AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #41 Del Skrevet 23. august 2023 Lurer på om jeg skal starte en egen sutretråd om alle de korte mennene som ikke ville date en dame som var høyere enn dem? ( K184) Anonymkode: c2589...3d3 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #42 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er kvinne på tinder, 175 høy, og altså - hvem bryr seg om høyden til mannen? Hører hele tiden at lave menn blir valgt bort osv. Syns det høres så teit ut. Jeg driter i høyden din. Sist fyr jeg møtte på tinder var sånn 10 cm lavere enn meg. Brydde ikke meg, han var superheit og vi data i 2 mnd. Han hadde ganske god selvtillit og vi var vilt tiltrukket av hverandre. Jeg har heller ikke snakka med noen venninner som bryr seg om høyde. Kanskje det er noen damer som gjør det, men de høres jo ganske overfladiske ut? Jeg syns det er teit å oppgi høyde i profilen. Anonymkode: fea92...922 Ja, det er teit og fryktelig overfladisk. Anonymkode: e2665...8a5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 23. august 2023 #43 Del Skrevet 23. august 2023 Kvinners utvalgskriterier er vel rangert slik at mannens høyde og tykkelse på lommebok trumfer vel hans EQ og lengde/tykkelse på kuken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 24. august 2023 #44 Del Skrevet 24. august 2023 Mange kvinner har høyde som absolutt krav. Uansett hvor bra han er og hvor god match de kan være så slår de seg vrang med en gang de ser at han er lavere. Jeg mener at dette er noe som hindrer dem i å raskere finne en god match og noe de bør ta tak i fordi det mest sannynligvis er sånn på grunn av noe de bør jobbe med. Samtidig så må jeg som Matchmaker ta hensyn til det når det er noe de ikke ønsker å ta tak i og står på krava. På samme måte som når jeg jobbet som Matchmaker for menn måtte ta hensyn til puppestørrelse eller at hun skulle være jomfru. Folk er kompliserte og de har sære ønsker og meninger. Det har de lov til hvis det er noe de selv mener at de kan. Samtidig er det også ofte grunnen til at de ikke finner en match. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #45 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg tenker dumme menn er mye mer utiltrekkende enn lave menn? Synes ikke det gjør noe med en lavere mann jeg, men en som ikke leser aviser og bøker og ksn litt om historie og samfunn, det er ordentlig usexy. Anonymkode: 91a01...798 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #46 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er kvinne på 173 og føler 175 blir for lavt. Til og med menn som er 180 føler jeg meg like høy som. Datet en mann på 190 og han var litt høyere, men ikke enorm høydeforskjell liksom. Vi damer på 173 er HØYE, det er modellhøyde og ikke mange damer er høyere. Selv er jeg nesten den høyeste kvinnen på jobben 🫣 Anonymkode: 6de5c...b5d Det er jo bare tull. Du er ikke spesielt høy, og modellhøyde er ca 1.78m. (Med mindre man har superspesielt utseende.) Vanlig høyde på modeller i Norge er mellom 175 og 178 centimeter, sier Eivor Øvrebø fra Team Modeller. - Minimumshøyden hos Team er 174/175 centimeter. Hvis vi gjør et unntak, er det fordi vedkommende uansett har muligheten til å jobbe som modell, men hun må være så bra at hun kan ta opp konkurransen med dem som har riktig høyde - og type. Den beste høyden er mellom 177 og 179. Perfekt for de fleste kolleksjonene, sier hun. Anonymkode: 7a2d0...b06 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #47 Del Skrevet 24. august 2023 Penis er viktigere enn høyde, men det er en annen diskusjon 😆 Flere kompiser har vist meg tinderen sin og det er høydekrav i enormt mange profiler. For min del spiller det ingen rolle så lenge han ikke har komplekser for høyden. Jeg har datet menn fra 165 og oppover til 2 meter. Er selv 160 og det var tilfeldig at jeg endte opp med en på nesten 190. De som var 170 var enklere å kysse etc. Høyden er bare en bitteliten del og for min del nærmest ubetydelig. Anonymkode: cfde8...b8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #48 Del Skrevet 24. august 2023 Ironisk nok har nok mange flere kvinner blitt bevisst på og tenker over høyden nå når det har vært så mye fokus om det på nett. Jeg tenkte selv aldri på menns høyde før, men nå tenker jeg alltid på hvordan korte menn har det når jeg møter de. Anonymkode: 080eb...d62 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #49 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er kvinne på tinder, 175 høy, og altså - hvem bryr seg om høyden til mannen? Hører hele tiden at lave menn blir valgt bort osv. Syns det høres så teit ut. Jeg driter i høyden din. Sist fyr jeg møtte på tinder var sånn 10 cm lavere enn meg. Brydde ikke meg, han var superheit og vi data i 2 mnd. Han hadde ganske god selvtillit og vi var vilt tiltrukket av hverandre. Jeg har heller ikke snakka med noen venninner som bryr seg om høyde. Kanskje det er noen damer som gjør det, men de høres jo ganske overfladiske ut? Jeg syns det er teit å oppgi høyde i profilen. Anonymkode: fea92...922 For å nevne det, jeg har ikke høyde «i bio». Jeg Skjønner knapt hva «bio» er. Jeg er ikke på Tinder. Når det er sagt, så har jeg svært få krav på forhånd når det gjelder å date. Jeg har datet svært forskjellige typer menn opp i gjennom. Jeg har derimot aldri følt fysisk attraksjon/seksuell tiltrekning mot en lav mann. Jeg har datet noen som var «lave», så det har ingen ting med krav eller forutsetning jeg bestemmer på forhånd. I motsetning til deg, så har jeg snakket med flere som opplever det på samme måte. De dater og treffer menn, men opplever ikke attraksjon om mannen er lav. Jeg blir bare ikke tiltrukket. Laveste mannen jeg har vært med, er typ 183-184. Har aldri vært fysisk tiltrukket noen som er lavere en det💁🏼♀️ Anonymkode: 98369...855 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #50 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mitt inntrykk: Jo lavere dama er, jo høyere krever hun at mannen skal være. Mens en kvinne på 173 helt fint dater en mann på 175, nekter en dame på 160 å date lavere enn 180. Tror det har å gjøre med lave damers komplekser for egen (manglende) høyde. Anonymkode: d1d1a...697 Tror en annen grunn kan være at høye damer selv har kjent på hvor meningsløst det er å bli utelukket pga en slik ting som høyden. Det kan føre til at man vil prøve å få et forhold til en mann hvor man kan føle seg litt liten, eller det kan føre til at man ikke bryr seg om høyden på andre mennesker. Da jeg var yngre (det var mye fokus på høyde fra jeg som 12 år målte 179cm) ønsket jeg sterkt å ha en høyere mann, nå som 180++ og 45++ er det ikke viktig for meg i det hele tatt. Samtidig så har jeg møtt menn som har gitt klar beskjed om at høyden i seg selv er en årsak til å ikke ville ha et forhold til meg. Så helt klart er høydekrav ikke bare knyttet til kvinners ønsker. Anonymkode: 9eb4b...6b9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #51 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Penis er viktigere enn høyde, men det er en annen diskusjon 😆 Flere kompiser har vist meg tinderen sin og det er høydekrav i enormt mange profiler. For min del spiller det ingen rolle så lenge han ikke har komplekser for høyden. Jeg har datet menn fra 165 og oppover til 2 meter. Er selv 160 og det var tilfeldig at jeg endte opp med en på nesten 190. De som var 170 var enklere å kysse etc. Høyden er bare en bitteliten del og for min del nærmest ubetydelig. Anonymkode: cfde8...b8a Nei det var ikke tilfeldig nei. Anonymkode: 2b8c0...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #52 Del Skrevet 24. august 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Mitt inntrykk: Jo lavere dama er, jo høyere krever hun at mannen skal være. Mens en kvinne på 173 helt fint dater en mann på 175, nekter en dame på 160 å date lavere enn 180. Tror det har å gjøre med lave damers komplekser for egen (manglende) høyde. Anonymkode: d1d1a...697 Mitt inntrykk er 100% omvendt. Men kanskje fordi jeg er lav, og kunne ikke brydd meg mindre om fyren var 160 eller 190. Nettopp fordi jeg er såpass lav at alle er høyere enn meg uansett. Anonymkode: 85bb2...9c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #53 Del Skrevet 24. august 2023 Men han hadde problemer med at du var 10 cm. høyere, sant? Er mest gutta som er opptatt av egen og kvinners høyde. En jeg datet syntes jeg var for høy fordi jeg var kun 3 cm. lavere enn ham. 🙄 Anonymkode: 6cc93...33a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 24. august 2023 #54 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg synes det er både rart og trist at noen damer snakker høyt om at de ikke er tiltrukket av lave menn eller ikke vil ha lave menn, når de kjenner til det komplekset lave menn har på grunn av lav høyde, blant annet nettopp på grunn av slike kommentarer. Hva er vitsen? Kunne man ikke latt være? Kvinner vil jo ha seg selv frabedt at menn pirker på deres egne komplekser. Men men, siden det er så vanskelig å holde kjeft - la de små menn komme til meg! 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #55 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei det var ikke tilfeldig nei. Anonymkode: 2b8c0...07b Jo, hadde han på 170 vært flyttbar hadde det blitt han, men siden han ikke kunne det traff jeg min neste. Anonymkode: cfde8...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #56 Del Skrevet 24. august 2023 En klok mann sa engang „aldri hør på hva mennesker sier, se på hva de gjør”. Ja det finnes kvinner og menn som ikke bryr seg om høyde. Men de er ikke i majoritet. Majoriteten har en eller annen preferanse angående høyde og kroppstyper. Se rundt dere, er majoriteten av parer i deres omgangskrets høy kvinne og lav mann? Anonymkode: 0c5dd...5f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #57 Del Skrevet 24. august 2023 Jeg er kvinne på 172, datet en som var like lang, og det var ikke jeg som var den som dumpet på grunn av lengden for å si det sånn.... Anonymkode: a771d...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #58 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Men han hadde problemer med at du var 10 cm. høyere, sant? Er mest gutta som er opptatt av egen og kvinners høyde. En jeg datet syntes jeg var for høy fordi jeg var kun 3 cm. lavere enn ham. 🙄 Anonymkode: 6cc93...33a Daten min hadde ikke noe problem med at jeg var høyere, eksen hans var også like høy som meg. Eneste problemet var at noen sexstillinger var vanskelig🤣 Ts Anonymkode: fea92...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #59 Del Skrevet 24. august 2023 Mange har vel preferanser på høyde som med andre ting. Noen liker tynne andre formfulle. Høye menn vil ha lave damer osv. Er selv lav og har alltid følt meg mer tiltrukket av høye menn. Har ikke akkurat problemet med at ikke må være lavere enn meg da bare er 1,63, men skulle gjerne selv vært 10 cm høyere. Anonymkode: 2047a...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #60 Del Skrevet 24. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tenker dumme menn er mye mer utiltrekkende enn lave menn? Synes ikke det gjør noe med en lavere mann jeg, men en som ikke leser aviser og bøker og ksn litt om historie og samfunn, det er ordentlig usexy. Anonymkode: 91a01...798 Bøker? Seriøst? Jeg ser heller på film. Anonymkode: e2665...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå