Gå til innhold

Kan menn få ereksjon som ikke er "viljestyrt"/trigget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem, samboer satt i sofaen i bokser, så at penisen lå som en pølse opp langs låret, og ikke sånn slapt sammen mellom beina.

Betyr det at han har/hadde en ereksjon? Eller kan penisen ligge slik uten seksuell opphisselse også?

Hadde den stått mer rett ut og ikke ligget langs låret om det var ereksjon? Bokseren var helt løs og myk, så det var ikke noe som evt ville holdt den tilbake i så tilfelle. 

Anonymkode: 98c75...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: b627d...ad0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kom hjem, samboer satt i sofaen i bokser, så at penisen lå som en pølse opp langs låret, og ikke sånn slapt sammen mellom beina.

Betyr det at han har/hadde en ereksjon? Eller kan penisen ligge slik uten seksuell opphisselse også?

Hadde den stått mer rett ut og ikke ligget langs låret om det var ereksjon? Bokseren var helt løs og myk, så det var ikke noe som evt ville holdt den tilbake i så tilfelle. 

Jeg har aldri, noensinne hatt en «viljestyrt» ereksjon. Menn kan ikke bare bestemme at «nå skal jeg få ereksjon».

Jeg vil samtidig tenke at 9 av 10 ereksjoner jeg har, ikke er i en seksuell setting. 

Anonymkode: 9619c...9cd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har aldri, noensinne hatt en «viljestyrt» ereksjon. Menn kan ikke bare bestemme at «nå skal jeg få ereksjon».

Jeg vil samtidig tenke at 9 av 10 ereksjoner jeg har, ikke er i en seksuell setting. 

Ok, så det kan skje sånn ut av det blå? Det trenger ikke å ha skjedd noe seksuelt før jeg kom hjem?  Ligger penis ofte slik i løpet av dagen for eksempel?

Gjest tidsfordriv2023
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, så det kan skje sånn ut av det blå? Det trenger ikke å ha skjedd noe seksuelt før jeg kom hjem?  Ligger penis ofte slik i løpet av dagen for eksempel?

Morra brød er veldig vanlig. 0 sex lyst, men stanga er oppe som bare det. Kan skje plutselig midt på dagen også. Yo yngre han er, jo vanligere er det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja det skjer ofte ut av det blå, uten noen seksuell foranledning.

• Liker 1
Skrevet

Ja, en normal, frisk mann har flere ereksjoner gjennom døgnet, også selv om han ikke er kåt.

Men om han har benner fordi det "har skjedd noe seksuelt" når han var hjemme, gjør det noe da?

• Liker 4
Skrevet

Kanskje det nettopp var pizzareklame på TV. Det pleier å gjøre susen for meg. 

Anonymkode: 723fd...fdd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
LillaGorilla<3 skrev (31 minutter siden):

Ja, en normal, frisk mann har flere ereksjoner gjennom døgnet, også selv om han ikke er kåt.

Men om han har benner fordi det "har skjedd noe seksuelt" når han var hjemme, gjør det noe da?

Neida, var mer rundt settingen, men vil ikke legge det ut her da folk sin fantasi er grenseløs her inne. Så lurer på generelt grunnlag:)

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan hende en kvinne gjemte seg i skapet og løp ut når du gikk på toalettet. 

Anonymkode: 5ada8...f20

• Nyttig 3
Skrevet
tidsfordriv2023 skrev (48 minutter siden):

Morra brød er veldig vanlig. 0 sex lyst, men stanga er oppe som bare det. Kan skje plutselig midt på dagen også. Yo yngre han er, jo vanligere er det. 

Ikke slik for meg. Jeg vet noen bare ser dumt på morrabrødet. For meg betyr det sexlyst. Med morrabrødet er jeg klar for det meste.

Anonymkode: 49fd5...351

Skrevet

Jeg trodde dette var allmennkunnskap..? 🤔 Selv uten seksualundervisning på skolen (lærerne hoppet over det) så har jeg ikke hatt sjans til å unngå å få med meg at «ufrivillige» ereksjoner er helt normalt.

Anonymkode: 8188f...abf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg trodde dette var allmennkunnskap..? 🤔 Selv uten seksualundervisning på skolen (lærerne hoppet over det) så har jeg ikke hatt sjans til å unngå å få med meg at «ufrivillige» ereksjoner er helt normalt.

Så flink du er da!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, det er litt spesielt med alle trådene som opprettes om dette temaet. Alle vet vel at blod kan samles i svampelegemet når som helst og i de rareste situasjoner

Anonymkode: 67c58...bfb

• Liker 1
Skrevet

Han lever litt sånn sitt eget liv. Gjør som han vil. Noen ganger står han i upassende situasjoner, andre ganger gidder han ikke når han egentlig skal. Som nevnt over, tipper 9 av 10 ganger er en ikke-seksuell setting. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
LillaGorilla<3 skrev (6 timer siden):

Helt rett. De har jo ereksjoner i søvne også, natta gjennom. 
Småbarn har det også. 

Endret av Bacteria
Skrevet

Det er helt nødvendig for å opprettholde en normal penis med evne til ereksjon, at kroppen lager ereksjoner mange ganger i døgnet. Penis trenger frisk blod og strekk av svampelegemene. Dette har ingenting med opphisselse å gjøre. De fleste av disse er på natten, men det er heller ikke uvanlig i løpet av dagen. 

Anonymkode: b2491...2ac

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nytt for meg, 30år

Anonymkode: 303f9...bea

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Nytt for meg, 30år

Anonymkode: 303f9...bea

Alvorlig?

Man kan ikke bestemme seg for å få ereksjon. Den er ikke viljestyrt.

De aller fleste ereksjoner er i settinger som ikke er seksuelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...