AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Har en venninne som jeg bruker å kjøpe noe med til fra ferier osv og jeg får gjerne noe fra henne også. Problemet er bare at hun tar gaven og sier noe sånt som "åååå" i en glad tone eller "ooooo ja" og så er det glemt. Ikke noe senere om hvordan hun likte gaven eller hva hun synes, men når jeg får av henne så er hun veldig opptatt av tilbakemelding og fortelle alt om hvordan hun fikk kjøpt det osv.. Hadde dere sluttet? Anonymkode: 21eb5...8a1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har en venninne som jeg bruker å kjøpe noe med til fra ferier osv og jeg får gjerne noe fra henne også. Problemet er bare at hun tar gaven og sier noe sånt som "åååå" i en glad tone eller "ooooo ja" og så er det glemt. Ikke noe senere om hvordan hun likte gaven eller hva hun synes, men når jeg får av henne så er hun veldig opptatt av tilbakemelding og fortelle alt om hvordan hun fikk kjøpt det osv.. Hadde dere sluttet? Anonymkode: 21eb5...8a1 Hvorfor ikke gjøre det samme som hun gjør? Anonymkode: 1b474...8ed 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor ikke gjøre det samme som hun gjør? Anonymkode: 1b474...8ed Vet ikke.. føles så desperat på en måte. Jeg ser henne som litt desperat etter bekreftelse når hun holder på sånn🙈 Anonymkode: 21eb5...8a1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #4 Skrevet 24. august 2023 De lydene hun lager er jo begeistring for at hun likte gaven så godt. Jeg ville heller hatt en slik tilbakemelding på gave enn klisjeen "tusen takk, den var veldig fin" Anonymkode: 39288...f24 3
ESFP Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Det kommer an på motivet bak gavene. Hvis du kjøper gaver for å være hyggelig og vise at du er glad i henne, så fortsetter du å kjøpe gaver. Hvis du kjøper gaver for å få en bekreftelse om hvor flink du er til å kjøpe gaver eller for å få masse komplimenter og takk, så slutter du med disse gavene. 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #6 Skrevet 25. august 2023 ESFP skrev (15 timer siden): Det kommer an på motivet bak gavene. Hvis du kjøper gaver for å være hyggelig og vise at du er glad i henne, så fortsetter du å kjøpe gaver. Hvis du kjøper gaver for å få en bekreftelse om hvor flink du er til å kjøpe gaver eller for å få masse komplimenter og takk, så slutter du med disse gavene. Er kanskje ikke det ts reagerer på. Kanskje handler det om at ts ikke synes det er vits å kjøpe gave hvis venninnen ikke bryr seg om gavene. Anonymkode: b59b3...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå