AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #1 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg står i møkk opp til ørene . Har ønsket å kjøpe bolig i snart ett år etter at min exmann bedro meg, men bor fremdeles i min ex sin leilighet fordi han har blitt dødssyk og jeg måtte hjelpe han, men kjenner nå at jeg har utslettet meg selv. Han er alvorlig syk og lever muligens ikke så lenge. Både han og jeg trenger hjelp til å komme oss ut av denne møkka. Takk🙏 Anonymkode: 72b64...c13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet 24. august 2023 #2 Del Skrevet 24. august 2023 Han bedro deg og er din x mann. Du trenger ikke hjelpe og kan leve ditt liv ,men DU velger å bli pga sykdom. flytt ut og begynn ditt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Del Skrevet 24. august 2023 Nei, det er ikke min greie, men jeg kan onanere for deg. Det hjelper cirka like mye. Du må ingenting som har med din eksmann å gjøre. Du velger å hjelpe han i stedet for å ta tak i ditt eget liv. Gjør gjerne det hvis du føler det er riktig, men ikke forvent at magiske krefter skal komme å fikse ting for deg. Det ender bare i skuffelse. Anonymkode: 2e308...95d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Del Skrevet 24. august 2023 Det startet som en vinn vinn situasjon, jeg hadde et sted å bo nesten gratis, skulle kun betale strøm, og hjelpe han i tillegg tenkte jeg. Selv om han var utro er jeg glad i han men elsker han ikke lenger, og klarer ikke å være kjæreste med han. Alt dette har blitt ødelagt, men å være her når han er syk og når psyken hans er dårlig, gjør forholdet vårt som exer enda verre. Trodde det skulle gå greit å finne meg bolig etter et par uker, men sitter her ennå og har vært på endel visninger og mange budrunder som jeg har tapt. 🙉 Ts Anonymkode: 72b64...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #5 Del Skrevet 24. august 2023 Hill83 skrev (38 minutter siden): Han bedro deg og er din x mann. Du trenger ikke hjelpe og kan leve ditt liv ,men DU velger å bli pga sykdom. flytt ut og begynn ditt liv. Må ha et sted å flytte og ønsker å kjøpe, ikke leie en shabby sokkelleilighet med små kjellervinduer Ts Anonymkode: 72b64...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Del Skrevet 24. august 2023 Alt vil ordne seg i Jesu navn. Alt ser mørkt ut nå, men han vil lede deg ut i lyset. Kjære ts. Det blir bra igjen. Anonymkode: a4201...096 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #7 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt vil ordne seg i Jesu navn. Alt ser mørkt ut nå, men han vil lede deg ut i lyset. Kjære ts. Det blir bra igjen. Anonymkode: a4201...096 Takk🙏❤️ Ts Anonymkode: 72b64...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #8 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg har bedt om at det ordner seg for deg. Alt kommer til å gå bra. Anonymkode: 0e734...ee8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 24. august 2023 #9 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg ber for deg! ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #10 Del Skrevet 24. august 2023 Bønn løser ikke magisk praktiske situasjonen, men jeg ber om at du finner håp og styrke til å stå stødig i en vanskelig situasjon. ❤️ Anonymkode: aa491...de9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #11 Del Skrevet 24. august 2023 Takk til dere som har bedt ❤️ Ts Anonymkode: 72b64...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå