AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Pleier å henge klærne til tørk før jeg legger meg og har på vifte...men hver gang jeg står opp på morgenen så er det kondens på vinduene...hvorofr det egentlig? Er ikke meningen med vifte at det ikke skal bli kondens?? Anonymkode: ce817...d29
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pleier å henge klærne til tørk før jeg legger meg og har på vifte...men hver gang jeg står opp på morgenen så er det kondens på vinduene...hvorofr det egentlig? Er ikke meningen med vifte at det ikke skal bli kondens?? Anonymkode: ce817...d29 Dette gjelder på badet Ts Anonymkode: ce817...d29
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Viften klarer nok ikke å trekke ut all fuktigheten fra rommet. Avfukter + vifte hadde sikkert fungert bedre. Anonymkode: 13eaf...4e1
aksase Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Hvis det er en slik avtrekksvifte som trekker lufta ut av rommet du mener, så kan den være for liten, eller den kan fungere dårlig, eller resten av rommet, inkludert døra inn til rommet, er for tett slik at frisk luft ikke slipper inn, og da klarer ikke vifta å trekke fuktig luft ut av badet. Sett baderomsdøra litt på gløtt når du tørker klær. Vil tro det kan hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Står lufteventiler eller annen lufting åpen? Anonymkode: 60154...a8e
ThereGoesBob Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 Kondens pleier å oppstå når det er temperaturforskjeller mellom ute og inne. De fleste har vel dårlig med vinduer på badet. Nei ikke for å unngå kondens på vindu at man har vifter. Kanskje et hint om å henge opp klesvasken en annen plass?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #7 Skrevet 24. august 2023 Kodensen bør jo luftes ut.Hjelper lite å flytte rundt på den med vifta. Anonymkode: c817f...460 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå