AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Både han og jeg (slutten av 20-årene) har alltid vært overvektige, men de siste par årene har vi begge blitt vesentlig større, siden coronatiden medførte mer kos med mat, og mindre aktivitet. Han digger kroppen min som har mye former, og jeg må innrømme det samme med hans. Han har ikke kulemage og tynne bein, men mer fordelt over hele kroppen med herlig store lår, rumpe, alt er mykt og godt. Synes han er superdeilig og blir tent av det. Noen andre som faktisk liker store menn? Anonymkode: 14c94...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Jeg 🙋🏼♀️ Men jeg foretrekker at det er muskler i tillegg. Dvaske menn tenner meg ikke, men en muskuløs og bredskuldret mann polstret med fett er helt fantastisk deilig! Mannen min er 182 cm og 110 kg. Helt nydelig! Anonymkode: 89256...330 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg 🙋🏼♀️ Men jeg foretrekker at det er muskler i tillegg. Dvaske menn tenner meg ikke, men en muskuløs og bredskuldret mann polstret med fett er helt fantastisk deilig! Mannen min er 182 cm og 110 kg. Helt nydelig! Anonymkode: 89256...330 Jeg er slank og veltrent og mannen skulle ønsket at jeg hadde litt mer på kroppen. For min del er det vanskelig da jeg har høy forbrenning og liker å trene. Spiser mye dritt, men det fester seg liksom ikke. Han elsket når jeg var gravid og fikk litt ekstra på kroppen 🥰 Anonymkode: 89256...330
I Grosny Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er slank og veltrent og mannen skulle ønsket at jeg hadde litt mer på kroppen. For min del er det vanskelig da jeg har høy forbrenning og liker å trene. Spiser mye dritt, men det fester seg liksom ikke. Han elsket når jeg var gravid og fikk litt ekstra på kroppen 🥰 Anonymkode: 89256...330 Gunde Svan ble en gang spurt hvor for han ikke trente mer og svarte "Skulle jag trena mer så måste jag eta mer, og eter jag mer, då kreks jag!" Hvis du skal opp i vekt så kan du drikke litt mer kalorier, kaffelatte i stedet for kaffe. Mer juice, mer melk. Jeg anbefaler særlig Kefir, og gjerne med bær i. Kefir skal være bra for fordøyelsen.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Nei takk, jeg deler ikke din smak men har aksept for at folk har ulik smak. Jeg synes bare ikke at cellulitter, svetteutslett som kommer av fett som henger over hud, og valker er attraktivt. Anonymkode: 28358...35b 2 1
I Grosny Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Både han og jeg (slutten av 20-årene) har alltid vært overvektige, men de siste par årene har vi begge blitt vesentlig større, siden coronatiden medførte mer kos med mat, og mindre aktivitet. Han digger kroppen min som har mye former, og jeg må innrømme det samme med hans. Han har ikke kulemage og tynne bein, men mer fordelt over hele kroppen med herlig store lår, rumpe, alt er mykt og godt. Synes han er superdeilig og blir tent av det. Noen andre som faktisk liker store menn? Anonymkode: 14c94...2ef Prøv å hold vekta der den er, dersom dere blir tyngre så kan dere med årene få slitasje på knærne og øke risiko for diabetes 2.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #7 Skrevet 24. august 2023 I Grosny skrev (24 minutter siden): Gunde Svan ble en gang spurt hvor for han ikke trente mer og svarte "Skulle jag trena mer så måste jag eta mer, og eter jag mer, då kreks jag!" Hvis du skal opp i vekt så kan du drikke litt mer kalorier, kaffelatte i stedet for kaffe. Mer juice, mer melk. Jeg anbefaler særlig Kefir, og gjerne med bær i. Kefir skal være bra for fordøyelsen. Nå var det ikke det tråden her handlet om, så tenkte ikke å kuppe den om kostholdsråd. Jeg trives akkurat som jeg er og orker ikke å fokusere på annet enn å få i meg det kroppen trenger, noe jeg gjør 😊 er helt normalvektig og kan spise akkurat hva jeg vil uten å bekymre meg. Det hjalp å få barn, for nå har jeg normal bmi fremfor lav bmi som tidligere. Kommer vel den tiden hvor kroppen begynner å tviholde på hver en kilo tenker jeg 😄 Anonymkode: 89256...330
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #8 Skrevet 24. august 2023 Mange tilpasser hva de tenner på basert på hva de kan få. Anonymkode: 86729...651 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #9 Skrevet 24. august 2023 Den gang jeg nærmet meg 100 kg lurte jeg også meg selv til å tro at tilsvarende menn var noe jeg faktisk likte. Anonymkode: 5a0ce...2f9 2
Brunello Skrevet 24. august 2023 #10 Skrevet 24. august 2023 Uansett hva man liker, bør man fokusere på å ikke ha fedme. Lett overvekt er ok. Men det TS beskriver er idioti. Her bør fokuset være å gå ned begge to. Fedme er risiko for et dårligere liv enn man kunne hatt og ikke minst et kortere liv. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #11 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Mange tilpasser hva de tenner på basert på hva de kan få. Anonymkode: 86729...651 Eller så er folk rett og slett bare forskjellige og tenner på forskjellige ting Anonymkode: df5ef...581 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #12 Skrevet 24. august 2023 Grøss, nei. Overvektige menn er utrolig lite sexy. Anonymkode: 6a5e4...8f5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Skrevet 24. august 2023 Dette er deres livsløgn. Det er ikke bra og det vet du. Anonymkode: 7f05d...166 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #14 Skrevet 24. august 2023 Nei takk, store menn er turnoff for meg. Anonymkode: 4702d...16c
Blåjojo Skrevet 24. august 2023 #15 Skrevet 24. august 2023 Digger også store menn. Veldig tynne er jeg overhode ikke tiltrukket av, så må være fra normalt til stor om jeg skal bli tiltrukket. Liker også at de blir litt myk og god. Er litt lubben selv og vet mannen min foretrekker det fremfor slanke kvinner. 1 1
Wenda Skrevet 24. august 2023 #16 Skrevet 24. august 2023 Blåjojo skrev (12 minutter siden): Digger også store menn. Veldig tynne er jeg overhode ikke tiltrukket av, så må være fra normalt til stor om jeg skal bli tiltrukket. Liker også at de blir litt myk og god. Er litt lubben selv og vet mannen min foretrekker det fremfor slanke kvinner. Som om jeg skulle skrevet det selv Nå blir jeg først og fremst glad i personligheten før utseendet, men er veldig glad for at min nåværende mann er en litt større mann som er myk og god. Eksen min var ikke det. Han trente mye og var veldig definert, og jeg syns alt var så …. Hardt og ukoselig 😂 3
Blåjojo Skrevet 24. august 2023 #17 Skrevet 24. august 2023 Wenda skrev (15 minutter siden): Som om jeg skulle skrevet det selv Nå blir jeg først og fremst glad i personligheten før utseendet, men er veldig glad for at min nåværende mann er en litt større mann som er myk og god. Eksen min var ikke det. Han trente mye og var veldig definert, og jeg syns alt var så …. Hardt og ukoselig 😂 Ja men det er jo nettopp det… Hardt og ukoselig😂
Mardina Skrevet 24. august 2023 #18 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Både han og jeg (slutten av 20-årene) har alltid vært overvektige, men de siste par årene har vi begge blitt vesentlig større, siden coronatiden medførte mer kos med mat, og mindre aktivitet. Han digger kroppen min som har mye former, og jeg må innrømme det samme med hans. Han har ikke kulemage og tynne bein, men mer fordelt over hele kroppen med herlig store lår, rumpe, alt er mykt og godt. Synes han er superdeilig og blir tent av det. Noen andre som faktisk liker store menn? Anonymkode: 14c94...2ef Oh yes, I do! 🙋 Mer å ta i, mer å være glad i 😍 Min samboer har litt mage, en perfekt rumpe og krafige hårete bein. Jeg digger hele han, med fasonger og hårvekst 😍 😍 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå