AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Kom hjem, samboer satt i sofaen i bokser, så at penisen lå som en pølse opp langs låret, og ikke sånn slapt sammen mellom beina. Betyr det at han har/hadde en ereksjon? Eller kan penisen ligge slik uten seksuell opphisselse også? Hadde den stått mer rett ut og ikke ligget langs låret om det var ereksjon? Bokseren var helt løs og myk, så det var ikke noe som evt ville holdt den tilbake i så tilfelle. Anonymkode: 98c75...6f6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kom hjem, samboer satt i sofaen i bokser, så at penisen lå som en pølse opp langs låret, og ikke sånn slapt sammen mellom beina. Betyr det at han har/hadde en ereksjon? Eller kan penisen ligge slik uten seksuell opphisselse også? Hadde den stått mer rett ut og ikke ligget langs låret om det var ereksjon? Bokseren var helt løs og myk, så det var ikke noe som evt ville holdt den tilbake i så tilfelle. Anonymkode: 98c75...6f6 Jeg har aldri, noensinne hatt en «viljestyrt» ereksjon. Menn kan ikke bare bestemme at «nå skal jeg få ereksjon». Jeg vil samtidig tenke at 9 av 10 ereksjoner jeg har, ikke er i en seksuell setting. Anonymkode: 9619c...9cd 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri, noensinne hatt en «viljestyrt» ereksjon. Menn kan ikke bare bestemme at «nå skal jeg få ereksjon». Jeg vil samtidig tenke at 9 av 10 ereksjoner jeg har, ikke er i en seksuell setting. Anonymkode: 9619c...9cd Ok, så det kan skje sånn ut av det blå? Det trenger ikke å ha skjedd noe seksuelt før jeg kom hjem? Ligger penis ofte slik i løpet av dagen for eksempel? Anonymkode: 98c75...6f6
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ok, så det kan skje sånn ut av det blå? Det trenger ikke å ha skjedd noe seksuelt før jeg kom hjem? Ligger penis ofte slik i løpet av dagen for eksempel? Anonymkode: 98c75...6f6 Morra brød er veldig vanlig. 0 sex lyst, men stanga er oppe som bare det. Kan skje plutselig midt på dagen også. Yo yngre han er, jo vanligere er det.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ok, så det kan skje sånn ut av det blå? Det trenger ikke å ha skjedd noe seksuelt før jeg kom hjem? Ligger penis ofte slik i løpet av dagen for eksempel? Anonymkode: 98c75...6f6 Ja det skjer ofte ut av det blå, uten noen seksuell foranledning. Anonymkode: 9619c...9cd 1
LillaGorilla<3 Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 Ja, en normal, frisk mann har flere ereksjoner gjennom døgnet, også selv om han ikke er kåt. Men om han har benner fordi det "har skjedd noe seksuelt" når han var hjemme, gjør det noe da? 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #8 Skrevet 23. august 2023 Kanskje det nettopp var pizzareklame på TV. Det pleier å gjøre susen for meg. Anonymkode: 723fd...fdd 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 LillaGorilla<3 skrev (31 minutter siden): Ja, en normal, frisk mann har flere ereksjoner gjennom døgnet, også selv om han ikke er kåt. Men om han har benner fordi det "har skjedd noe seksuelt" når han var hjemme, gjør det noe da? Neida, var mer rundt settingen, men vil ikke legge det ut her da folk sin fantasi er grenseløs her inne. Så lurer på generelt grunnlag:) Anonymkode: 98c75...6f6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #10 Skrevet 23. august 2023 51 minutter siden, AnonymBruker said: Ok, så det kan skje sånn ut av det blå? Det trenger ikke å ha skjedd noe seksuelt før jeg kom hjem? Ligger penis ofte slik i løpet av dagen for eksempel? Anonymkode: 98c75...6f6 Kan hende en kvinne gjemte seg i skapet og løp ut når du gikk på toalettet. Anonymkode: 5ada8...f20 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #11 Skrevet 23. august 2023 tidsfordriv2023 skrev (48 minutter siden): Morra brød er veldig vanlig. 0 sex lyst, men stanga er oppe som bare det. Kan skje plutselig midt på dagen også. Yo yngre han er, jo vanligere er det. Ikke slik for meg. Jeg vet noen bare ser dumt på morrabrødet. For meg betyr det sexlyst. Med morrabrødet er jeg klar for det meste. Anonymkode: 49fd5...351
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #12 Skrevet 23. august 2023 Jeg trodde dette var allmennkunnskap..? 🤔 Selv uten seksualundervisning på skolen (lærerne hoppet over det) så har jeg ikke hatt sjans til å unngå å få med meg at «ufrivillige» ereksjoner er helt normalt. Anonymkode: 8188f...abf 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #13 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trodde dette var allmennkunnskap..? 🤔 Selv uten seksualundervisning på skolen (lærerne hoppet over det) så har jeg ikke hatt sjans til å unngå å få med meg at «ufrivillige» ereksjoner er helt normalt. Anonymkode: 8188f...abf Så flink du er da! Anonymkode: 98c75...6f6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #14 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trodde dette var allmennkunnskap..? 🤔 Selv uten seksualundervisning på skolen (lærerne hoppet over det) så har jeg ikke hatt sjans til å unngå å få med meg at «ufrivillige» ereksjoner er helt normalt. Anonymkode: 8188f...abf Ja, det er litt spesielt med alle trådene som opprettes om dette temaet. Alle vet vel at blod kan samles i svampelegemet når som helst og i de rareste situasjoner Anonymkode: 67c58...bfb 1
Sphere Skrevet 23. august 2023 #15 Skrevet 23. august 2023 Han lever litt sånn sitt eget liv. Gjør som han vil. Noen ganger står han i upassende situasjoner, andre ganger gidder han ikke når han egentlig skal. Som nevnt over, tipper 9 av 10 ganger er en ikke-seksuell setting. 1
Bacteria Skrevet 23. august 2023 #16 Skrevet 23. august 2023 (endret) LillaGorilla<3 skrev (6 timer siden): Ja, en normal, frisk mann har flere ereksjoner gjennom døgnet, også selv om han ikke er kåt. Men om han har benner fordi det "har skjedd noe seksuelt" når han var hjemme, gjør det noe da? Helt rett. De har jo ereksjoner i søvne også, natta gjennom. Småbarn har det også. Endret 23. august 2023 av Bacteria
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #17 Skrevet 23. august 2023 Det er helt nødvendig for å opprettholde en normal penis med evne til ereksjon, at kroppen lager ereksjoner mange ganger i døgnet. Penis trenger frisk blod og strekk av svampelegemene. Dette har ingenting med opphisselse å gjøre. De fleste av disse er på natten, men det er heller ikke uvanlig i løpet av dagen. Anonymkode: b2491...2ac 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #18 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg trodde dette var allmennkunnskap..? 🤔 Selv uten seksualundervisning på skolen (lærerne hoppet over det) så har jeg ikke hatt sjans til å unngå å få med meg at «ufrivillige» ereksjoner er helt normalt. Anonymkode: 8188f...abf Nytt for meg, 30år Anonymkode: 303f9...bea
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #19 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nytt for meg, 30år Anonymkode: 303f9...bea Alvorlig? Man kan ikke bestemme seg for å få ereksjon. Den er ikke viljestyrt. De aller fleste ereksjoner er i settinger som ikke er seksuelle. Anonymkode: 9619c...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå