Gå til innhold

Forlovertale til bruden

sajk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter og skriver tale til bruden og litt brudgommen såklart. Han får være med i talen :) men de har en sønn også. Skal jeg ha ned noe om sønnen i talen? 

Jeg kjenner ikke barnet så godt og jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal skrive?

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære brud,  I dag er en spesiell dag fylt med kjærlighet og glede, og jeg er så takknemlig for å være her og feire med deg. Du stråler av skjønnhet og lykke, og det er en ære å få ta del i denne feiringen. 

Når jeg ser på deg og brudgommen blir jeg inspirert av kjærligheten dere deler. Dere har bygget et vakkert fundament basert på tillit, respekt og gjensidig støtte. Det er tydelig at dere er et sterkt team, og jeg er sikker på at dere vil overkomme alle utfordringer som måtte komme deres vei. 

Jeg vil også nevne deres sønn, som er en viktig del av deres kjærlighetshistorie. Han har vært vitne til foreldrenes kjærlighet og omsorg, og han er heldig som har dere som foreldre. Jeg er sikker på at han vil vokse opp til å bli en fantastisk person, inspirert av kjærligheten og verdien av familie. 

La oss nå heve glassene og skåle for bruden, brudgommen og deres vakre familie. Måtte deres kjærlighet fortsette å blomstre og bringe dere lykke og glede gjennom alle livets faser.  Gratulerer, og jeg ønsker dere alt godt for fremtiden!

Anonymkode: 85ef7...5ed

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kjære brud,  I dag er en spesiell dag fylt med kjærlighet og glede, og jeg er så takknemlig for å være her og feire med deg. Du stråler av skjønnhet og lykke, og det er en ære å få ta del i denne feiringen. 

Når jeg ser på deg og brudgommen blir jeg inspirert av kjærligheten dere deler. Dere har bygget et vakkert fundament basert på tillit, respekt og gjensidig støtte. Det er tydelig at dere er et sterkt team, og jeg er sikker på at dere vil overkomme alle utfordringer som måtte komme deres vei. 

Jeg vil også nevne deres sønn, som er en viktig del av deres kjærlighetshistorie. Han har vært vitne til foreldrenes kjærlighet og omsorg, og han er heldig som har dere som foreldre. Jeg er sikker på at han vil vokse opp til å bli en fantastisk person, inspirert av kjærligheten og verdien av familie. 

La oss nå heve glassene og skåle for bruden, brudgommen og deres vakre familie. Måtte deres kjærlighet fortsette å blomstre og bringe dere lykke og glede gjennom alle livets faser.  Gratulerer, og jeg ønsker dere alt godt for fremtiden!

Anonymkode: 85ef7...5ed

Nei uff dette var helt krise! Ts ikke si noe sånt det er totalt upersonlig og bare oppgulp. 

dette er din tale til bruden.  Det er ørten andre taler som omhandler de andre. Dette handler om deg og henne. Fortell henne hvorfor hun er viktig for deg, alle de fine egenskapene hun har, hvor heldig du er som har henne i livet sitt og hvor heldig mannen er som har fått henne. Si han må ta godt vare på henne for hun er helt spesiell. Og si at dere gleder dere til alle de fine tingene dere skal finne på sammen i fremtiden alle sammen. (Og da inkluderer du også barnet) 

Anonymkode: d7a15...8a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...