AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Skrevet 24. august 2023 Sånn inn i samtalen... så spør han mellom linjene om jeg leier, men er fortsatt over på annet etterpå. Ikke alle liker å stille et slikt spm. Hva tenker dere? Ja jeg liker han. Anonymkode: cabba...3eb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #2 Skrevet 24. august 2023 Hæ? 😂 Troller du? Om du leier eller eier er et ganske normalt spørsmål…. Anonymkode: 4224f...6eb 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 Han er interessert i hvordan din økonomistyring er, og det igjen vil gi ham svar på om han vil satse på deg eller ikke. Å eie gir et klart fortrinn i en slik setting Anonymkode: 39146...4e3 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Det spørs vel hvordan samtalen gikk før spørsmålet? Snakket dere om eiendom og boligpriser så trenger det vel ikke bety noe? Anonymkode: 4564c...3a8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Kanskje han prøver finne ut hvor mye du overtolker helt vanlige spørsmål? Anonymkode: 3b933...c5a 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er interessert i hvordan din økonomistyring er, og det igjen vil gi ham svar på om han vil satse på deg eller ikke. Å eie gir et klart fortrinn i en slik setting Anonymkode: 39146...4e3 Jeg leier men kun foreløpig grunnet brudd. Mange som leier, men er han skikkelig interessert så driter han i om jeg leier. Man trenger overhodet ikke å stå i en økonomisk vanskelig stand fordi om man leier. Anonymkode: cabba...3eb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #7 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det spørs vel hvordan samtalen gikk før spørsmålet? Snakket dere om eiendom og boligpriser så trenger det vel ikke bety noe? Anonymkode: 4564c...3a8 Nei vi var inne i huset og vi snakket om hvor stort det var da. Men spm kunne tyde på en nysgjerrighet, litt greit å vite sånne ting om man skal i et forhold. Selv om dette ikke trenger å bety noe. Anonymkode: cabba...3eb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #8 Skrevet 24. august 2023 Det betyr at han stusset over at du har råd til et hus alene. Det er det mange enslige som ikke har (i alle fall ikke her i Oslo). Men det har du altså ikke, siden du leier. Anonymkode: 05cea...807 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #9 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nei vi var inne i huset og vi snakket om hvor stort det var da. Men spm kunne tyde på en nysgjerrighet, litt greit å vite sånne ting om man skal i et forhold. Selv om dette ikke trenger å bety noe. Anonymkode: cabba...3eb Hahahahaa du er merkelig, jeg har stilt flere det spørsmålet helt uten å ha noen form for romantinsk interesse for vedkommende. Anonymkode: b6693...09a 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #10 Skrevet 24. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Han er interessert i hvordan din økonomistyring er, og det igjen vil gi ham svar på om han vil satse på deg eller ikke. Å eie gir et klart fortrinn i en slik setting Anonymkode: 39146...4e3 Øh. Det er veldig stor forskjell på god økonomistyring og kapitalbeholding. Den som ikke forstår såpass er ikke verd min tid i hvert fall. Lær deg litt økonomi, du. TS. Høres helt bagatellmessig ut. Trenger ikke være annet enn ren nysgjerrighet. Tips. Ikke vær paranoid på alt av småting og legg ut om det på KG. Det bare føkker med hodet ditt og ødelegger kjærlighetslivet ditt. 😉 Stol litt på deg selv og forhold deg til hva som er reelt og ikke et produkt av dine og andres spekulasjoner. Anonymkode: 33080...887 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #11 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Øh. Det er veldig stor forskjell på god økonomistyring og kapitalbeholding. Den som ikke forstår såpass er ikke verd min tid i hvert fall. Lær deg litt økonomi, du. TS. Høres helt bagatellmessig ut. Trenger ikke være annet enn ren nysgjerrighet. Tips. Ikke vær paranoid på alt av småting og legg ut om det på KG. Det bare føkker med hodet ditt og ødelegger kjærlighetslivet ditt. 😉 Stol litt på deg selv og forhold deg til hva som er reelt og ikke et produkt av dine og andres spekulasjoner. Anonymkode: 33080...887 Takk for kloke ord😊 Ts Anonymkode: cabba...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #12 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det betyr at han stusset over at du har råd til et hus alene. Det er det mange enslige som ikke har (i alle fall ikke her i Oslo). Men det har du altså ikke, siden du leier. Anonymkode: 05cea...807 Det er sant. Veldig mange som ikke har tid til et hus når de er alene... banken vil ha egenkapital også, så er ikke for hvem som helst i gata å eie. Anonymkode: cabba...3eb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #13 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hæ? 😂 Troller du? Om du leier eller eier er et ganske normalt spørsmål…. Anonymkode: 4224f...6eb Nei Anonymkode: cabba...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå