AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Jeg har 25% fast stilling, er også ringevikar på samme sted. Har periodevis jobbet oppimot 100%. Og periodevis bare jobba de faste vaktene. Har gått på en smell etter å ha pressa meg selv for hardt over lang tid. Er utmattet og er 50% sykmeldt nå. Jobber en sjelden gang ca 20% utenom det faste, men jobber stort sett bare det faste nå. Får sykepenger, men det er en vilt lav sum pr.dag.. ikke 200kr engang. Har søkt aap som jeg antakelig får i tillegg. Men hvor mye utbetalt blir det hvis jeg stort sett jobber bare de faste vaktene? Er redd for at det blir uholdbart. Er gift, har to barn. Kan ikke basere oss på mannens lønn. Anonymkode: 42f6f...99c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Arbeidsavklaringspenger utgjør 66 % av inntekten din det siste året før du ble syk, eller gjennomsnittet av de tre siste årene før du ble syk. Du vil få det som gir den beste beregningen i din situasjon. Anonymkode: f2212...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå