AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Har ikke hatt Tinder på flere år, er under vurdering å laste det ned igjen for å få et sexliv igjen. Er kronisk syk, har derfor ikke orket tanken på slikt på flere år, nå når formen er bedre, har også lysten økt igjen. Ikke klar for et forhold slik ting er nå. Problemet er at jeg er i fra et veldig lite sted, å ønsker ikke at et enkelt familiemedlem skal se profilen min der. Har skjønt at det er mulig å legge inn personer man ikke ønsker å komme over på Tinder nå? Fungerer dette? 😊 Anonymkode: 0d819...62a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Under innstillinger, ganske langt ned, så finnes "blokker kontakter" Anonymkode: 72e08...d2e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har ikke hatt Tinder på flere år, er under vurdering å laste det ned igjen for å få et sexliv igjen. Er kronisk syk, har derfor ikke orket tanken på slikt på flere år, nå når formen er bedre, har også lysten økt igjen. Ikke klar for et forhold slik ting er nå. Problemet er at jeg er i fra et veldig lite sted, å ønsker ikke at et enkelt familiemedlem skal se profilen min der. Har skjønt at det er mulig å legge inn personer man ikke ønsker å komme over på Tinder nå? Fungerer dette? 😊 Anonymkode: 0d819...62a Du kan også bevare en viss anonymitet på mindre steder ved å velge å registrere deg med telefonnummer, da kan du fylle inn valgfritt navn og trenger heller ikke bruke eget bilde utad. Anonymkode: 2505a...c82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå