Gå til innhold

Hvordan ta opp temaet hygiene med partneren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så.. vært sammen med han i snart 6 mnd nå og vi er mer og mer sammen. Han dusjer kanskje en gang i uken og går flere dager i strekk i samme klær. Kan ta på seg skiltene klær igjen etter dusj. Dette problemet var der ikke til å starte med. Ser også han heller ikke pusser tenker hver dag. Er dette noe jeg kan ta opp med han, og hvordan? Kan hende det er blitt sånn for han er mest hos meg nå og ikke hjemme. Han er i flytting nå så kanskje det går seg til... men jeg kan jo ikke ha det sånn! 

Anonymkode: b3b34...9f5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så.. vært sammen med han i snart 6 mnd nå og vi er mer og mer sammen. Han dusjer kanskje en gang i uken og går flere dager i strekk i samme klær. Kan ta på seg skiltene klær igjen etter dusj. Dette problemet var der ikke til å starte med. Ser også han heller ikke pusser tenker hver dag. Er dette noe jeg kan ta opp med han, og hvordan? Kan hende det er blitt sånn for han er mest hos meg nå og ikke hjemme. Han er i flytting nå så kanskje det går seg til... men jeg kan jo ikke ha det sånn! 

Vil du dusje sammen med meg? Det er morsommere når vi gjør det sammen ❤️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sånne skitne menn orker jeg bare når jeg er veldig forelsket asså..Minner meg om en kar jeg datet for noen år siden etter en lang og vanskelig tid med en slem og kjølig eks..tok det jeg fikk jeg, bare jeg fikk omsorg og kjærlighet. 

Men den ekle fyren der lagde bremsespor på håndklærne mine og det luktet avføring fra munnen hans. 

Når vi hadde kysset og jeg hadde vært hos han så husket jeg at det første jeg gjorde var å gå å dusje og vaske meg.

Han vaska heller ikke seg nedentil og hadde masse hvitt belegg på den du vet. Grøss å gru altså !!!! fy fader for noen griser noen er. ALDRI MER.

Anonymkode: 53291...c10

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville stilt et ultimatum. Dusje gjøres hver dag.

Anonymkode: b3103...7d8

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er bare å si rett ut. Han må dusje hver dag og ta på rene klær. Det er ikke noe å lure på eller gå rundt grøten med.

Men altså…For å bruke en KG-klisje: Hvor finner dere sånne menn?

Anonymkode: 8ff62...7b9

• Liker 22
Skrevet

"Beklager å måtte si det, og jeg vet ikke hvordan jeg skal si det på en pen måte, men du må dusje oftere. Har du ikke anledning til å dusje, må du i det minste vaske deg godt, pusse tenna og ta på nytt tøy. Slik som det er nå så lukter du IKKE godt, og det påvirker meg". 

• Liker 7
  • Nyttig 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men altså…For å bruke en KG-klisje: Hvor finner dere sånne menn?

Vel, jeg traff han grisen på nett. Og de med dårlig hygiene kan ikke luktes på nett, og de smiler gjerne ikke om de har skitne ekle tenner. Man fremstiller seg ikke som en skitten gris, selv om man er det.  Ser på det som en fin erfaring og lærdom i at jeg aldri aldri aldri mer skal date noen som viser tegn på dårlig hygiene. Har de dårlig ånde, upussa tenner og lukter svette så er det takk og farvel på første date. 😜

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (14 minutter siden):

Vil du dusje sammen med meg? Det er morsommere når vi gjør det sammen ❤️ 

Det var egentlig ikke gøy å dusje med den skitne mannen heller.

• Liker 6
Skrevet

Dusjer annen hver dag.. Må ikke dusje vær dag, er ikke sunt.

Anonymkode: ff103...454

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Gris !! 
Dette hadde jeg ikke orket

Anonymkode: 5c2f4...95e

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Fint å være enslig:-).

Anonymkode: d1e0d...d6b

• Liker 2
Skrevet

Mangel på personlig hygiene kommer overaskende ofte av en form for depresjon eller lignende. Rotete i hodet, rotete ellers. Kanskje prøv å snakk med han om det? Kanskje han ikke har det så bra med seg selv for tiden?

• Liker 1
Skrevet
Rosa Gnom skrev (4 minutter siden):

Mangel på personlig hygiene kommer overaskende ofte av en form for depresjon eller lignende. Rotete i hodet, rotete ellers. Kanskje prøv å snakk med han om det? Kanskje han ikke har det så bra med seg selv for tiden?

Se her ja - diagnosemafiaen er på plass og deler ut diagnoser i dag også. 

Friske mennesker finnes ikke - all udugelighet skal bortforklares og unnskyldes med en diagnose.

Anonymkode: bf054...619

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Det er en muligens forklar

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Se her ja - diagnosemafiaen er på plass og deler ut diagnoser i dag også. 

Friske mennesker finnes ikke - all udugelighet skal bortforklares og unnskyldes med en diagnose.

Anonymkode: bf054...619

Det er en mulig forklaring, ikke en fasit. Hvis folk allerede visste fasiten så hadde vi ikke hatt behov for forum. Derav blir det mye synsing og gjetting. Det er slik ett forum fungerer.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Må ikke dusje vær dag, er ikke sunt. Anonymkode: ff103...454

Har en folk rundt seg så er det et must. Å dusje med lunkent vann og en mild såpe er ikke skadelig for noe. 

Anonymkode: 3f241...edc

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du må faktisk si det rett ut. Han bør dusje mer enn en gang i uken samt bytte klær. Tannpuss må han gjøre daglig. Alt annet er faktisk ekkelt og meget uhygenisk.

Det er en dealbraker for meg med en som ikke ivaretar sin egen hygiene.

Anonymkode: 7b1c6...12c

• Liker 6
Skrevet

Er vel bare å snakke om det? Hvis dere ikke kan snakke om noe så enkelt og konkret er det vel ikke akkurat noe nært forhold.

Anonymkode: 99856...23b

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette problemet var der ikke til å starte med.

Da er det sånn han egentlig er. Så fort han fikk deg på kroken, kom hans sanne jeg frem. Uhelbredelig type.

Anonymkode: 0a807...36b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

æsj. Dump. Voksne folk som ikke evner å ivareta normal personlig hygiene er ikke noe å ha rett og slett.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Dusj hver dag, og puss tenner to ganger for dagen, eller så må du finne deg en ny kjæreste. 

Forstår meg ikke på hvorfor alt skal bakes inn. 

Anonymkode: b1b97...89a

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...