Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det kanskje det fremdeles?

Hvorfor?

Aldersforskjell, lege/pasient, fetter/kusine, osv (i det uendelige).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lever ufrivillig i et platonisk forhold kanskje ikke tabu på den måten, men hører aldri noen snakke om slikt. 

Anonymkode: a8ae0...67e

Skrevet

Har vært ufrivillig tredjepart hvis det er tabu nok for deg. Er ikke interessert i å være noens hemmelige ekstra hull.

Skrevet

23 års aldersforskjell. Har vært sammen i 17 år. Familiene til begge har heldigvis taklet det veldig bra og vi ble fort integrert i begge leirene. Men vi har det godt sammen og ville ikke vært disse 17 prege foruten 🥰

Anonymkode: 0d3b8...6d9

Skrevet

17 års aldersforskjell. Begge fortsatt i forhold på hver sin kant, desverre. Jobber med saken.

Anonymkode: c09a8...050

Skrevet

19 års aldersforskjell, vet at mange ikke synes noe om det.

Anonymkode: 55a27...a5e

• Liker 1
Skrevet

Vi var kolleger :)

Anonymkode: 63c00...9df

• Liker 1
Skrevet

Utlending…. Fra Iraq🫣

Anonymkode: 5f095...7a2

Skrevet

Tabu er det nok ikke, men noe mange synes er "ekkelt." Jeg er 41, og kjæresten min er 63. Vi elsker hverandre og er i et fast, langvarig forhold. Likevel leser jeg ofte her inne, og ser i medier, filmer etc., at forhold med aldersforskjell er det liksom fritt fram å kalle ekle, avskyelige etc.

Ingen ville turt å kalle et homofilt/lesbisk par for ekle, eller par med ulik hudfarge, transpersoner i forhold etc. Men vi med aldersforskjell, ja, oss er det fremdeles greit å kalle stygge ting. Ikke greit.

Anonymkode: d0c0a...8ae

• Liker 1
Skrevet

På tidlig 2000-tall var det ganske dristig å være offentlige kjærester av samme kjønn, ja. 

Anonymkode: 91b0c...7d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lever ufrivillig i et platonisk forhold kanskje ikke tabu på den måten, men hører aldri noen snakke om slikt. 

Anonymkode: a8ae0...67e

Ufrivillig? 

Det har jeg ingen tro på. 

Anonymkode: 1b450...9e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På tidlig 2000-tall var det ganske dristig å være offentlige kjærester av samme kjønn, ja. 

Anonymkode: 91b0c...7d2

Det er 2023 nå… verden går framover, men aldersforskjell er visst fremdeles «ekkelt» for mange. 

Anonymkode: d0c0a...8ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...