AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Har ei venninne som har styra med en fyr i 2 mnd nå. Hu er 24 år, og det går ikke en dag uten å høre hu snakke om han. Hu skal alltid fortelle om hvor søt han var i dag, hva han sa til henne på melding, ringe meg bare for å fortelle hva han hadde sagt til henne hver eneste dag! Kjenner jeg går så lei nå av å høre om dette. Unner så absolutt jenta kjærlighet, men kjenner jeg går lei nå. Hvordan ta dette opp med henne uten å virke frekk? Anonymkode: b6426...903
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Sitt rolig i båten, om 3 måneder er det totalt kaos i forholdet og han går fra å være den herligste til å være en umoden narsissist og misogynist.. Anonymkode: 40c08...17b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #3 Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sitt rolig i båten, om 3 måneder er det totalt kaos i forholdet og han går fra å være den herligste til å være en umoden narsissist og misogynist.. Anonymkode: 40c08...17b Det kan bli enda verre mas for ts😅 Anonymkode: 09c88...51f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 Jeg var også sånn da jeg fikk kjæreste som 19-åring. Vennene mine ble dritlei og sa heldigvis ifra til meg. Skammer meg nesten over hvor mye jeg snakket om han 🙈 Det er helt lov til å si i fra at du er litt lei av å snakke om kjæresten hennes og alt han foretar seg til enhver tid. Venninna di setter nok pris på å høre det, enn at du skal gå og irritere deg og kanskje trekke det vekk. Anonymkode: fd5f1...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå