Rosakatt Skrevet 23. august 2023 #21 Del Skrevet 23. august 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): I min tid oppga jeg aldri høyden i profilen min, men skjønte at det var noe dealbreakers ved høyden siden det var et av de første spørsmålene jeg fikk. Hadde dog ingen problem å svare det ut siden jeg ikke er lav, men overraskende at det var det som var noe av det mest viktige å spørre om. Fikk også en gang spørsmål om penislengden etter ca. 10 meldinger. Må si jeg foretrekker spørsmål om høydelengden heller. Jeg kontret spørsmålet med "hvor vid og dyp er du?", og da ble det unmatch og sikkert blokk. Likegreit. Tror det var etter det at jeg slettet Tinder for godt. Vel hvordan finner man ut hvor vid og dyp man er? Aldri skjønnt, linjal? Møtt en mann som overgår kapasiteten å på den måten vite grensen? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august 2023 #22 Del Skrevet 23. august 2023 Rosakatt skrev (4 minutter siden): Vel hvordan finner man ut hvor vid og dyp man er? Aldri skjønnt, linjal? Møtt en mann som overgår kapasiteten å på den måten vite grensen? Man kan jo late som man misforstår, og tolke at jo bredere og dypere, desto bedre. Har et enormt hull, bunnløst. Kom og ta meg! 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #23 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er kvinne på 173 og føler 175 blir for lavt. Til og med menn som er 180 føler jeg meg like høy som. Datet en mann på 190 og han var litt høyere, men ikke enorm høydeforskjell liksom. Vi damer på 173 er HØYE, det er modellhøyde og ikke mange damer er høyere. Selv er jeg nesten den høyeste kvinnen på jobben 🫣 Anonymkode: 6de5c...b5d 173 er litt over snitthøyde for kvinner. Ikke spesielt høyt i det hele tatt. Blir som å hevde at en mann på 183 er «HØY!!» Anonymkode: d1d1a...697 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. august 2023 #24 Del Skrevet 23. august 2023 Rosakatt skrev (8 minutter siden): Vel hvordan finner man ut hvor vid og dyp man er? Aldri skjønnt, linjal? Møtt en mann som overgår kapasiteten å på den måten vite grensen? Jeg er klar over at man ikke kan måle vidhet og dyphet, og jeg hadde absolutt ingen interesser av å få en illustrasjon over målene. Jeg stilte motspørsmålet for å illustrere hvor sykt og overfladisk spørsmålet jeg fikk var. Jeg oppgir da ikke penislengde til kvinner jeg ikke kjenner. Og nei, det har ingenting med at jeg har noe å skjule. En plass går bare grensene. Vi er voksne folk. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august 2023 #25 Del Skrevet 23. august 2023 Bombasi skrev (19 minutter siden): I min tid oppga jeg aldri høyden i profilen min, men skjønte at det var noe dealbreakers ved høyden siden det var et av de første spørsmålene jeg fikk. Hadde dog ingen problem å svare det ut siden jeg ikke er lav, men overraskende at det var det som var noe av det mest viktige å spørre om. Fikk også en gang spørsmål om penislengden etter ca. 10 meldinger. Må si jeg foretrekker spørsmål om høydelengden heller. Jeg kontret spørsmålet med "hvor vid og dyp er du?", og da ble det unmatch og sikkert blokk. Likegreit. Tror det var etter det at jeg slettet Tinder for godt. Hvis du er singel ennå, så kan du dra på date med meg! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 23. august 2023 #26 Del Skrevet 23. august 2023 Bombasi skrev (11 minutter siden): Jeg er klar over at man ikke kan måle vidhet og dyphet, og jeg hadde absolutt ingen interesser av å få en illustrasjon over målene. Jeg stilte motspørsmålet for å illustrere hvor sykt og overfladisk spørsmålet jeg fikk var. Jeg oppgir da ikke penislengde til kvinner jeg ikke kjenner. Og nei, det har ingenting med at jeg har noe å skjule. En plass går bare grensene. Vi er voksne folk. Jeg forstår du ikke gjør det, å at folk ikke burde spørre, men begynte bare å lure om det var meningen å vite sine mål siden du nevnte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. august 2023 #27 Del Skrevet 23. august 2023 Lava Anne skrev (4 minutter siden): Hvis du er singel ennå, så kan du dra på date med meg! 😍 Du, det var en fin gest å få, og det hadde jeg lett gjort. Men nå er det engang slik at jeg bor langt i gokk, så sjansen for at vi er i nærheten av hverandre er som å vinne i Lotto. For øvrig er jeg 180-181 høy, alt etter dagsform. 😜 Og jeg trives i enorme, bunnløse hull 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 23. august 2023 #28 Del Skrevet 23. august 2023 Rosakatt skrev (1 minutt siden): Jeg forstår du ikke gjør det, å at folk ikke burde spørre, men begynte bare å lure om det var meningen å vite sine mål siden du nevnte det. Nei, absolutt ikke Jeg bare innså at den matchen var over for min del, og sendte avgårde et like tullete spørsmål tilbake Så spørsmål om høyde er ikke det verste spørsmålet å få... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #29 Del Skrevet 23. august 2023 Det er en Amerikansk datingapp hvor man kan sette høydekrav på lik linje med alderskrav. Og statistikken er helt sjokkerende... Kun 20% eller noe godtok menn som er gjennomsnittlig høy! De aller fleste hadde en minimumhøyde godt over gjennomsnittet som krav! Anonymkode: a2c7f...95f 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 23. august 2023 #30 Del Skrevet 23. august 2023 Lava Anne skrev (21 minutter siden): Man kan jo late som man misforstår, og tolke at jo bredere og dypere, desto bedre. Har et enormt hull, bunnløst. Kom og ta meg! 😎 😂 Risiker å bli sporløst forsvunnet i mitt bunnløse hull. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august 2023 #31 Del Skrevet 23. august 2023 Rosakatt skrev (Akkurat nå): 😂 Risiker å bli sporløst forsvunnet i mitt bunnløse hull. Det er jo dritspennende. Menn elsker eventyr. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 23. august 2023 #32 Del Skrevet 23. august 2023 Rosakatt skrev (2 minutter siden): 😂 Risiker å bli sporløst forsvunnet i mitt bunnløse hull. Chamber of secrets? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #33 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er mann og ser veldig lite av den slags snakk her til lands. Ser det stort sett kun innen incel-samfunn på nettet, hvor de velger å skylde på alt annet enn egne holdninger. Anonymkode: fa015...5c3 Trenger ikke å snakke om det. Men høye menn har flere venner, får oftere barn, tjener mer, foretrekkes som ektefelle osv. Det er ingen tvil om at høyde er en stor fordel for menn. Selvsagt finnes det kjekke, sjarmerende lave men og ikke alle kvinner bryr seg. Men tallene er som de er. Anonymkode: fb7da...8fe 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 23. august 2023 #34 Del Skrevet 23. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er kvinne på tinder, 175 høy, og altså - hvem bryr seg om høyden til mannen? Hører hele tiden at lave menn blir valgt bort osv. Syns det høres så teit ut. Jeg driter i høyden din. Sist fyr jeg møtte på tinder var sånn 10 cm lavere enn meg. Brydde ikke meg, han var superheit og vi data i 2 mnd. Han hadde ganske god selvtillit og vi var vilt tiltrukket av hverandre. Jeg har heller ikke snakka med noen venninner som bryr seg om høyde. Kanskje det er noen damer som gjør det, men de høres jo ganske overfladiske ut? Jeg syns det er teit å oppgi høyde i profilen. Anonymkode: fea92...922 Enig med deg. Men det er tydeligvis ikke alle damer som er som oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 23. august 2023 #35 Del Skrevet 23. august 2023 Traktor skrev (7 minutter siden): Chamber of secrets? Harry Potter som underlivsreferanse. Vakkert! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #36 Del Skrevet 23. august 2023 https://medium.com/@whitep/women-have-hilarious-height-requirements-for-men-according-to-bumble-992862ba7772 The average male ( 5 feet 9) is only included in a little over 15% of the height filters. Even extremely tall men seem to be attractive. More women include 7 feet tall men than 5 feet-11 tall men in their filters. The magic number of 6 feet seems to be an important threshold. While only a little over 30% of women want to see 5'11" men, almost 60% include 6 feet guys in their search. If you are 6 feet 6 tall you are one of the men included in most women’s size filters. Anonymkode: a2c7f...95f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 23. august 2023 #37 Del Skrevet 23. august 2023 Traktor skrev (12 minutter siden): Chamber of secrets? Gir isåfall mening at så få finner veien dit 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 23. august 2023 #38 Del Skrevet 23. august 2023 Whatever floats your boat Jeg ønsker bare kvinner som er lik eller kortere i høyde. Om det er en preferanse eller om der er biologiske og sosiale effekter i sving i underbevisstheten vet jeg ikke. Fullt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBurka Skrevet 23. august 2023 #39 Del Skrevet 23. august 2023 Skjønner godt at kvinner vil ha en høy mann Høye menn har lettere for å lykkes i livet rett og slett fordi de er høye Og så har man det faktum at paret ser bra ut på bildet når mannen er høyere enn dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #40 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne på 173 og føler 175 blir for lavt. Til og med menn som er 180 føler jeg meg like høy som. Datet en mann på 190 og han var litt høyere, men ikke enorm høydeforskjell liksom. Vi damer på 173 er HØYE, det er modellhøyde og ikke mange damer er høyere. Selv er jeg nesten den høyeste kvinnen på jobben 🫣 Anonymkode: 6de5c...b5d Samme her.. kjæresten min nå er 180cm. Jeg har enda ikke brukt hæler, da blir jeg høyere enn han. De fleste jeg har vært sammen med har vært mellom 188 og 195cm. Og kommentarene hagler om hvor fantastisk vakkert par vi har vært. Hørte aldri det med han på 175cm. Og nå med han på 180 hører jeg hvor søte vi er. Men ikke noe om flott par eller hvor vakre vi er sammen. Til høsten bruker jeg annet type fottøy, så da blir det med hæler. Høyde har ikke vært et tema, så jeg lurer på hva han tenker om det 🤷🏼♀️ Anonymkode: 61d1c...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå