Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Huff, jeg synes dette er både flaut og grusomt.... Men kanskje det er fler som har det som meg? Vi har utrolig sjelden sex, men det er så sjelden jeg virkelig har lyst. Jeg har aldri hatt noe stort utbytte av sex, uansett med hvem det har vært. Jeg får "aldri" orgasme, men det er ikke så viktig for meg heller. Problemet er at jeg aldri kjenner den store lysten. Det er utrolig slitsomt og plagsomt. Jeg har en flott mann som er sexy og som jeg elsker over alt på jord, så han er det absolutt ikke noe feil med. Det er meg og kroppen min som er rar. Føler meg desverre ikke særlig tiltrekkende og sexy heller, det gjør sikkert sitt. Er det noe jeg kan gjøre? Noen som har det på samme måten?
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 prøv å begynne med sterk rosenrot,og kjøp KY varmende glidemiddel.
Gjest Gitte Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Jeg hadde det sånn før.. P-pillene tok kverken på lysten min fullstendig. Jeg hadde mer lyst til å se på dårlige såpeserier enn å kose meg med elsklingen min.. Jeg fortalte min kjære at jeg ikke hadde lyst, at pillene la en demper på lysten min, jeg ble ikke skikkelig våt osv, så visste han ihvertfall at det ikke var hans skyld.. Vi hadde en del småting stående, litt oljer og andre morsomheter som vi begynte å benytte oss av.. ga ting litt tid, uten nødvendigvis å ha sex som mål.. Han overrasket meg med fingre og hender på meg når det ikke var "lov", han snakket om hvor deilig jeg var, vekte meg med tunge osv.. På en eller annen rar måte fungerte dette på lengre sikt, så plutselig fikk jeg virkelig lyst igjen.. Det var, og er kjempeherlig.. Nå kunne vi ikke hatt det bedre
Gjest Ananas Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Ja, det er noe du kan gjøre. Jeg vil tipse deg om å lese bøker om sexologi, eller oppsøke en for råd og veiledning.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #5 Skrevet 20. januar 2006 Finnes mange som ikke har lyst på sex da...hvorfor skal alle like det? Noen mennesker er asexuelle også. Det kan gå veldig i bølgeddaler dette!
Gjest Gjesta Skrevet 20. januar 2006 #6 Skrevet 20. januar 2006 Går du på p-piller?? Som Gitte sier så kan de ta knekken på det man har av sexlyst.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #7 Skrevet 20. januar 2006 Du skriver at du "aldri" får orgasme. Gjelder det også når du onanerer? Hvis det er tilfellet, bør du sette av tid til å bli kjent med din egen kropp og dine egne tenningsmønster først og fremst. Hvis du ikke har problemer med å oppnå orgamse alene, kan det være et tips å onanere regelmessig. Jeg vet med meg selv at lysten kan gå i dvale om det går lenge mellom hver gang jeg har sex (alene eller med partner), mens hvis jeg gjør det daglig er lysten mye sterkere.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #8 Skrevet 20. januar 2006 Huff, jeg synes dette er både flaut og grusomt.... Men kanskje det er fler som har det som meg? Vi har utrolig sjelden sex, men det er så sjelden jeg virkelig har lyst. Jeg har aldri hatt noe stort utbytte av sex, uansett med hvem det har vært. Jeg får "aldri" orgasme, men det er ikke så viktig for meg heller. Problemet er at jeg aldri kjenner den store lysten. Det er utrolig slitsomt og plagsomt. Jeg har en flott mann som er sexy og som jeg elsker over alt på jord, så han er det absolutt ikke noe feil med. Det er meg og kroppen min som er rar. Føler meg desverre ikke særlig tiltrekkende og sexy heller, det gjør sikkert sitt. Er det noe jeg kan gjøre? Noen som har det på samme måten? ← Har det samme problemet. Jeg tenker på sex omtrent 0-1 ganger i uka, og veldig ofte når kjæresten tar initiativ så føler jeg at "bah nå igjen, jeg føler ingen lyst men får vel ikke skuffe ham...". Jeg får dårlig samvittighet overfor ham, men det er ikke noe jeg kan noe for. Jeg prøvde en periode å bevisst tenke mer på sex, for å se om jeg kunne "lære" meg å være kåtere, men det ga ingen virkning og lysten steg ikke. Men jeg får orgasme hver gang vi har sex, det er ikke kjenner til hvordan det føles å få orgasme. Jeg synes helt ærlig det er mer spennende å surfe internett enn å ha sex, og når vi har sex så ligger jeg og tenker på alt mellom himmel og jord som ikke har med sex å gjøre...
Eva28 Skrevet 20. januar 2006 #9 Skrevet 20. januar 2006 Jeg har heller ikke så veldig mye lyst kan man si og forstår deg godt. men du bør seriøst gå inn i deg selv og finne en grunn. har du fått barn den siste tiden? føler du deg trygg på deg selv? er du glad i den kroppen du har? begynn og onaner! kjøp deg dildoer vibratorer og babyolje ta det med i dusjen og kos deg med deg selv. ta deg selv på brystene. ha du en brystvårte som er ekstremt følsom bruker du den som orgasmeforsterker, det gjør jeg Jeg ønsker deg masse lykke til og du skal vite at du er ikke alene, er som sagt i samme båt
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #10 Skrevet 20. januar 2006 Har det samme problemet. Jeg tenker på sex omtrent 0-1 ganger i uka, og veldig ofte når kjæresten tar initiativ så føler jeg at "bah nå igjen, jeg føler ingen lyst men får vel ikke skuffe ham...". Jeg får dårlig samvittighet overfor ham, men det er ikke noe jeg kan noe for. Jeg prøvde en periode å bevisst tenke mer på sex, for å se om jeg kunne "lære" meg å være kåtere, men det ga ingen virkning og lysten steg ikke. Men jeg får orgasme hver gang vi har sex, det er ikke kjenner til hvordan det føles å få orgasme. Jeg synes helt ærlig det er mer spennende å surfe internett enn å ha sex, og når vi har sex så ligger jeg og tenker på alt mellom himmel og jord som ikke har med sex å gjøre... ← Kjenner meg veldig igjen. Sex er i grunnen nokså uinteressant for meg også..har opplevd flere partnere som er snille og flinke i sengen og orgasmer kan oppnås i massevis - ikke noe problem i barndommen eller med orgasmer altså og likevel: har ikke lyst, finner det ikke interessant. Jeg aksepterer det hvertfall.
Ladyen Skrevet 20. januar 2006 #11 Skrevet 20. januar 2006 Er det de rette partnerene for dere, undres jeg ? Noen mennesker passer rett og slett ikke sammen.
Eva28 Skrevet 20. januar 2006 #12 Skrevet 20. januar 2006 jeg min samboer har det utrolig bra i senga, beste jeg har hatt faktisk, men problemet ligger hos meg. er ikke så lenge siden jeg fikk ei tulle, og føler at kroppen fortsatt er ganske lubben. og så har jeg en tendens til å miste lysten i lange perioder etter jeg har fått barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå