Gå til innhold

fikk dame til å squirte for første gang, er dette noe alle damer i teorien kan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en dame jeg jeg har datet en stund til å squirte første, ved å fingre og stimulere g punktet hennes ganske lenge(med "kom her bevegelser")

Men litt nysgjerrig på om alle kvinner egentlig kan dette? Tviler på at kvinner er skapt så forskjellig, da alle kvinner er samme art, så vidt jeg vet😆

Anonymkode: d346c...01b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror alle kvinner kan det ja. Jeg gjør det også ved G punkt stimuli.

Anonymkode: b3fa4...246

Skrevet

Fysisk kan alle det, men mange som ikke kan det mentalt.

Anonymkode: 3e8c1...c04

• Liker 1
Skrevet

Her er forskerne uenige. Et studium viste at væsken kom fra Skenes kjertler, men at antall av disse kjertlene varierer fra kvinne til kvinne. En kvinne ble undersøkt både før og etter hun lærte å squirte. Før hadde hun fire kjertler, og etterpå hadde hun ni kjertler. Det kan selvsagt ha vært tilfeldig, men forskernes foreløpige hypotese er at kjertlene er dynamiske og tilpasser seg dersom de trenger å danne mye væske. Og det er jo litt stilig hvis det stemmer.

Selv opplever jeg at når det er lenge siden sist, skal det mer til enn hvis det er kort tid siden. Hvis jeg har squirtet masse i det siste, kan jeg nesten ikke ha pålen i skjeden før det blir søl. 🤪

Skrevet

For meg ble det lettere etter som jeg ble eldre. Noen fordeler må jo vi gamlisene ha 😄

Anonymkode: 8b547...69d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...