Gå til innhold

Wagner-sjefen er død.

Gjest SVK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så han klarte å kvitte seg med han alikevel da ... 

han ble vel for farlig for Putin.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ikke til å savne han ! Drept av sine egne. Får håpe resten av Kreml tar livet av hverandre raskt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det ute med alt håp om noe kupp i kreml.. når wagner sjefen er borte. Men det kommer vel en ny.. utnevnt av putin ha ha ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig uventet, men siden jeg har sett så mange spionthrillere, filmer fra «kalde krigen» med agenter etc, kan jeg ikke fri meg fra å lure på om det kan være en dekkoperasjon… 😅

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, hvem skulle ha trodd!

Synes fortsatt hele situasjonen med ham var veldig rar. Han skulle vise Putin hvem som var sjefen, også snudde han plutselig og liksom bare "neida, skal ikke gjøre noe likevel, hihi", også skulle han få flytte til Hviterussland/Belarus, også forsvant han i flere uker, også dukket han opp i Moskva (om jeg husker alt dette riktig); også nå er han død?

Lurer også på om han faktisk er død eller bare har gått i dekning. De i toppen i Russland liker jo å late som de lever i en action/spionfilm.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overrasket. Jeg var sikker på at det ville vært ihvertfall et forsøk å ta livet hans. Han krenket Putin og ble for ustyrlig for Kreml.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og ser det skrev (På 23.8.2023 den 18.06):

Kommer ikke til å savne han ! Drept av sine egne. Får håpe resten av Kreml tar livet av hverandre raskt. 

Ekspander  

Slik kan det egentlig ses ja. For når det kommer til stykket er dette bare en haug med usiviliserte gjengmedlemmer. Og på toppen sitter medlem nr.1. og styrer alt.. Verdens største gangster.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryktes at også Dimitri Utkin også har lagt inn årene, hvis det stemmer så er jo dette en gigantisk gavepakke.

Nå skal det feires.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest overraskende er at det ikke har skjedd før nå. Alle som utfordrer Putin i Russland ender opp døde eller i fengsel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarsynt skrev (På 23.8.2023 den 18.01):

Bombe 😃

Ekspander  

Kanskje ikke,  det påstås at videoen viser  at måten vingen ble skutt av på er typisk antiluftvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...