Melocoton Skrevet 19. januar 2006 #1 Skrevet 19. januar 2006 Jeg så den her om dagen, og hun har jo fått skikkelig boobies siden sist film jeg så med henne... Hva tror dere?
Trampe Skrevet 19. januar 2006 #2 Skrevet 19. januar 2006 Er ikke hun gravid, da? Mener å ha lest det et sted..man kan få dobbelt så store pupper over natta av det
Melocoton Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2006 Det aner jeg ikke noe om... Men i filmen så ser de så store ut i forhold til henne... Ikke at jeg er fokusert på det, men la merke til det... Hun som er så flott og slank og har sååå stive, runde pupper??
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2006 #4 Skrevet 19. januar 2006 Nå er det en ganske kjent sak at stylistene klarer ut utføre mirakler på pupper i film. De stopper og stapper i klærne, og kan alle triksa for å lage kløft... Så hvis hun ikke var alldeles naken, så er det mulig hun bare er fikset litt for akkurat den filmen.
Trampe Skrevet 19. januar 2006 #5 Skrevet 19. januar 2006 Ja, de lagde jo megapupper på Keira Knightley i Pirates of the Caribbian. Hun sa det jo selv etterpå, de forstørret henne to cupstr opp...
Melocoton Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2006 Ja, de lagde jo megapupper på Keira Knightley i Pirates of the Caribbian. Hun sa det jo selv etterpå, de forstørret henne to cupstr opp... ← De lagde silikon? Eller fylte bh'en?
Latee Skrevet 19. januar 2006 #7 Skrevet 19. januar 2006 De lagde silikon? Eller fylte bh'en? ← De fylte helt sikkert bare opp bh'en
Trampe Skrevet 19. januar 2006 #8 Skrevet 19. januar 2006 Nei, såklart stappa de ikke silikon i henne. Men de sminket henne kraftig og brukte push-up og innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå