Gå til innhold

Hva betyr dette? merkelig "avvisning?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snakket med en fyr på tinder en liten periode, og vi hadde en hyggelig tone og han stilte meg en del spørsmål og skrev ganske lange meldinger. Plutselig svarte han ikke på over 24t og jeg sendte en melding og spurte om han ville snakkes på snap om det var enklere. Da fikk jeg et nokså merkelig svar (synes jeg). Han skrev at jeg var kjempe interessant. Så skrev han videre at han hadde en date en dag denne uka med en jente, men at han kunne gi meg en oppdatering hvordan daten går (?). Dette var en nokså lang melding, og videre skrev han at han har hektiske dager og derfor vil prioritere å snakke med mange og at han vil ha fokus på en om gangen. Til avsluttet med "håper du ikke føler at du kommer i annen rekke. Det er bare litt tilfeldig akkurat nå"

Hvordan tolker jeg dette? Jeg har ikke svart, da jeg tenker jeg bør vente til han evt. sender en "oppdatering" på daten han skal på. Han er i det minste ærlig, men ved å skrive at han håper jeg ikke føler jeg kommer i annen rekke er jo nettopp det jeg føler! For min del kunne han bare ha skrevet at han var litt opptatt denne uka, ikke forklare så nøye om andre dater osv. Jeg synes samtalen vår på meldinger fløt fint og jeg kunne godt tenkt å møte han, men nå kjenner jeg meg bare dritt.. På en side kan det være han hadde avtalt den daten for en stund siden og ikke vil avlyse den? 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 85c2a...fc5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaringen min er at når noen blir stille så er det fordi noe annet vekket oppmerksomheten. Desverre. Men det positive er at du har fått vist han såpass av din verdi at han vil ha deg på vent just in case. Bruk tiden til å tenke gjennom hva det er som gjør at du fikk interesse for han. Hva har han som andre ikke har hatt slik at du fikk lyst til å møte han? er det noe ved han spesifikt som i hvem han er, hvordan han lever livet sitt, målsetninger han har for livet, eller er det måten han var mot deg og viste interesse for deg som gjorde deg interessert? 

• Liker 2
Skrevet

Han er bare ikke så interessert i deg…

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

han er i det minste ærlig. 

men altså, "vent, jeg skal bare på date med ei anna ei først. jeg kommer kanskje tilbake til deg". ....

det er jo ganske "drøyt" også, ihvertfall å SI det, og forvente at den andre synes det er ok. men det er jo sånn dating-livet har blitt da. 

Anonymkode: 6cf4a...377

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

han er i det minste ærlig. 

men altså, "vent, jeg skal bare på date med ei anna ei først. jeg kommer kanskje tilbake til deg". ....

det er jo ganske "drøyt" også, ihvertfall å SI det, og forvente at den andre synes det er ok. men det er jo sånn dating-livet har blitt da. 

Anonymkode: 6cf4a...377

Hehe ja. Jeg kan sette deg på ventelista.

Anonymkode: 507e6...050

• Liker 5
Skrevet

Hvor lenge er en liten periode? Snakk på tinder over en uke er bortkastet tid. 

Å date flere er helt greit. Å informere deg om andre dater er langt i fra greit og er manipulasjon for å forøske å sette igang et slags konkurranseinstinkt i deg. Denne mannen tester grensene dine. Siden han forteller deg det, vet han godt at du kommer i andre rekke og han tester om du vil være av typen dame som vil la ham gjøre akkurat som han vil i et forhold. Han skriver at han har hektiske dager, så han tester om du venter på ham og vil være en dame som setter hans behov foran dine egne slik at du til slutt blir utslettet. 

All ærlighet er ikke positivt... 

Jeg ville svart: "Så koselig at du skal på date. Håper dere får en fin kveld. Jeg er på jakt etter en potensiell partner akkurat nå, så du kan evt ta kontakt igjen når du ikke lenger er i en hektisk periode  og har bedre tid til å bli kjent." 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Personlig hadde jeg nok takka for meg.

• Liker 4
Skrevet
Nettinettet skrev (48 minutter siden):

Erfaringen min er at når noen blir stille så er det fordi noe annet vekket oppmerksomheten. Desverre. Men det positive er at du har fått vist han såpass av din verdi at han vil ha deg på vent just in case. Bruk tiden til å tenke gjennom hva det er som gjør at du fikk interesse for han. Hva har han som andre ikke har hatt slik at du fikk lyst til å møte han? er det noe ved han spesifikt som i hvem han er, hvordan han lever livet sitt, målsetninger han har for livet, eller er det måten han var mot deg og viste interesse for deg som gjorde deg interessert? 

Denne likte jeg 🙂

Anonymkode: 9b2ed...4c5

• Liker 3
Skrevet
Nettinettet skrev (44 minutter siden):

Og en dame med selvrespekt vil ikke sitte og vente på en mann som blir stille. Da går hun videre.  Det er ingenting positivt ved å få beskjed om at du er blitt satt på vent. Det positive her er at han har vist at han ikke er stabil og lett kan forsvinne hvis han plutselig ser noe som skinner litt sterkere, sånn at hun kan finne en bedre match. Sånne menn vil man ikke ha. 

• Liker 12
Skrevet
ESFP skrev (4 minutter siden):

Hvor lenge er en liten periode? Snakk på tinder over en uke er bortkastet tid. 

Å date flere er helt greit. Å informere deg om andre dater er langt i fra greit og er manipulasjon for å forøske å sette igang et slags konkurranseinstinkt i deg. Denne mannen tester grensene dine. Siden han forteller deg det, vet han godt at du kommer i andre rekke og han tester om du vil være av typen dame som vil la ham gjøre akkurat som han vil i et forhold. Han skriver at han har hektiske dager, så han tester om du venter på ham og vil være en dame som setter hans behov foran dine egne slik at du til slutt blir utslettet. 

All ærlighet er ikke positivt... 

Jeg ville svart: "Så koselig at du skal på date. Håper dere får en fin kveld. Jeg er på jakt etter en potensiell partner akkurat nå, så du kan evt ta kontakt igjen når du ikke lenger er i en hektisk periode  og har bedre tid til å bli kjent." 

En liten periode vil si ca. 1 uke. Fullt klar over at det er kort tid, men ut ifra meldingene følte jeg vi fikk utvekslet en del og blitt litt kjent. Jeg tror jeg ikke sier noe, så ser jeg hva som skjer. Jeg bare skjønner ikke vitsen med å fortelle meg så nøye om hvorfor han ikke vil bli bedre kjent. 

TS

Anonymkode: 85c2a...fc5

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror rett og slett hensikten hans er å være ærlig og å ikke lure deg.  Han tenker sikkert at han ikke vil lyve om hvorfor han ikke har svart deg. Denne daten han skal på kan jo gå skikkelig dårlig. Han har jo ikke møtt deg enda, og vet ikke hvem du er- da er du ikke satt på vent eller avvist. Han vil bare ta en date om gangen, og ikke sjonglere. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså player!!! Hva tenker du når du har sett bildene av han. Ser han brA ut siden han snakker med så «mange»?

Anonymkode: ec58f...ffc

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har han det så hektisk? Pga all datingen?

• Liker 1
Skrevet

Begynner navnet hans på B?

Skrevet

Du er second best, hadde ikke jeg giddet, tenk om hun andre takker for seg og han likevel er interessert i henne.. hva gjør du da?

• Liker 1
Skrevet
ESFP skrev (59 minutter siden):

Og en dame med selvrespekt vil ikke sitte og vente på en mann som blir stille. Da går hun videre.  Det er ingenting positivt ved å få beskjed om at du er blitt satt på vent. Det positive her er at han har vist at han ikke er stabil og lett kan forsvinne hvis han plutselig ser noe som skinner litt sterkere, sånn at hun kan finne en bedre match. Sånne menn vil man ikke ha. 

Enig i alt du skriver.

Dette er klassisk for menn som tester grensene til ulike kvinner, hvem som lar seg manipulere.

Han lyver jo direkte når han sier Ts ikke skal føle at hun kommer i andre rekke - bare fordi han skal på date med en annen som han først vil se hvordan går og dessuten er han for opptatt til å møte Ts på ubestemt tidspunkt fremover.

Jeg hadde bare ønsket ham lykke til videre, for min erfaring er at dette er en mann som manipulerer og er erfaren med manipulasjon.

Anonymkode: 458b0...c5e

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å legge noe følelser i en person jeg ikke har møtt. Det virker jo nesten litt tilbakestående ut å melde ifra om at han skal på en annen date 😅 det normale hadde vært å si at han har hektiske dager fremover, men kommer tilbake til det. Men det må også sies at der er ganske wierd av deg å legge så mye i dette også. Jeg hadde bare slettet og ikke tenkt noe mer på han. Du har jo ikke møtt han engang. 

Anonymkode: f99d2...86a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ærlig og redelig da? Fikk circa samme svar av en fyr. Syntes det var fint sagt! Man kommer jo i andre rekke. Han prioriterer hun andre. Hun var først i rekka, og du er neste i den lille køen hans. Sånn er det på Tinder, man kjenner jo ikke hverandre. Om du vil stå i kø eller gå videre og eventuelt takke ja hvis han tar opp tråden, er jo opp til deg.

• Nyttig 2
Skrevet

Hadde takket for ærligheten og ønsket han lykke til videre.

Anonymkode: 6026a...2db

Skrevet
Jessic_a skrev (1 time siden):

Han er bare ikke så interessert i deg…

Den setningen gjør seg ikke noe bedre på norsk, den er oppbrukt for sånn ca 100 år siden.

Ts, han er jo ærlig, men jeg hadde stusset uansett, og hadde nok takket for meg. Selv om man ikke har møttes ennå, så vil man jo ikke føle seg som et andrevalg.

Anonymkode: 1b268...7e4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...