Gå til innhold

Hvordan merker man at daten er desperat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er på første date? Hvordan merker dere at daten virker desperat? Er det flere signaler på dette? 

Anonymkode: 90a28...126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datet en desperat mann nylig. Er en smal linje mellom ivrig og desperat på første date, så jeg tenkte ikke ordentlig over det før etterhvert når han ville møtes konstant, stod utenfor døra mi i tilfelle jeg kunne treffes og nevnte tidlig at han kan gi meg så mange barn jeg vil ha, at han kan kjøre meg overalt, han sa omtrentlig hver time at jeg så pen og perfekt ut og jeg fikk heeelt hetta. Nå er ikke alle like ille som han, men generelt er det en stressa vibbe man fanger opp, at man føler seg litt kvelt rett og slett. 

Og ikke minst at de alltid har tid samme hva og slipper alle avtaler i hendene. Det kan og bety at man er veldig forelsket, men lurt å holde igjen litt der i starten 

Anonymkode: 4f0f7...6db

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Datet en desperat mann nylig. Er en smal linje mellom ivrig og desperat på første date, så jeg tenkte ikke ordentlig over det før etterhvert når han ville møtes konstant, stod utenfor døra mi i tilfelle jeg kunne treffes og nevnte tidlig at han kan gi meg så mange barn jeg vil ha, at han kan kjøre meg overalt, han sa omtrentlig hver time at jeg så pen og perfekt ut og jeg fikk heeelt hetta. Nå er ikke alle like ille som han, men generelt er det en stressa vibbe man fanger opp, at man føler seg litt kvelt rett og slett. 

Og ikke minst at de alltid har tid samme hva og slipper alle avtaler i hendene. Det kan og bety at man er veldig forelsket, men lurt å holde igjen litt der i starten 

Anonymkode: 4f0f7...6db

Bra beskrevet! Men har noen erfaring med hvordan damer fremstår som desperate på første date? Så man kan lære av det 🙈

TS 

Anonymkode: 90a28...126

Skrevet

I all verden…

Anonymkode: 2ad9c...75d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...