AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Elsker sex og er veldig selvsikker naken, eneste er asymmetriske bryster som ødelegger. Ikke så stor forskjell i størrelse men det ene brystet er plassert 5 cm lenger ned så er «loopsided» og jo, det synes godt selv om det er normalt. Kan gjerne ha en gjennomsiktig bh på, eneste er å skjule denne åpenbare symmetrien. Av og til insisterer fyren på å ta av bhn og da stivner jeg og nyter ikke sexen, så det har jeg nå begynt å nekte. Har dermed begynt å unngå sex totalt for jeg virker sikkert usikker og turn off som nekter dette. Mitt spørsmål er om det er vits å inngå et forhold hvor man aldri vil vise brystene helt bare? I forbifarten eller dusjen er greit, bare orker ikke noe fokus på dem Anonymkode: 642a9...fa5 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Jeg har også slike bryster. Har luftet det med hver partner og INGEN har brydd seg. Seriøst. De har bryster å leke med og se på, de driver ikke måler og sjekker om de er like, sa han ene 😅 Anonymkode: 4a670...83a 13 1 2
Millinea Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Tror en mann ville hatt problemer med å ikke få se brystene til sin partner. Menn elsker pupper. Jobb med deg selv, eller ta operasjon? 2
Gjest CSe0gvmY2b Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Alle damer har litt forskjell på brystene, er jo helt normalt.. mannfolk bryr seg ikke, de bare liker de uansett 😉 men om det plager deg så spar penger til operasjon. Problem solved😉
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Millinea skrev (3 minutter siden): Tror en mann ville hatt problemer med å ikke få se brystene til sin partner. Menn elsker pupper. Jobb med deg selv, eller ta operasjon? IneT skrev (1 minutt siden): Alle damer har litt forskjell på brystene, er jo helt normalt.. mannfolk bryr seg ikke, de bare liker de uansett 😉 men om det plager deg så spar penger til operasjon. Problem solved😉 En operasjon vil ikke korrigere asymmetriske bryster, litt men ikke merkbart nok pga man ikke kan forandre brystets grunnleggende form. I know, har snakka med kirurg. Anonymkode: 4a670...83a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 Er det mentale du må jobbe med her, forholdet du har til din egen kropp. Anonymkode: 9b641...17c 4 1
Isambard Skrevet 24. august 2023 #7 Skrevet 24. august 2023 Det høres ut som et rent psykologisk problem. 3
anon01 Skrevet 24. august 2023 #8 Skrevet 24. august 2023 Du må jobbe med egen psyke. Det er HELT NORMALT, ALLE kvinner har noe form for forskjell på bryst. Akkurat sånn som fjeset vårt, det SKAL IKKE være symmetrisk. Punktum. 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #9 Skrevet 24. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det mentale du må jobbe med her, forholdet du har til din egen kropp. Anonymkode: 9b641...17c På hyttetur/badetur med venninner er jeg den eneste som sprader rundt i bikini uten usikkerhet rundt vekt, størrelse på rumpe osv, har også et sunt forhold til eget underliv. Alle har komplekser og ingen er perfekt. Forstår dog at det er turn off, men det er reellt. Den ene er virkelig plassert betydelig lenger ned og føler meg deformert uten en lett bh som skjuler dette 14 minutter siden, Millinea said: Tror en mann ville hatt problemer med å ikke få se brystene til sin partner. Menn elsker pupper. Jobb med deg selv, eller ta operasjon? Tok en operasjon for 5 år siden og det ble overhode ikke bedre, eneste er at jeg nå har arr i tillegg som heldigvis har fadet og ikke syns lenger. Angrer masse Anonymkode: 642a9...fa5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #10 Skrevet 24. august 2023 Jeg er bildet til venstre Anonymkode: 642a9...fa5
tulla23 Skrevet 24. august 2023 #11 Skrevet 24. august 2023 Tok en brystreduksjon og nå er mine helt like. Men jeg hadde veldig mye og ta av. De tok 200g mer på det ene brystet. Har str 75G nå så de er ikke borte.
Fioljenta Skrevet 24. august 2023 #12 Skrevet 24. august 2023 Dette var trist å lese. Mest fordi jeg tror du bryr deg mye mer enn noen andre ville gjort hvis de så puppene dine - også selv om de oppdaget asymmetrien. Mine er også litt asymmetriske. Men under sex er det sjelden jeg ligger helt symmetrisk slik at det er mulig å sammenligne - og det er i alle fall ikke der fokuset hans ligger. Jeg hadde lenge komplekser for magen min (løs hud og strekkmerker etter fødsel) og pleide å skjule den under sex. En dag tok jeg mot til ham og spurte om han tenkte på magen min når vi elsket. Han så seriøst sjokkert ut. Jeg kunne like gjerne spurt ham om han tenkte på sanden i Sahara eller lignende. Nå bruker jeg både tanker og hender på andre ting enn magen min. Det er herlig befriende. Og det er kanskje nettopp derfor jeg ble lit trist når jeg leser det du skriver, TS. Jeg tror seriøst ikke at partnere bryr seg og synes det er trist at det får ødelegge så mye for deg. 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Skrevet 24. august 2023 1 minutt siden, tulla23 said: Tok en brystreduksjon og nå er mine helt like. Men jeg hadde veldig mye og ta av. De tok 200g mer på det ene brystet. Har str 75G nå så de er ikke borte. Har allerede tatt en mislykket operasjon og har ikke råd til ny operasjon med det første 😕 Men tenker å gi det et nytt forsøk etter et eventuelt barn Anonymkode: 642a9...fa5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #14 Skrevet 24. august 2023 Dette er helt og holdent du selv som gjør til et problem. Fyren din bryr seg ikke, han vil se de slik de er. Og elsker de sikkert slik de er. Her må du selv komme til fred med deg selv. Om det er et lite inngrep for løft som må til, så kanskje det er en god ide? Anonymkode: 07c58...e72
Gjest ufiltrert Skrevet 24. august 2023 #15 Skrevet 24. august 2023 Datet en som deg i en stund for noen år siden. Grunnen til at jeg avsluttet det var pga at hun var gal og bare uker etter kom med "jeg er gravid", "jeg er imot abort", 1 dag senere "jeg mista barnet!", enda en dag senere "det var tvillinger, men det var ikke ditt" Da takka jeg for meg! så nei! pupp er pupp! KNULL IVEI KJÆRE, ingenting er bedre enn en kvinnes kåthet, engagemang og begjær. Utstråler du dette og ikke usikkerhet så er det ingen som bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #16 Skrevet 24. august 2023 5 minutter siden, ufiltrert said: Datet en som deg i en stund for noen år siden. Grunnen til at jeg avsluttet det var pga at hun var gal og bare uker etter kom med "jeg er gravid", "jeg er imot abort", 1 dag senere "jeg mista barnet!", enda en dag senere "det var tvillinger, men det var ikke ditt" Da takka jeg for meg! så nei! pupp er pupp! KNULL IVEI KJÆRE, ingenting er bedre enn en kvinnes kåthet, engagemang og begjær. Utstråler du dette og ikke usikkerhet så er det ingen som bryr seg. Du datet en som meg og nevner helt irrelevante ting? Jeg har aldri oppført meg sånn der, herregud Anonymkode: 642a9...fa5 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #17 Skrevet 24. august 2023 18 minutter siden, Fioljenta said: Dette var trist å lese. Mest fordi jeg tror du bryr deg mye mer enn noen andre ville gjort hvis de så puppene dine - også selv om de oppdaget asymmetrien. Mine er også litt asymmetriske. Men under sex er det sjelden jeg ligger helt symmetrisk slik at det er mulig å sammenligne - og det er i alle fall ikke der fokuset hans ligger. Jeg hadde lenge komplekser for magen min (løs hud og strekkmerker etter fødsel) og pleide å skjule den under sex. En dag tok jeg mot til ham og spurte om han tenkte på magen min når vi elsket. Han så seriøst sjokkert ut. Jeg kunne like gjerne spurt ham om han tenkte på sanden i Sahara eller lignende. Nå bruker jeg både tanker og hender på andre ting enn magen min. Det er herlig befriende. Og det er kanskje nettopp derfor jeg ble lit trist når jeg leser det du skriver, TS. Jeg tror seriøst ikke at partnere bryr seg og synes det er trist at det får ødelegge så mye for deg. Takk Anonymkode: 642a9...fa5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #18 Skrevet 24. august 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er helt og holdent du selv som gjør til et problem. Fyren din bryr seg ikke, han vil se de slik de er. Og elsker de sikkert slik de er. Her må du selv komme til fred med deg selv. Om det er et lite inngrep for løft som må til, så kanskje det er en god ide? Anonymkode: 07c58...e72 Betalte mange tusen for et mislykket løft, skal jeg ta et til må det være etter et eventuelt barn så jeg ikke må risikere et tredje løft 😅 Anonymkode: 642a9...fa5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #19 Skrevet 24. august 2023 TS, du er jo helt normal! Jeg skulle fjerne en føflekk og legen min (kvinne jeg har kjent i 30 år) kommenterte at jeg faktisk var en sjeldenhet som hadde symmetriske, helt like bryst. Så det er jo sånne som meg som fraviker normen. Og når du tenker deg om, vil du egentlig ha en mann som reagerer på en sånn bagatell det tross alt er at brystene dine (som de fleste andre kvinners) ikke er prikklike? Anonymkode: a6229...782 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #20 Skrevet 24. august 2023 22 minutter siden, tulla23 said: Tok en brystreduksjon og nå er mine helt like. Men jeg hadde veldig mye og ta av. De tok 200g mer på det ene brystet. Har str 75G nå så de er ikke borte. Mine er ganske like i størrelsen men plassert helt ulikt på brystet som på bildet, ser ut som et picassomaleri Anonymkode: 642a9...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå