AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Del Skrevet 23. august 2023 Inspirert av tråden om kjendisbarn i klassen/barnehagen. Hvilke kjendiser ville du brydd deg om hadde barn i samme klasse/barnehageavdeling som dine barn? Tror jeg hadde brydd meg om barna mine hadde gått i klasse med barna til kronprinsparet. Tror også sønnen min hadde brydd seg om han gikk i klasse med barna til de største fotballspillerne. Anonymkode: 91f06...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Del Skrevet 23. august 2023 "Hvilke norske kjendiser tror du ville du brydd deg om hadde barn i samme klasse som dine barn?" Hæ? Dette gir lite mening... Anonymkode: 093b0...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Del Skrevet 23. august 2023 Hva betyr «brydd seg om», på hvilken måte da? Er barna og foreldrene hyggelige, er det jo stas med prinsesser og slikt. Anonymkode: b61bd...516 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Del Skrevet 23. august 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva betyr «brydd seg om», på hvilken måte da? Er barna og foreldrene hyggelige, er det jo stas med prinsesser og slikt. Anonymkode: b61bd...516 Som i at det er stas. TS Anonymkode: 91f06...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Del Skrevet 23. august 2023 Kanskje barna til Britney spears? Anonymkode: ab1fe...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #6 Del Skrevet 26. august 2023 For meg personlig? Ingen. Jeg blir ikke imponert av kjendiser og kan ikke på noen måte se at det skulle være stas for meg om barna mine går i samme klasse som noen alle vet hvem er. For barna? Kanskje en eller annen kjent YouTuber eller internasjonal skuespiller, men helt ærlig tror jeg ikke de hadde blitt overvettes imponerte de heller, de fleste er tross alt normale mennesker innerst inne. Anonymkode: b9d22...2fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #7 Del Skrevet 26. august 2023 Ville ikke blitt særlig imponert, mer bekymret over hva det gjør med miljøet. Alle vil vel være venn med kjendis-sønn/datter og det vil nok gi en maktfordeling som ikke er god…. Og vil lærer behandle elevene likt? Tvilsomt…..kronprinsbarna har nok fått noen fordeler🫠 Anonymkode: d293b...9b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå