AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Vi er i gang med tilvenning. Går greit, men er tungt. Spesielt gråten ved levering. Hvor lang tid tok det før dette ga seg, evt ble lettere å håndtere? Anonymkode: 9cb7c...2c4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Dette er veldig individuelt. Jeg har 3 barn. Den eldste var 2,5 når han begynte så ganske stor.og hadde vel et par uker der han gråt når jeg gikk, men var ikke like ille alle dager. Nr 2(15 mnd ved start) fant seg til rette med en gang og hadde lite problemer med at jeg gikk. Den siste(1,5 år ved start) fant seg aldri skikkelig til rette og levering var stort sett et mareritt alle årene. Anonymkode: 4d438...acd
Arkana Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Litt varierende. Eldstemann brukte vel to uker, mellomste litt mer (tror det var ekstra sårt for ham at lillesøster ble med meg hjem igjen) mens yngstemann aldri gråt en tåre ved levering og elsket alt fra første stund (men hun hadde da vært med på levering av eldste så hun var godt kjent i barnehagen fra før). Barnehagen sendte alltid melding i starten om hvordan det gikk etter en stund og det var godt å høre at de fant seg til rette og var i gang med lek kort tid etter at jeg hadde gått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå