AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Tenker på sånn vanlige uten personlig bilde. Hvordan er de i bruk? Holder de seg bra i vaskemaskin og oppvaskmaskin? Navnemerket.no Anonymkode: f842b...f60
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Jeg bestilte mine første navnemerker fra der. De funker til sitt bruk, ingen har falt av i vask enda ett år senere. Men foretrekker likevel Nordic Print sine, da jeg syntes at navnemerket sine ble hakket for lange på noen plagg. Smak og behag! 🙂 Anonymkode: 5abdc...45c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bestilte mine første navnemerker fra der. De funker til sitt bruk, ingen har falt av i vask enda ett år senere. Men foretrekker likevel Nordic Print sine, da jeg syntes at navnemerket sine ble hakket for lange på noen plagg. Smak og behag! 🙂 Anonymkode: 5abdc...45c Har hørt mye bra om askeladden også...men ser at nordic print er de billigste og gratis frakt itillegg Anonymkode: f842b...f60
Ginny Skrevet 24. august 2023 #5 Skrevet 24. august 2023 Har brukt lappeliten i alle år, veldig fornøyd 😊
AnonymBruker Skrevet 24. august 2023 #6 Skrevet 24. august 2023 Har kjøpt en "dymo" med stryketape. Da kan jeg printe ut ett og ett strykemerke etter behov i stedet for å kjøpe 200 like. Kan også printe ut etiketter som er klistrelapper. Anonymkode: 0971f...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå