...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 Har inntrykk av at mange menn kommer tilbake etter at de har dumpet en de har vært sammen med eller dater. Mange av mine venninner som har opplevd det… Så bare lurer på om det er noe i det, og hvorfor? Anonymkode: 07bda...c25
Andro Skrevet 24. august 2023 #7 Skrevet 24. august 2023 De fleste som avslutter forhold mener det. Folk med narsissistisk personlighetsforstyrrelse derimot; de kommer nesten alltid tilbake - og de mener ikke noe med det heller. Foruten å styrke eget selvbilde. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #8 Skrevet 24. august 2023 Det er et velkjent fenomen at menn kommer tilbake til den de har dumpet. Det kan ha med usikker/unnvikende personlighet å gjøre (ambivalent forhold til forpliktelser og tilknytning), og noen gjør det fordi de har sterkt behov for bekreftelse. Anonymkode: 73523...226
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #9 Skrevet 24. august 2023 Min gjorde det, men jeg vil selvfølgelig ikke ha ham tilbake. Det er åpenbart et mønster der han dumper og prøver seg på en ny i stedet for å fikse ting. Når det nye heller ikke fungerer, prøver han seg hos forrige igjen. Og sånn går no dagan ... Anonymkode: 4415a...00b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #10 Skrevet 24. august 2023 Er det noen som har opplevd det i datingfasen? Før man har rukket å bli ordentlig kjent? Jeg erfarer ofte at menn er veldig interessert i starten, men mister interessen etter noen uker. Uten at det er en annen grunn enn at «tror ikke vi er en god match» etc. Hvordan kan de vite dette så tidlig? Jeg er som regel den som blir dumpet, lurer på hva jeg gjør feil? Gjelder også de jeg har god kjemi med og som virker å være veldig interessert i noe mer, og som vil treffes flere ganger over en periode. Ofte håper jeg jo at de angrer seg og kommer tilbake, men det skjer sjeldent/aldri med meg… Ts Anonymkode: 07bda...c25
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #11 Skrevet 25. august 2023 Jeg har en som jeg var sammen med i mange år. Jeg dumpet han fordi han aldri ble voksen. Hver gang jeg ble singel tok han kontakt. Nesten på dagen 😂 selv om han er i et forhold. Anonymkode: 657d7...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå