Gå til innhold

250 for cherrox, bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tak i nye cherrox med ullfor og ullsåle til 250 kr, er det vanlig pris eller var det en bra handel? 

De var nye, kjøpt i butikk. Første gang jeg kjøper slike støvler til barnet som er 1 år. 

Anonymkode: 9740a...f9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på merket da.

Du skriver Cherrox og det er jo kun Viking som er ekte Cherrox, så om du har kjøpt det til 250 kr har du gjort en bra handel, for det er sjelden å finne til så lav pris.

Eller er det jo mange Cherrox kopier der ute og kvaliteten varierer

Anonymkode: c3444...153

Skrevet

Det er en god pris ja. :)  Når det er sagt vil jeg bare legge til at min erfaring er at våre barn alltid var kalde på føttene med Cherrox (selv med ullfôr) og etter at vi prøvde Dockboots gikk vi aldri tilbake. Alltid tørre og varme. Så skulle du oppleve det samme med ditt barn har du et godt alternativ. :) 

• Nyttig 1
Skrevet
Arkana skrev (2 timer siden):

Det er en god pris ja. :)  Når det er sagt vil jeg bare legge til at min erfaring er at våre barn alltid var kalde på føttene med Cherrox (selv med ullfôr) og etter at vi prøvde Dockboots gikk vi aldri tilbake. Alltid tørre og varme. Så skulle du oppleve det samme med ditt barn har du et godt alternativ. :) 

Takk for tips!😊 Vurderte dockboots eller andre i neopren, men synes de er så vanskelig å få på en på 1,5 år😅

Skrevet
Arkana skrev (16 timer siden):

Mange av de med "ullfor" har kun 30% ull, denne har 30% på sidene og nedi, men i tillegg en såle med kuldesperre og av 50% ull som man kan ta ut om behov for å lufte/tørke😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...