Gå til innhold

Turn off eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du forsåvidt sier til kjæresten at du har lyst på sex og hinter til det. Men hen skal først se ferdig episoden sin. Turn off, eller er det bare sånn det alltid blir langt inn i forholdet? 

Anonymkode: 180a0...77b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt innafor. Men koselig om du legger deg inntil ham frem til episoden er ferdig. 

• Liker 3
Skrevet

Turn off! Da stenger jeg TV-en. Ikke noe «skal se ferdig episoden først» Den episoden kan vente. Sex er viktigere. 

Skrevet
Elooon skrev (1 minutt siden):

Turn off! Da stenger jeg TV-en. Ikke noe «skal se ferdig episoden først» Den episoden kan vente. Sex er viktigere. 

Best of both worlds.

Anonymkode: 0c19d...5c0

• Liker 1
Skrevet

hehe den der er litt tricky. Det er ikke turn off sånn egentlig. Men det er et tegn på at begjæret ikke er helt der det var en gang. 

Litt sånn i hodet til vedkommende: ja huff sex ja ... egentlig hadde jeg klart meg fint uten noen uker eller så ... men joda hen blir jo glad, og det hadde jo vært litt deilig med en orgasme/utløsning ... så joda, bare la meg se ferdig episoden av skal vi danse, så har jeg motet meg opp samtidig ... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å ikke klare å lese situasjonen så pass at man venter 30 min med å prøve seg er også turnoff. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Om det er turn off med sexhinting mens jeg åpenbart holder på med noe? Ja, definitivt...

Anonymkode: 7292d...709

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Blir ikke noe sex da for å si det sånn. Avslutter jobben selv så får han bare sitte der å glo på tv. 

Anonymkode: 04871...34f

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Når du forsåvidt sier til kjæresten at du har lyst på sex og hinter til det. Men hen skal først se ferdig episoden sin. Turn off, eller er det bare sånn det alltid blir langt inn i forholdet? 

Anonymkode: 180a0...77b

Dette går jo begge veier. Om du ser kjæresten din ser på favorittserien sin og da velger å forsøke å ligge med han og kanskje også bli snurt om han ber deg vente til episoden er ferdig så er din oppførsel irriterende for han. 

Anonymkode: 5d842...9da

Skrevet (endret)

Kommer an på dynamikken i forholdet. Mannen min har aldri på våre 15 år bedt meg vente for at han skal spille ferdig eller se ferdig en episode av en serie, så hvis han plutselig hadde gjort det ville jeg kanskje ha stusset litt. «Turn off» blir nok å ta litt hardt i. Ville nok bare ha kledd av meg foran ham og ruslet på soverommet, så hadde han fått valgt selv om han ville ha fulgt etter eller ikke 😉

Hvis mannen forsøker å forføre meg og jeg kjenner at jeg heller vil se ferdig serien min så har jeg nok ikke lyst på sex på sex og hadde derfor sagt det rett ut. Er jeg kåt stopper jeg det jeg holder på med og blir med. Hadde jeg sagt at han måtte vente ville han nok uansett ha gått ned på meg mens jeg så på serien, så hadde det nok raskt blitt pause uansett. 

Endret av Frkego
Skrevet

Vi har vært sammen 20 år, og har alltid hatt ganske mye sex, uten å avbryte hverandre når ene av oss er veldig opptatt med noe. Det må da gå an å respektere interesser, og så finne bedre tidspunkter å ta initiativ på. 

Anonymkode: 8e411...933

• Liker 1
Skrevet

Turn off

Skrevet
Frkego skrev (2 timer siden):

Kommer an på dynamikken i forholdet. Mannen min har aldri på våre 15 år bedt meg vente for at han skal spille ferdig eller se ferdig en episode av en serie, så hvis han plutselig hadde gjort det ville jeg kanskje ha stusset litt. «Turn off» blir nok å ta litt hardt i. Ville nok bare ha kledd av meg foran ham og ruslet på soverommet, så hadde han fått valgt selv om han ville ha fulgt etter eller ikke 😉

Hvis mannen forsøker å forføre meg og jeg kjenner at jeg heller vil se ferdig serien min så har jeg nok lyst på sex. Er jeg kåt stopper jeg det jeg holder på med og blir med. Han ville nok uansett ha gått ned på meg mens jeg så på serien, så hadde det nok raskt blitt pause uansett. 

Han ville gått ned på deg uansett - hva du egentlig ønsker er ikke så viktig...?

Skrevet
Frkego skrev (2 timer siden):

Hvis mannen forsøker å forføre meg og jeg kjenner at jeg heller vil se ferdig serien min så har jeg nok lyst på sex. Er jeg kåt stopper jeg det jeg holder på med og blir med. Han ville nok uansett ha gått ned på meg mens jeg så på serien, så hadde det nok raskt blitt pause uansett. 

Akkurat som hjemme hos Bamseklemmern dette😂 Utrolig hvor like sexvaner og tankegang vi har💧💧

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han ville gått ned på deg uansett - hva du egentlig ønsker er ikke så viktig...?

Han kjenner meg såpass godt etter 15 år og vet akkurat hva som skal til for å få meg på glid. Hadde han forsøkt og jeg ikke ville og dermed sagt nei, så hadde han respektert det uten problem. Jeg liker godt at han «forsyner seg», både når jeg er våken og når jeg sover. Jeg kan gjøre det samme mot ham. Det er noe vi har snakket om, så han tråkker aldri over noen grenser. Det er bare slik vår dynamikk er og vi begge trives godt med det 😊

Gjest Paramount
Skrevet
ESFP skrev (10 timer siden):

Helt innafor. Men koselig om du legger deg inntil ham frem til episoden er ferdig. 

Dette er beste løsning, og veldig turn on, en flørt som varer ut episoden. Bedre enn å turn off tv'n. Dersom hun lar han få kose litt med henne, uten at han forstyrrer for mye, mens han venter, er det optimalt. Kvinner som vil ha i pose og sekk er de beste.

Skrevet
11 hours ago, Elooon said:

Da får nok kjæresten enormt lyst til å ligge med deg. :ironi:

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da får nok kjæresten enormt lyst til å ligge med deg. :ironi:

Å ja. Jeg er flink å gjør folk blid og kåt. 

Skrevet

Det hele kommer jo ann på. Må jeg vente "kaldt" mens han ser ferdig er jo humøret over. Tar han meg i armkroken drar meg inntil seg og kjærtegner med meg en stund mens han ser ferdig blir det jo noe helt annet. Da starter jo forspillet der og da, samtidig som man ser tv. Da er det koselig. 

Å måtte vente totalt i andre rekke, i andre enden av sofaen, mens han ser ferdig hadde ledet til ingen sex. 

Anonymkode: 5340a...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...