AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Jeg har en kjæreste vi har vært sammen i noen uker nå, jeg er sikkelig forelska og veldig glad i han, men jeg klarer ikke og bli kåt av han. Jeg har aldri slitt med dette med noen andre partnere, Noen tips til hvordan jeg kan bli kåt? Vi har prøvd alt, fingring, slikking osv men det bare fungerer ikke. sexen gjør veldig vondt når jeg ikke er kåt. Anonymkode: 4899b...91d
Resignert Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Sex som gjør vondt er ikke lurt å ha. Og sex når man ikke er kåt, er heller ikke lurt å ha. Du bør kanskje stoppe med denne skadelige aktiviteten helt til du har lyst, blir kåt og nyter sex igjen. Er du nå sikker på at du er forelsket i denne mannen? At det ikke er ytre faktorer du tiltrekkes av, og ikke personen?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Enig i innlegget over her. Bortsett fra det kan det være at dere bruker for lite tid på oppvarming eller at dere synes det er litt kleint å være nakne sammen? Anonymkode: eba05...31f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Kroppen lyver aldri. Du TROR du er forelsket i kjæresten din Anonymkode: 54aba...684 1 1
Fioljenta Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Hvor våt jeg blir, varierer. Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg den ene måneden blir skikkelig våt og den neste er det bare tørt selv om vi gjør omtrent det samme og jeg føler meg like kåt. Jeg har også oppdaget at jo mer jeg stresser med å bli våt, jo tørrere blir jeg. Vår løsning er ganske enkelt å bruke glidemiddel. 💜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå