Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi må ha ny bil. Har ikke råd til en fryktelig dyr en. Vi har fått tilbud (gjennom bilbutikk) på en 98-modell Hyundai Accent 1,3 LS til 59000,- ferdig registert med nye sommerdekk. Den har gått 106.000 km, og den har:

ABS-bremser

Airbag foran

Metallic lakk

Radio/CD

Servostyring

Vinterhjul

just.ratt

Sommerhjul

Stålbjelker

varmeseter

Er dette en bra bil? Noen som har erfaring med denne?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en av samme type!!

Er veldig fornøyd, har hatt min i to år og den går som ei klokke.

Det er klart, det er en liten, billig bil og det merkes jo. Den går ikke superfort, den bråker mer enn en dyrere bil og den bruker litt lenger tid på å bli varm.

Men ellers. somsagt veldig fornøyd!

Skrevet

Heia

Jeg har en Hyudai Accent 1,3 95 model som jeg har kjørt 180000 med.

Super bil. Lite og ingen kostnader. Har fulgt alle servicer og det er sikert derfor den har vært så stabil.

Den eneste jeg har å utsette på bilen er at baklukeheisen er ødelagt og jeg har byttet den en gang før.

Mestparten av det du ramser opp er standartdustyr.

Det eneste av er metallic lakk og ABS bremser som er ekstra ut fra det jeg vet. Jeg kjøpte den billigste modellen som var og har alle de andre tingene. Jeg kjøpte den ny.

Ville ha dobbeltskjekka listeprisen hos en annen forhandler og for å ha gardert meg ville jeg spurt om bilen har vært kolisjonsskadet.

Få tatt en skjekk på understell hos NAF eller andre uavhengige, så du ikke får noen overaskelse med rust. Min bil er ikke rustet men nå er det ikke mye salt her hvor jeg bor.

Har hørt mange skrekk historier om biler med rust som er kjøpt i områder hvor veisalting eller på kyststrøk hvor salt er et problem.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...