Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanskeligstilte som uføre og alenemødre og de som bor i Oslo. Sykepleier som får lån på 5mill til en to roms osv

god inntekt og sikkerhet teller lite 

Anonymkode: fbe13...908

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 7x inntekt

endel sikkerhet fra pappa, et veldig godt planlagt å romslig budsjett + utleie.

bor om man ser bort ifra vedlikehold gratis

Anonymkode: 3dfed...43c

Skrevet

Vi fikk 5x inntekt og da var jeg student og hadde samlet inntekt på 900k. Vi lånte bare 3x.

Nå har vi samlet inntekt på litt over 2mill  og vurderer å låne litt mer for å utvide huset. Banken nølte ikke med å låne ut mer enn 5x til oss. 

Anonymkode: 0a077...51e

Skrevet

Vi fikk det da vi bygde huset vårt for noen år siden, men begge sine lønninger har økt såpass mye at nå har vi "bare" lån på 3x inntekten vår. 

Da vi lånte såpass mye så viste vi begge at vi hadde gode utsikter for lønnsøkning, i tillegg hadde svært gode personforsikringer dersom noe skulle skjedd oss. 

Med dagens rente tviler jeg på jeg hadde våget å låne såpass mye igjen. 

Anonymkode: 75564...097

Skrevet

Vi fikk beskjed fra banken at vi kunne låne opptil 5 mill. Vi har inntekt på 1,1 til sammen. Vi har lån på boligen vår på 1 mill og den er verdt ca 4 

Ja da, jeg har lyst på hytte.. men det er ikke verdt det. 
Huslånet er ikke problemet, men mat, drivstoff, forsikringer og ungdommer koster skjorta.. så det er der våre penger forsvinner. 
Å betale lån på ei hytte er ok, men det er både forsikringer og kommunale utgifter og vedlikehold på ei evt hytte som tar knekken på den drømmen. 
Når man handler og putter litt pålegg, husholdningsartikler og et par middager i korga og det blir over 1000 kr så er det ikke så greit 

Anonymkode: e7db1...952

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...