AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 I mitt 40 år gamle liv har det blitt en del sexpartnere opp igjennom. Og jeg må ærlig si at smaken på sæd er så utrolig forskjellig fra hver enkelt person. Og jeg tror mye henger sammen med kosthold og livsstil. De som bærer preg av helt til delvis usunt kosthold, smaker salt og bittert. Noen har har så fæl smak at jeg brekker meg. Helt forferdelig. De som har hatt mye fokus på sunt kosthold og gode råvarer daglig i kosten har nesten ikke smak i det hele tatt, verken salt, bittert eller noe annet. Nesten smakløst faktisk. Det samme gjelder egentlig kroppslukt også. Dette er bare min observasjon. Men den har aldri slått feil i mine tilfeller hvertfall. Hva er dere andre kvinners erfaringer? Anonymkode: ef996...551 1
SlemUlv Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Dette er jo allerede bevist. Det er ikke noe man trenger å tro. Hva man putter i kroppen, om man røyker osv, har noe å si på hvordan sæd smaker, og på konsistens.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): I mitt 40 år gamle liv har det blitt en del sexpartnere opp igjennom. Og jeg må ærlig si at smaken på sæd er så utrolig forskjellig fra hver enkelt person. Og jeg tror mye henger sammen med kosthold og livsstil. De som bærer preg av helt til delvis usunt kosthold, smaker salt og bittert. Noen har har så fæl smak at jeg brekker meg. Helt forferdelig. De som har hatt mye fokus på sunt kosthold og gode råvarer daglig i kosten har nesten ikke smak i det hele tatt, verken salt, bittert eller noe annet. Nesten smakløst faktisk. Det samme gjelder egentlig kroppslukt også. Dette er bare min observasjon. Men den har aldri slått feil i mine tilfeller hvertfall. Hva er dere andre kvinners erfaringer? Anonymkode: ef996...551 Velkommen etter. Det du skriver er jo noe alle vet. Allmennkunnskap altså... Det samme gjelder også oss kvinner, bare sånn til info. Anonymkode: 27cf9...b34 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Kan tenke meg at det absolutt påvirkes av kosthold. Aldri smakt på sæd, så har ingen referanse Anonymkode: 36273...c72
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 SlemUlv skrev (7 minutter siden): Dette er jo allerede bevist. Det er ikke noe man trenger å tro. Hva man putter i kroppen, om man røyker osv, har noe å si på hvordan sæd smaker, og Men da blir det jo som kvinne veldig feil å si at hun ikke liker sæd? Da er det den spesifikke personens sæd hun ikke liker, eventuelt ikke har fått muligheten til å prøve "kvalitets-sæd". Og når man da har fått en ny partner, og det smaker helt forjæ*** , skal man da være ærlig og si at " du smaker helt forferdelig, sammenlignet med andre jeg har vært med, kan du få en sunnere livsstil? " Anonymkode: ef996...551
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I mitt 40 år gamle liv har det blitt en del sexpartnere opp igjennom. Og jeg må ærlig si at smaken på sæd er så utrolig forskjellig fra hver enkelt person. Og jeg tror mye henger sammen med kosthold og livsstil. De som bærer preg av helt til delvis usunt kosthold, smaker salt og bittert. Noen har har så fæl smak at jeg brekker meg. Helt forferdelig. De som har hatt mye fokus på sunt kosthold og gode råvarer daglig i kosten har nesten ikke smak i det hele tatt, verken salt, bittert eller noe annet. Nesten smakløst faktisk. Det samme gjelder egentlig kroppslukt også. Dette er bare min observasjon. Men den har aldri slått feil i mine tilfeller hvertfall. Hva er dere andre kvinners erfaringer? Anonymkode: ef996...551 Jeg spøy etter en halvtime etter at jeg svelgte sæden til en fyr. Er sikker på han har spist noe som ikke var helt bra....🥴😂 Anonymkode: 3e088...b00
SlemUlv Skrevet 24. august 2023 #7 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Men da blir det jo som kvinne veldig feil å si at hun ikke liker sæd? Da er det den spesifikke personens sæd hun ikke liker, eventuelt ikke har fått muligheten til å prøve "kvalitets-sæd". Og når man da har fått en ny partner, og det smaker helt forjæ*** , skal man da være ærlig og si at " du smaker helt forferdelig, sammenlignet med andre jeg har vært med, kan du få en sunnere livsstil? " Anonymkode: ef996...551 Hvorfor blir det feil? Ikke alle vil ha andres kroppsvæsker i munnen, og det er helt ok. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #8 Skrevet 24. august 2023 SlemUlv skrev (24 minutter siden): Hvorfor blir det feil? Ikke alle vil ha andres kroppsvæsker i munnen, og det er helt ok. Spytt er også en kroppsvæske. Ekkelt å kline også? Anonymkode: d915e...d68
Flintis Skrevet 24. august 2023 #9 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Men da blir det jo som kvinne veldig feil å si at hun ikke liker sæd? Da er det den spesifikke personens sæd hun ikke liker, eventuelt ikke har fått muligheten til å prøve "kvalitets-sæd". Og når man da har fått en ny partner, og det smaker helt forjæ*** , skal man da være ærlig og si at " du smaker helt forferdelig, sammenlignet med andre jeg har vært med, kan du få en sunnere livsstil? " Anonymkode: ef996...551 Så plutselig for meg et diagnoseteam nå.....
SlemUlv Skrevet 24. august 2023 #10 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spytt er også en kroppsvæske. Ekkelt å kline også? Anonymkode: d915e...d68 Personlig liker jeg ikke å kline. Men det svarte ikke på spørsmålet
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #11 Skrevet 24. august 2023 Jeg opplever smaken som lik men mengden som utrolig forskjellig. Nåværende partner har enormt mye sæd, som også smaker en del og ganske salt. Hadde klart det om det var mindre mengder. Anonymkode: 1ed76...8b4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #12 Skrevet 24. august 2023 Min mann har diabetes og jeg kan smake om han har høyt blodsukker😅 Syns også det kan smake ulikt, og er ikke fan, jeg spytter ut. Anonymkode: 76bce...b91
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I mitt 40 år gamle liv har det blitt en del sexpartnere opp igjennom. Og jeg må ærlig si at smaken på sæd er så utrolig forskjellig fra hver enkelt person. Og jeg tror mye henger sammen med kosthold og livsstil. De som bærer preg av helt til delvis usunt kosthold, smaker salt og bittert. Noen har har så fæl smak at jeg brekker meg. Helt forferdelig. De som har hatt mye fokus på sunt kosthold og gode råvarer daglig i kosten har nesten ikke smak i det hele tatt, verken salt, bittert eller noe annet. Nesten smakløst faktisk. Det samme gjelder egentlig kroppslukt også. Dette er bare min observasjon. Men den har aldri slått feil i mine tilfeller hvertfall. Hva er dere andre kvinners erfaringer? Anonymkode: ef996...551 Helt enig. Smaksløkene mine har traumer etter det der, har fortsatt noia for å smake sæd etter at jeg smakte noe så jævlig bittert. Smakte som om jeg spiste Paracet uten noe vann, jævlig surt og nasty. Anonymkode: 4dd40...fc0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #14 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt enig. Smaksløkene mine har traumer etter det der, har fortsatt noia for å smake sæd etter at jeg smakte noe så jævlig bittert. Smakte som om jeg spiste Paracet uten noe vann, jævlig surt og nasty. Anonymkode: 4dd40...fc0 😅 Ja traumer har jeg også. Første jeg tenker på i møtet med ny mann, er om han smaker jævlig, for det er reelt frykten. Kunne ikke klart å vært i et forhold med noen som jeg ikke liker smaken på. Dwt er en skikkelig dealbraker. Det elsker å gi BJ, leke med utsyret og få han til å komme. Anonymkode: ef996...551
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #15 Skrevet 24. august 2023 Har ikke samme erfaring. Opplevd null smak på sæd fra mann som snuser, spiser junkfood og drikker cola. Og grusom smak fra en som levde på normal kost. Mistenker at smak henger litt sammen med hvor hyppige sædavganger mannen har. Men noe kan jo skyldes kost også. Anonymkode: 06e50...e36
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #16 Skrevet 24. august 2023 Jeg unngår konsekvent mat som gir sæden min vond smak. Spiser en del frukt, for da smaker sæden bedre, som gjør at jeg blir sugd oftere 😉 Anonymkode: 95939...c97
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #17 Skrevet 24. august 2023 Jeg ronker i et glass og tilbyr smaksprøver til damer på byen👍 Anonymkode: 12fa1...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå