Olse Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Må bare komme med en liten digresjon her på hvor urettferdig livet er. Har et vennepar av oss som har prøvd å få barn leeeenge! De har et barn fra før og ønsker sterkt seg et barn til.Men sjansen for det er visst ganske små. Så sitter jeg selv her i situasjonen at vi hadde et eneste "uhell" og vips er jeg gravid. Og det var slettes ikke planlagt. Hvor urettferdig verden kan være!!!! :icon_neutral:
Melocoton Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Jeg forstår hva du mener.. Vi kjenner et par som har 3 barn, og et annet par som prøvde og prøvde i lang tid og endte opp med å adoptere 2 barn istedet. Noen får det til på et blunk, andre ikke.. Sånn er livet og det er urettferdig... Men det er jo mange faktorer som spiller inn også da, ikke glem det. Det kan være alt fra kosthold til alder, til gener til helse osv...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2006 #3 Skrevet 19. januar 2006 Utrolig intelligent innlegg dette her. Tror de fleste i dette forumet føler på og vet at hvor urettferdig ufrivillig barnløshet er.
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Ja livet er urettferdig. Ikke mye man kan gjøre med det dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå