Gå til innhold

Hvordan avslutte en flørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i et forhold siden jeg var 16, er nå 45. Det ble slutt når jeg var 42, etter det har jeg snakket med 2 fyrer. Jeg liker de begge og har hatt dates og sex med begge, men er nå kommet til at jeg vil velge 1. tidligere har vi vært ærlige at vi ikke er sammen, vi har ikke hatt forpliktelse, men de vet ikke at jeg har datet 2. jeg har vært ærlig om at jeg er usikker på forhold, og at jeg vil ha snakket ut om ting jeg ser på som utfordrende om vi skulle fortsette. Jeg har en som er mer passende for meg men den andre vil jeg ikke miste som venn. Hvordan kan jeg velge en uten å miste den andre

Anonymkode: 6f4ae...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennskap med en tidligere flørt som skal stå på sidelinjen for å se på du har en annen mann.  Du får som regel ikke i pose og sekk. Dette går neppe 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor ikke ha begge. Mange menn på vår alder er i grunnen ikke monogam og det ser slik ut å du ikke er det heller. 

Anonymkode: 4f363...866

Skrevet

Du kan si:

Jeg har tenkt. Jeg har likt veldig godt å være sammen med deg. Vi har delt mange gode opplevelser. Men jeg føler ikke at det er kjærestefølelser, og derfor synes jeg det beste er for både deg og meg at vi avslutter det.

Du kan ikke være venner med en tidligere flørt som du har hatt sex med, samtidig som du har kjæreste.

Ville du likt at din kjæreste var venner med hans tidligere flørt og sex partner?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor ikke ha begge. Mange menn på vår alder er i grunnen ikke monogam og det ser slik ut å du ikke er det heller. 

Anonymkode: 4f363...866

Jeg er i grunn enig. Problemet er at begge må være innstilt på å finne en dynamikk som passer. Skal begge være kjærester, venner med fordeler, eller en av hver? Kan alle være venner,  eller må hun møte dem hver for seg? 

Anonymkode: 38209...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...