Gjest frøkenfru Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Noen som har en håndkletørker på badet? Hva betalte dere for en slik en? Og vil dere anbefale andre en slik?
Gjest frøkenfru Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Her er en link.. http://www.maxbo.no/?module=Webshop;action...ate=sortimentny
Gjest Lea Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 Jeg hadde en der jeg bodde før. Hunsker ikke prisen, men den var ganske kjekk å tørke klær på. I tillegg varmet den greit opp badet også.
Leo Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hadde en fra LVI før (Som vist i linken du la inn). Husker ikke hva den kostet, men mener det var ca. 2.000 kroner. Nå bor jeg i leid leilighet og har kjøpt en på Europris til 399 kroner tror jeg det var. Ikke fullt så lekker som den fra LVI, men den gjør samme jobben, d.v.s. gir meg tørre, varme håndklær som ikke lukter surt etter en gangs bruk og bidrar til oppvarmingen av badet. Som Lea sier er den også kjekk å tørke klær på når det haster med å få det tørt. Har du varmekabler i badegulvet er det kanskje litt unødvendlig, men har du ikke, kan jeg anbefale en slik på det varmeste! Endret 21. januar 2006 av Leo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå