Rosalilje84 Skrevet 26. august 2023 #121 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Menn har generelt krav (ønsker) om utseende og ytre. Kvinner har generelt krav (ønsker) om utseende og ytre. Noen kvinner nektet for at kvinner bryr seg om utseende og ytre, og hevder at kvinner heller bryr seg om indre verdier. Veldig få menn nekter for at menn bryr seg om utseende og ytre. Anonymkode: 38a90...a3a Overraskende mange menn sier at kvinner er veldig kresne, mens menn ikke er det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #122 Del Skrevet 26. august 2023 Tenk om en mann hadde skrevet at han kun ville date slanke kvinner, det hadde vært til pass 😊 Anonymkode: a0df4...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #123 Del Skrevet 26. august 2023 Jeg er 1.65, mannen min er 175. Han liker ikke når jeg går med høye hæler, for han liker å være (tydelig) høyere enn meg. Personlig har jeg aldri brydd meg om høyde på menn. Anonymkode: 79649...e5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #124 Del Skrevet 26. august 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Og ganske så mange menn nekter å være sammen med kvinner som er høyere enn dem. Hva er poenget ditt? Anonymkode: 35fd2...699 Poenget er at lave menn må akseptere at de står bak i køen. Justisministeren vil ikke ha dem og hennes ord veier tyngre. Anonymkode: c520f...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 26. august 2023 #125 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenk om en mann hadde skrevet at han kun ville date slanke kvinner, det hadde vært til pass 😊 Anonymkode: a0df4...2c1 Det skriver jo dere hele tiden. At dere ikke vil ha overvektige damer. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #126 Del Skrevet 26. august 2023 Tror de eneste damene som bryr seg om høyde på menn er de damene som selv føler seg som «stor-måsen» 😂 Små, nette damer som meg bryr seg ikke. En trøst til Tinder-generasjonen kan være at overflatiske «verdier» som hvor høyt/lavt et annet menneske er gir seg med alderen. Hilsen ei dame i generasjon X som aldri husker at dette var et tema da jeg datet en gang i forrige årtusen. Anonymkode: 676f8...d47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #127 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 9.41): Jeg er gift med en mann på 165. Tenker sjeldent over høyden hans, og skjønner heller ikke hvorfor det skulle ha noen betydning. Han er veldig kjekk, sterk, snill, trygg, lojal, morsom, handy, ansvarsfull, omsorgsfull, hardtarbeidende, leken, og en veldig god far for barna våre. Jeg kan ikke tenke meg en eneste ting i samlivet vårt som ville blitt bedre om han hadde noen ekstra cm?! (For ordens skyld, så er han fra et latin-amerikansk land, der snitthøyden er langt lavere enn her) Anonymkode: 76363...9c2 Og hvor høy er du? Er du 20 cm høyere enn ham? Anonymkode: c2589...3d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #128 Del Skrevet 26. august 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Poenget er at lave menn må akseptere at de står bak i køen. Justisministeren vil ikke ha dem og hennes ord veier tyngre. Anonymkode: c520f...d9d Lave menn er da 100% fullstendig klar over at de ikke er ettertraktede. Hvordan skulle det være mulig å ikke vite dette egentlig Anonymkode: a2c7f...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #129 Del Skrevet 26. august 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Lave menn er da 100% fullstendig klar over at de ikke er ettertraktede. Hvordan skulle det være mulig å ikke vite dette egentlig Anonymkode: a2c7f...95f Men...hva er poenget med å være ettertraktet?! Man trenger jo bare å bli elsket av en? Anonymkode: 79649...e5e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #130 Del Skrevet 26. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Men...hva er poenget med å være ettertraktet?! Man trenger jo bare å bli elsket av en? Anonymkode: 79649...e5e Ja, men det er jo ikke alle som blir det. Anonymkode: 1ffe7...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 26. august 2023 #131 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lave menn er da 100% fullstendig klar over at de ikke er ettertraktede. Hvordan skulle det være mulig å ikke vite dette egentlig Anonymkode: a2c7f...95f Lave menn kan være ettertraktede. Mange sjarmerende typer der ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #132 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.8.2023 den 11.37): Som lav mann taper du på alle arenaer. Som høy kvinne risikerer du eventuelt at enkelte menn ikke vil date deg, men det hindrer deg feks ikke karrieremessig slik det gjør for lave menn. Anonymkode: d1d1a...697 Må være selvfølelse som eventuelt stopper deg da. Eventuelt ønsker du en karriere som modell, som også har høydekrav til kvinner. Jobbet nesten hele min jobbtid i stort konsern, og det er mange lave menn i svært gode stillinger. Høyden er ikke hva som er vesentlig. Min ene svært tynne og lave kollega ble headhuntet til annet konsern, til stor sorg for oss. Kone og barn har han også. Min venninne er gift med mann som er lavere enn henne. Han er nå direktør med millionlønn. (De traff hverandre som fattige studenter, så ikke kom og si at hun valgte ham for pengene heller.) Å gjøre det til et problem for seg selv kan nok være tilfellet. Det er mange kvinner som ødelegger mye for seg selv med unødvendige komplekser også. Anonymkode: 877bc...7a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #133 Del Skrevet 26. august 2023 Spiller ingen rolle hva kvinner (og menn) her inne tror, kvinner er mer seksuelt tiltrukket av høye menn. Handler om "urinstinkter" og beskyttelse. Trodde alle oppegående mennesker i 2023 skjønte dette? Så også en undersøkelse hvor dette ble testet og høyde var det første kvinner så etter(fysisk). De fleste damer jeg har datet har innrømmet det samme! MEN mye annet spiller inn som kan overveie dette. Man må ikke være høy for å tiltrekke damer. Men på overfladiske apper som tinder, så er det en STOR fordel Anonymkode: 8445d...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. august 2023 #134 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tenk om en mann hadde skrevet at han kun ville date slanke kvinner, det hadde vært til pass 😊 Anonymkode: a0df4...2c1 Flere menn gjør det og veldig mange menn har det som krav. Mange av de er ikke slake selv engang. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 27. august 2023 #135 Del Skrevet 27. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Spiller ingen rolle hva kvinner (og menn) her inne tror, kvinner er mer seksuelt tiltrukket av høye menn. Handler om "urinstinkter" og beskyttelse. Trodde alle oppegående mennesker i 2023 skjønte dette? Så også en undersøkelse hvor dette ble testet og høyde var det første kvinner så etter(fysisk). De fleste damer jeg har datet har innrømmet det samme! MEN mye annet spiller inn som kan overveie dette. Man må ikke være høy for å tiltrekke damer. Men på overfladiske apper som tinder, så er det en STOR fordel Anonymkode: 8445d...cbf Det er nettopp på overfladiske apper som Tinder at det ikke har en betydning. Hvis du ikke selvfølgelig skriver høyden din i prodifilen. For du tar feil Kvinner er ikke mer seksuelt tiltrukket av høye menn. De er seksuelt tiltrukket av menn som gir dem en følelse av trygghet. Selvtillit og god selvfølelse. At de har skapt noe i livet sitt eller har målsetninger. Da er de do'ere og det er det de fleste kvinner ser etter. Spesielt i dag hvor kvinner gjør det meste selv og det forventes at de skal kunne gjøre det meste selv. Da vil de ikke involevere seg med en mann som ikke er like eller mer driftig enn dem selv. De ønsker å føle at noen andre kan ta styringen innomellom slik at de bare kan få være. Ikke måtte planlegge alt. Ikke måtte ta avgjørelser om alt. Ikke måtte bli en masekråke for at noen skal skje. Så drit i høyden fokuser på driftighet og initiativ. Vær den som sender første melding. Vis at du er en do'er. Har du ikke kommet dit i livet at du eier noe eller har noe å vise til så sett i gang med det i dag for å kunne få flere valgmuligheter i datingmarkedet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #136 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (På 23.8.2023 den 22.06): https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/kvinner-stiller-hogdekrav-pa-tinder-1.14399836 Mange jenter sier at de ikke vil date en mann som er lavere enn seg selv. Selv er jeg temmelig høy men jeg kan ikke huske at date-livet var noen dans på roser av den grunn. Anonymkode: 38a90...a3a "Mange kvinner set høgdekrav når dei sveiper etter ein kjærast. Nesten halvparten av alle menn i Noreg når ikkje opp til kravet" "Det har ikkje lukkast NRK å kome i kontakt med nokre av kvinnene på Tinder" Jeg er nysgjerrig på hvorfor. Er det fordi de har blitt avslørt? Svaret er jepp, kvinner har blitt avslørt for å være egoister, overfladiske og ondskapsfulle. Anonymkode: 2b8c0...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #137 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): "Mange kvinner set høgdekrav når dei sveiper etter ein kjærast. Nesten halvparten av alle menn i Noreg når ikkje opp til kravet" "Det har ikkje lukkast NRK å kome i kontakt med nokre av kvinnene på Tinder" Jeg er nysgjerrig på hvorfor. Er det fordi de har blitt avslørt? Svaret er jepp, kvinner har blitt avslørt for å være egoister, overfladiske og ondskapsfulle. Anonymkode: 2b8c0...07b Så det er ondskapsfullt å ha seksuelle preferanser? Da er alle menn ondskapsfulle. Anonymkode: 5c51b...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #138 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 19.33): Men...hva er poenget med å være ettertraktet?! Man trenger jo bare å bli elsket av en? Anonymkode: 79649...e5e Mange menn velges bort og blir evig og ufrivillig singel. KG vil fortelle dem at det er fordi det er «mannebarn» som «mangler bo-evne», drittsekker og tapere som bor på landet. Hvis det i stedet/også skyldes at mange nok kvinner er overfladiske og ønsker å «ta seg godt ut som et par når de har høye hæler» så er det litt interessant. Anonymkode: 38a90...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #139 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så det er ondskapsfullt å ha seksuelle preferanser? Da er alle menn ondskapsfulle. Anonymkode: 5c51b...575 Jeg spurte først, så svar på spørsmålet mitt først du. Hva er grunnen til at kvinnene ikke vil svare NRK? Anonymkode: 2b8c0...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2023 #140 Del Skrevet 9. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spurte først, så svar på spørsmålet mitt først du. Hva er grunnen til at kvinnene ikke vil svare NRK? Anonymkode: 2b8c0...07b Fordi det er opplest og vedtatt at kvinner ikke skal ha noen krav. Anonymkode: 5c51b...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå