Gå til innhold

Ny partner- orgasme før han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært med en ny partner. Første gang var det litt kleint og knotete… Andre gangen litt bedre og det gikk for meg pga klitorisstimulering. Etter en stund avslutter han, uten å ha gått for han. 
Han virker litt snurt over at jeg kom så raskt. 
Jeg kjenner at jeg blir avtent av menn som er så lite dynamiske i senga. At det ender med at jeg nesten føler meg dum fordi det gikk «for tidlig»… Vi er i 2023. 
blir matt- blir menn virkelig snurt for slikt? 

Anonymkode: d879d...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.
Det må nesten ha vært en annen grunn til at han ble "snurt".

Spurte du ham?

Anonymkode: 2eef0...8c1

• Liker 1
Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært med en ny partner. Første gang var det litt kleint og knotete… Andre gangen litt bedre og det gikk for meg pga klitorisstimulering. Etter en stund avslutter han, uten å ha gått for han. 
Jeg kjenner at jeg blir avtent av menn som er så lite dynamiske i senga. At det ender med at jeg nesten føler meg dum fordi det gikk «for tidlig»… Vi er i 2023. 

En bra mann gir kvinnen et par orgasmer før han kommer selv - og aller helst i en felles! 

Endret av mannfolket
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker said:

Å bli "snurt" er jo både dumt og usjarmerende. Å avslutte uten å komme selv behøver ikke nødvendigvis å bety at han er "snurt". Nå vet jo vi andre svært lite om hvordan både du og han fungerer seksuelt, så det blir jo ren gjetning og noen forutsetninger. Om det er sånn at du er "ferdig" etter å ha fått den ene orgasmen etter slikking/ fingring, så er det jo ikke spesielt spennende å fortsette. Den sterkeste motivasjonen er jo da falt bort, altså utsikten til å få deg til å komme flere ganger. Å få beskjed om at "nå kan du egentlig bare gjøre deg fort ferdig, jeg kommer ikke flere ganger uansett", er definitivt ingen høydare, heller en kalddusj for min del ihvertfall. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, selvfølgelig ikke.
Det må nesten ha vært en annen grunn til at han ble "snurt".

Spurte du ham?

Anonymkode: 2eef0...8c1

Slenger meg på denne. Har aldri hørt noen mann bli snurt for noe slik. Men hvordan var sexen etter at du kom? Jeg har vært med noen som har kommet raskt, og hun ene mistet fullstendig piffen etterpå. Jeg kunne gå ned på henne og gi henne noen orgasmer først uten at det dempet lysten hennes, men etter hun kom vaginalt ble hun helt slått ut. Virket uinteressert og så og si bare lå der etterpå. Da er det jo ikke så rart om man reagerer. Men snurt? Næææh. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
26 minutter siden, mannfolket said:

En bra mann gir kvinnen et par orgasmer før han kommer selv - og aller helst i en felles! 

Ja, når det er mulig, føles det selvsagt bra. Men med enkelte damer er selv en enkelt orgasme vanskelig eller umulig å få til uten skjøteledning......Og da er det jo ikke så rart om jubelstemningen uteblir.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Men altså? Snakker dere ikke sammen om sex???

Anonymkode: 67022...ce1

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, Resignert said:

Ja, når det er mulig, føles det selvsagt bra. Men med enkelte damer er selv en enkelt orgasme vanskelig eller umulig å få til uten skjøteledning......Og da er det jo ikke så rart om jubelstemningen uteblir.

Sug inn klit og bruk tungespiss så tenker jeg de fleste smelter…,,

Skrevet

Dette var veldig rotete. Du kom og lå bare der etterpå eller? Han ble snurt, eller bare tolket du det sånn? Hadde sikkert gjort seg med litt kommunikasjon, som vanlig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men altså? Snakker dere ikke sammen om sex???

Anonymkode: 67022...ce1

Men altså. Nytt standardsvar på KG er «snakker du ikke med han???»

Men her er det snakk om en helt ny sexpartner. Det er ikke veldig rart om TS ikke har snakket masse med han om sex. Da må det være lov å bli litt usikker og søke andres erfaringer og tilbakemelding.

Anonymkode: fa1fe...84d

Skrevet

Hun jeg er sammen med (i 20 år) kommer først 100% av gangene vi har sex. Hver gang, uten unntak.

Noen ganger avslutter vi uten at jeg har kommet. Og det er helt greit. Jeg er mest giret på hennes nytelse, og er ikke så opptatt av meg selv egentlig.

Tipper han ble «snurt» av noe annet.

Anonymkode: cc15c...fce

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men altså. Nytt standardsvar på KG er «snakker du ikke med han???»

Men her er det snakk om en helt ny sexpartner. Det er ikke veldig rart om TS ikke har snakket masse med han om sex. Da må det være lov å bli litt usikker og søke andres erfaringer og tilbakemelding.

Det er vel heller slik at i den første fasen så er det den fasen hvor man snakker om sex? 

Nå må folk slutte å gi skylden på usikkerhet hele tiden.. 

Anonymkode: ccc2b...75e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Absolutt. Men er du voksen nok til å knulle, så er du voksen nok til å snakke med samme personen.

• Nyttig 1
Skrevet
26 minutter siden, mannfolket said:

Sug inn klit og bruk tungespiss så tenker jeg de fleste smelter…,,

Ikke født i går akkurat, så kjenner de fleste triksene. Men noen damer er skikkelig vriene ...

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer alltid før min mann. Oftest flere ganger også før han kommer. Han blir iallefall ikke snurt. Helst vil han at jeg skal komme enda flere ganger før han kommer. 

Anonymkode: 890d1...ec2

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel heller slik at i den første fasen så er det den fasen hvor man snakker om sex? 

Anonymkode: ccc2b...75e

Tenker jeg også. Er det mange som snakker masse om sex med noen man har vært sammen med i mange år?

Vi snakker veldig sjeldent om sex. Tenker det ikke er så rart etter 20 år sammen. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg kommer alltid før min mann. Oftest flere ganger også før han kommer. Han blir iallefall ikke snurt. Helst vil han at jeg skal komme enda flere ganger før han kommer. 

Anonymkode: 890d1...ec2

Heldig mann....

Skrevet

Jeg er heller ikke så opptatt av min egen orgasme, for jeg kommer superlett og kan komme flere ganger. Men jeg elsker å suge, slikke  og fingre en kvinne, uansett hvor og når.. uten at pikken må ut for å ha sex. Men de fleste vil jo også suge og ronke meg, for de fleste kvinner liker at nytelsen skal være rettferdig. Men når de først har fått sin orgasme, kommer den neste orgasmer ganske så fort. Det er jo det som er så fantastisk med enkelte kvinner.. og da her jeg jo ikke hjerte til å stoppe, før hun antyder at det holder nå.

Spooning etter en liten middagshvile, sakte bevegelser, kyssing på halsen, stimulering på brystvortene, hver minste bevegelse av underlivet føles så deilig.. Da blir jeg mere utholdende og kan holde på til jeg blir skikkelig kaffetørst.. 200g skjokoladeplata går ned på et blunk😅

Skrevet

Altså kvinner blir snurte om menn kommer for tidlig, dette er da ikke noe annerledes sånn sett?

Anonymkode: bb43f...e50

Skrevet
Resignert skrev (10 timer siden):

Ikke født i går akkurat, så kjenner de fleste triksene. Men noen damer er skikkelig vriene ...

Det kommer nok av dine holdninger til «tungpulte» kvinner. Jeg hadde nok også strevd med å få orgasme med en mann når det føles ut som jeg skal opp til eksamen og at orgasme er eneste måten å få bestått… selv om du ikke sier at det er så ekstremt viktig med orgasme til de kvinnene du har sex med, så merker de det nok så sterke meninger som du har rundt nettopp dette. Stresser man med å få orgasme uteblir den ofte. I hvertfall tar det mye lengre tid (for de aller fleste kvinner). 

For at jeg skal få orgasme må jeg føle at mannen nyter meg og nyter å ha sex med meg. Jager jeg og ham orgasme får jeg ikke til å nyte fullt og da uteblir orgasmen ofte også. Med mannen jeg har nå, så kommer jeg 99% av gangene vi har sex - også opp til flere ganger - for fokuset er ikke orgasmen i seg selv, men å nyte hverandre. 

Anonymkode: 9882a...bff

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...