AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Dama vil bruke ruglete sleeve fordi det gir en helt annen friksjon under sex og hun kommer lettere. Vi kjøpte den for morro skyld, men hun liker den så godt at hun vil at jeg bruker den hver gang vi har samleie. Jeg liker jo å tilfredsstille henne, men kjenner jo litt mindre med den på selv om den bare går til rett under penishodet og kan få orgasme med den på. Sleevet har hull i tuppen og har riller som gir bedre stimulering og gjør skaftet tykkere. Er det flere damer som foretrekker riller og mere friksjon og er det sånn at det foretrekkes mest med enn uten?😊 Anonymkode: cf483...85f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dama vil bruke ruglete sleeve fordi det gir en helt annen friksjon under sex og hun kommer lettere. Vi kjøpte den for morro skyld, men hun liker den så godt at hun vil at jeg bruker den hver gang vi har samleie. Jeg liker jo å tilfredsstille henne, men kjenner jo litt mindre med den på selv om den bare går til rett under penishodet og kan få orgasme med den på. Sleevet har hull i tuppen og har riller som gir bedre stimulering og gjør skaftet tykkere. Er det flere damer som foretrekker riller og mere friksjon og er det sånn at det foretrekkes mest med enn uten?😊 Anonymkode: cf483...85f Er forresten denne typen jeg mener https://www.sinful.no/fantasy-x-tensions-magic-pleasure-sleeve Anonymkode: cf483...85f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det flere damer som foretrekker riller og mere friksjon og er det sånn at det foretrekkes mest med enn uten?😊 Anonymkode: cf483...85f Riller og friksjon kan være godt det. Har jo ikke akkurat flust av følelser der i utgangspunktet. Vanlig samleie kjennes jo ikke så voldsomt liksom 😅. Er mye sex som gir mye mer følelse og nytelse en penetrasjon/samleie. Men for min del ikke med en sånn sleeve. Det blir for stort om det er utenpå en penis. Da blir det mer ubehagelig en godt. Anonymkode: d4f80...25c 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er forresten denne typen jeg mener https://www.sinful.no/fantasy-x-tensions-magic-pleasure-sleeve Anonymkode: cf483...85f Med den diameteren skjønner jeg henne. 3.1 cm i diameter gir en omkrets på 9,7 cm. Det er jo en del under gjennomsnittet. Prøvd fatboy cocksheat? Med ditt utgangspunkt kan nok en Sport være en solid økning, uten at den har riller. Med litt glidemiddel vil nok du bli overrasket over hvordan det vil føles for deg og. Bestilles lett på nett. Hiv deg på den med tykkest vegg, til glede for henne, også for deg. Den rengjøres lett, tørkes med håndduk og legges i bomull. Lykke til begge2. Anonymkode: 0dc58...8c6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Høres ut som en omskriving av produktreklamen. Jeg rakk bare ikke å svare "nå skal dere se det kommer en link 4...3....2...1" #SnikReklame Anonymkode: 1da7f...c5b 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som en omskriving av produktreklamen. Jeg rakk bare ikke å svare "nå skal dere se det kommer en link 4...3....2...1" #SnikReklame Anonymkode: 1da7f...c5b Et produkt 90% ikke kommer inn i. Tykkelsen er betydelig mindre enn en dorull. 3,1 cm omkrets er mindre enn de fleste er slapp. Anonymkode: 0dc58...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #7 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Med den diameteren skjønner jeg henne. 3.1 cm i diameter gir en omkrets på 9,7 cm. Det er jo en del under gjennomsnittet. Prøvd fatboy cocksheat? Med ditt utgangspunkt kan nok en Sport være en solid økning, uten at den har riller. Med litt glidemiddel vil nok du bli overrasket over hvordan det vil føles for deg og. Bestilles lett på nett. Hiv deg på den med tykkest vegg, til glede for henne, også for deg. Den rengjøres lett, tørkes med håndduk og legges i bomull. Lykke til begge2. Anonymkode: 0dc58...8c6 Du vet at disse sleevene er veldig fleksibel? Jeg har en lengde på 19 cm og omkrets på 15 cm, så den blir rimelig tykk med denne på. Derfor vil jeg ha en som er hul i tuppen fordi en lengre ikke går uansett og vil samtidig ha muligheten til å komme inni henne. Anonymkode: cf483...85f
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #8 Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Riller og friksjon kan være godt det. Har jo ikke akkurat flust av følelser der i utgangspunktet. Vanlig samleie kjennes jo ikke så voldsomt liksom 😅. Er mye sex som gir mye mer følelse og nytelse en penetrasjon/samleie. Men for min del ikke med en sånn sleeve. Det blir for stort om det er utenpå en penis. Da blir det mer ubehagelig en godt. Anonymkode: d4f80...25c Er det dama også sier. En penis er jo glatt og når det er vått glir den jo ganske lett selv om penisen er tykk. Med riller kiler det og stimulerer på en helt annen måte. Den var litt tykk i starten, men så lenge hun er veldig våt og man har glidemiddel på sleevet så er det veldig deilig for henne og hun får lettere orgasme. Anonymkode: cf483...85f 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #9 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (På 24.8.2023 den 22.35): Et produkt 90% ikke kommer inn i. Tykkelsen er betydelig mindre enn en dorull. 3,1 cm omkrets er mindre enn de fleste er slapp. Anonymkode: 0dc58...8c6 Du får den fint over leggen din (hvis du måtte ønske), siden den er veldig fleksibel i materialet. Jeg med rett i overkant av 15 cm i omkrets får den fint på penis, det samme med dildoen hennes som er 19 cm i omkrets😉 Anonymkode: cf483...85f 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #10 Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får den fint over leggen din (hvis du måtte ønske), siden den er veldig fleksibel i materialet. Jeg med rett i overkant av 15 cm i omkrets får den fint på penis, det samme med dildoen hennes som er 19 cm i omkrets😉 Anonymkode: cf483...85f Når hun er vant til 19 cm omkrets, forklarer jo det at dine 15 cm blir for smått. Med din omkrets er jo dildoen mer en 1,5x din størrelse. Du kan trygt guffe på med mer volum/sleeve for å fylle opp til hennes preferanser. Anonymkode: 0dc58...8c6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #11 Skrevet 28. august 2023 Sleeve er ikke noe jeg er så gira på. Om partner vil bruke det, så skal han få lov. Men ikke for min del. Anonymkode: 57a16...b08
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #12 Skrevet 28. august 2023 Ja, riller er helt amazing. Hvis du kommer så er det jo ikke noe problem? Er vel bedre at dere begge kjenner moderat og kommer, enn at bare du kjenner masse og hun nesten ingenting. Anonymkode: e0b92...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2023 #13 Skrevet 28. august 2023 Bare 15? Ikke rart hun foretrekker sleeve. Ville kaste den langt vekk var jeg deg. Jeg som er 17/17 trenger ikke noen hjelp på tuppen. Anonymkode: 9aa67...e22
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #14 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bare 15? Ikke rart hun foretrekker sleeve. Ville kaste den langt vekk var jeg deg. Jeg som er 17/17 trenger ikke noen hjelp på tuppen. Anonymkode: 9aa67...e22 Den er hul i tuppen fordi vil ikke ha et sleeve som forlenger da jeg har 19 cm lang og 15 cm i omkrets. Rillene er det som gjør susen. Å ha sleeve som dekker penishodet gir jo nesten ingen følelse for mannen. Bunner dama med 19 cm, så da er det perfekt med et sleeve som stopper rett under penishodet, siden all nytelsen sittet i penishodet på mannen nesten. Anonymkode: cf483...85f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2023 #15 Skrevet 29. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, riller er helt amazing. Hvis du kommer så er det jo ikke noe problem? Er vel bedre at dere begge kjenner moderat og kommer, enn at bare du kjenner masse og hun nesten ingenting. Anonymkode: e0b92...6ff Hun syns også riller er veldig deilig. Hadde ikke prøvd det før hverken på dildo eller vibrator, så det var virkelig en vinner for henne. Klager ikke, hun får jo deilig stimulering og jeg får også orgasme, så klager ikke.😊 Anonymkode: cf483...85f
blaffen Skrevet 30. august 2023 #16 Skrevet 30. august 2023 Du vet det finnes kondomer med riller? Den gangen det fortsatt var et tema foretrakk dama at jeg brukte durex pleasuremax, eller pleasure me? Da følte hun mer. Disse extra tynne var bare irriterende, hun følte nesten ikkeno. 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå