AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Etter mange måneder med mye kløe og ubehag i underlivet (og uttalige canestenkurer, diflucan osv.), har jeg endelig fått råd fra gynekolog om å bruke dactacort krem med hydrokortison på slimhinnene i underlivet morgen og kveld i 3 dager. Har noen her erfaring med å bruke denne? Fungerer det? Og kommer plagene tilbake? Anonymkode: 6d88d...4b8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Jeg kan jo si at det fungerte for meg, men vi kan jo ikke vite om vi hadde de samme problemene. Du må nok bare prøve for å finne ut av om det vil hjelpe deg. Anonymkode: 74447...782
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg kan jo si at det fungerte for meg, men vi kan jo ikke vite om vi hadde de samme problemene. Du må nok bare prøve for å finne ut av om det vil hjelpe deg. Anonymkode: 74447...782 Takk for svar! Nei, det er sant. For meg gjelder dette kløe etter mye soppbehandling (canesten osv.). Så kløen var vekk etter tre dager? Anonymkode: 6d88d...4b8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Jeg fikk og resept på den, men for meg fikk jeg bivirkning i form av brennende følelse. Ble verre og verre, så jeg kunne ikke bruke den. Brukte isteden betnovat 2x daglig i 4-5 uker. Det hjalp. Anonymkode: 2a13a...65e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg fikk og resept på den, men for meg fikk jeg bivirkning i form av brennende følelse. Ble verre og verre, så jeg kunne ikke bruke den. Brukte isteden betnovat 2x daglig i 4-5 uker. Det hjalp. Anonymkode: 2a13a...65e Ok, takk for svar! Ble kløen vekk da? Og vet du hvorfor du klødde? Anonymkode: 6d88d...4b8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, takk for svar! Ble kløen vekk da? Og vet du hvorfor du klødde? Anonymkode: 6d88d...4b8 Jeg ble helt bra. Legen visste ikke hva det var. Anonymkode: 2a13a...65e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ble helt bra. Legen visste ikke hva det var. Anonymkode: 2a13a...65e Skjønner. Skal prøve med dactacort først i håp om at det hjelper. 🤞🏼 Anonymkode: 6d88d...4b8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Etter mange måneder med mye kløe og ubehag i underlivet (og uttalige canestenkurer, diflucan osv.), har jeg endelig fått råd fra gynekolog om å bruke dactacort krem med hydrokortison på slimhinnene i underlivet morgen og kveld i 3 dager. Har noen her erfaring med å bruke denne? Fungerer det? Og kommer plagene tilbake? Anonymkode: 6d88d...4b8 Har brukt den til samme formål etter råd fra lege, og fungerte utmerket. Anonymkode: 881a3...57d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har brukt den til samme formål etter råd fra lege, og fungerte utmerket. Anonymkode: 881a3...57d Takk for svar! Forsvant mye av kløen etter tre dager? Og har du måtte smøre deg siden? Anonymkode: 6d88d...4b8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #10 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (På 23.8.2023 den 21.36): Jeg fikk og resept på den, men for meg fikk jeg bivirkning i form av brennende følelse. Ble verre og verre, så jeg kunne ikke bruke den. Brukte isteden betnovat 2x daglig i 4-5 uker. Det hjalp. Anonymkode: 2a13a...65e Hei igjen. Hvor lenge satt den brennende følelsen i for deg? Har gått over en uke nå, og jeg har fremdeles vondt. 😅 TS Anonymkode: 6d88d...4b8
starken Skrevet 5. september 2023 #11 Skrevet 5. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei igjen. Hvor lenge satt den brennende følelsen i for deg? Har gått over en uke nå, og jeg har fremdeles vondt. 😅 TS Anonymkode: 6d88d...4b8 Har du en brennende følelse over en uke ETTER at du har sluttet å bruke legemiddelet? Brukte selv dactacort da jeg hadde underlivssopp, opplevde ikke noen brennende følelse (canesten derimot, den fikk jeg brennende følelse av). På 3-4 dager var vel kløen borte.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #12 Skrevet 6. september 2023 starken skrev (7 timer siden): Har du en brennende følelse over en uke ETTER at du har sluttet å bruke legemiddelet? Brukte selv dactacort da jeg hadde underlivssopp, opplevde ikke noen brennende følelse (canesten derimot, den fikk jeg brennende følelse av). På 3-4 dager var vel kløen borte. Jepp. Men jeg sliter veldig også da. Hatt kløe i 5 mnd. i strekk, så tåler lite. TS Anonymkode: 6d88d...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå