AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Jeg har "minet" litt Pi uten å egentlig ha en forventning om å tjene noe. Ser at de nå gir mulighet for trading på Bitmart og Huobi global. Jeg lurer på om noen har erfaring med disse? Føler meg litt på dypt vann, men tenker jeg bør prøve å ta ut litt av eventuell fortjeneste om mulig. Anonymkode: eb9a1...93f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg litt på dypt vann, Anonymkode: eb9a1...93f Aldi hørt om pi, men, prøvde å lese opp kjapt på hva dette er, og det virker ganske "suspekt". Fortjenesten (din) er jo nettopp så høy fordi det er "vanskelig" å få tatt ut pengene, som jo helt tilfeldigvis er helt perfekt for skaperne av mynten som soper inn på din data og eventuelle annonseinntekter fra deg eller ditt bidrag til å spre "appen" til andre, fordi dere tror mynten har "verdi" PI prises nå tilsvarende BTC mcap (om vi går for 20 milliarder mynter ved "mainnet "launch"") 20 milliarder ganger 25 dollar per mynt = 500 milliarder dollar, men det skal bli 100 milliarder mynter og da snakker vi 2500 milliarder dollar, eller 2.5 T usd (med usa definisjon av trilliard ikke norsk). Oljefondet er rundt 1.4 T usd. Lekemynten din, er verdt nesten 2 norske oljefond, men pga "tekniske problemer" får du ikke solgt. åhhhhhhhh det var synd. uflaks!!! Ta deg sammen gutt, er alt jeg kan si. Det er uendelig av folk som vil utnytte deg om du er dum, jeg kan kanskje redde deg fra denne, men hva med neste. Jeg kan ikke holde deg i hånda gjennom livet ditt, du må prøve å tenke selv. Anonymkode: 4f30f...936 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå