Gå til innhold

Venninne som skal bare snakke om daten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som har styra med en fyr i 2 mnd nå. Hu er 24 år, og det går ikke en dag uten å høre hu snakke om han. Hu skal alltid fortelle om hvor søt han var i dag, hva han sa til henne på melding, ringe meg bare for å fortelle hva han hadde sagt til henne hver eneste dag! Kjenner jeg går så lei nå av å høre om dette. 
Unner så absolutt jenta kjærlighet, men kjenner jeg går lei nå. 
Hvordan ta dette opp med henne uten å virke frekk? 

Anonymkode: b6426...903

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitt rolig i båten, om 3 måneder er det totalt kaos i forholdet og han går fra å være den herligste til å være en umoden narsissist og misogynist..

Anonymkode: 40c08...17b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sitt rolig i båten, om 3 måneder er det totalt kaos i forholdet og han går fra å være den herligste til å være en umoden narsissist og misogynist..

Anonymkode: 40c08...17b

Det kan bli enda verre mas for ts😅

Anonymkode: 09c88...51f

Skrevet

Jeg var også sånn da jeg fikk kjæreste som 19-åring. Vennene mine ble dritlei og sa heldigvis ifra til meg. Skammer meg nesten over hvor mye jeg snakket om han 🙈 Det er helt lov til å si i fra at du er litt lei av å snakke om kjæresten hennes og alt han foretar seg til enhver tid. Venninna di setter nok pris på å høre det, enn at du skal gå og irritere deg og kanskje trekke det vekk. 

Anonymkode: fd5f1...01a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...