AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Jeg er 33 år og har bare vært forelsket en gang, jeg var 29 år og det var kjærlighet fra første blikk, virkelig pang forelskelse som var altoppslukende og sexen er det villeste jeg har opplevd (sikkert fordi han er den eneste jeg har ligget med som jeg var forelsket i). Nå har det gått 4 år og jeg drømmer fortsatt mye om han, har godtatt at det ikke ble oss og sånn sett kommet meg videre. Men er ikke interessert i andre og føler ingen interesse for menn, verken de som ber meg ut eller de jeg ser på tinder/gata. Føler ingen interesse etter sex heller, er alltid jeg som ikke ønsker noe seriøst. Så når jeg bare har vært forelsket i èn mann på 33 år er vel oddsen ekstremt lav for at det skal skje igjen? Andre som aldri er forelsket men som ble det igjen? Anonymkode: 15d8c...071 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Selvsagt kan det skje igjen Men det høres egentlig ikke ut som om du er helt ferdig med den forrige forelskelsen din siden du sier du fortsatt drømmer ofte om ham. Kanskje derfor du ikke 'klarer' å bli forelsket i en ny mann? Anonymkode: 9bb41...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 I følge kvinneguiden så er det ikke forelskelse. Det er kåtskap eller en feilkobling i hjernen. Du ble sannsynligvis forført av et kanskje svin? av det motsatte kjønn fordi han var kåt, så ble du selv kåt og så skjedde det du beskriver. Forelskelse er bare når drt er kjærlighet tilstede og det skjer først om 5-10 år etter dere ble først kjent. Det er da du kan si du er forelsket. 🤪 Sannsynligvis vil du bli kåt flere ganger i løpet av livet ditt men mulig du må vente på midtlivskrisa 👍 Anonymkode: 8f971...e94
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 24 minutter siden, AnonymBruker said: Selvsagt kan det skje igjen Men det høres egentlig ikke ut som om du er helt ferdig med den forrige forelskelsen din siden du sier du fortsatt drømmer ofte om ham. Kanskje derfor du ikke 'klarer' å bli forelsket i en ny mann? Anonymkode: 9bb41...3cf Er nok ikke 100% ferdig 😕 men samtidig har jeg kommet såpass langt at jeg ikke hadde blitt lei meg om han fant en ny, så føler meg egentlig åpen for både kjærligheten og en ny. Men er så dumt skrudd sammen når det skjer så sjeldent. Godt du mener det kan skje igjen da 7 minutter siden, AnonymBruker said: I følge kvinneguiden så er det ikke forelskelse. Det er kåtskap eller en feilkobling i hjernen. Du ble sannsynligvis forført av et kanskje svin? av det motsatte kjønn fordi han var kåt, så ble du selv kåt og så skjedde det du beskriver. Forelskelse er bare når drt er kjærlighet tilstede og det skjer først om 5-10 år etter dere ble først kjent. Det er da du kan si du er forelsket. 🤪 Sannsynligvis vil du bli kåt flere ganger i løpet av livet ditt men mulig du må vente på midtlivskrisa 👍 Anonymkode: 8f971...e94 Var ikke kåtskap, vært kåt på flere andre menn uten å ha følt noe annet enn det Det var svimlende forelskelse og det sterkeste jeg har kjent. Trenger ikke bli SÅ forelsket igjen, men hadde vært kjekt å føle på litt interesse og sommerfugler i det minste Anonymkode: 15d8c...071 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Er nok ikke 100% ferdig 😕 men samtidig har jeg kommet såpass langt at jeg ikke hadde blitt lei meg om han fant en ny, så føler meg egentlig åpen for både kjærligheten og en ny. Men er så dumt skrudd sammen når det skjer så sjeldent. Godt du mener det kan skje igjen da Var ikke kåtskap, vært kåt på flere andre menn uten å ha følt noe annet enn det Det var svimlende forelskelse og det sterkeste jeg har kjent. Trenger ikke bli SÅ forelsket igjen, men hadde vært kjekt å føle på litt interesse og sommerfugler i det minste Anonymkode: 15d8c...071 Du kan kjenne på hva du vil. På kvinneguiden er det alltid bare kåtskap eller kanskje traumabond. Du vet, hvis du føler på slike følelser bør du gå til psykolog faktisk fordi det betyr at du mangler kjærlighet og det er unormalt. "The one thing you yearn for you will never have." Ta alt jeg sier selvsagt med en god dose salt!! Jeg bare forteller deg hva kvinneguiden har lært meg om forelskelse og at du kanskje ikke bør spørre slike spørsmål her. 🙂 Anonymkode: 8f971...e94
Hannah80 Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Noen av oss er bare sånn. Selv er jeg snart 43, og har vært forelska sånn ca to ganger. Skulle mange ganger ønske at jeg ble lettere forelska, det høres jo så fantastisk ut. Og det er jo det, når det er gjensidig:) Blir betatt av noen, selvsagt. Men går omtrent aldri over til en forelskelse.
Nowayback Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 Samme her. Syns ikke mennesker generelt er så interessante.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #9 Skrevet 23. august 2023 Ikke godt å si... Bare vært forelsket en gang på 40 år her, og det ble aldri noe for det var ikke gjensidig 😝 Vært betatt et par ganger, men ikke gått over til forelskelse. Anonymkode: c7ff6...6cf
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #10 Skrevet 23. august 2023 43år da jeg første gang opplevde sterk gjensidig forelskelse. Har vært forelsket noen få ganger tidligere, men ikke fått følelsene gjengjeldt. Ja, det er håp, men det krever at du våger å gå ut og åpne deg for en forelskelse. Anonymkode: 8be5c...d34
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #11 Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 43år da jeg første gang opplevde sterk gjensidig forelskelse. Har vært forelsket noen få ganger tidligere, men ikke fått følelsene gjengjeldt. Ja, det er håp, men det krever at du våger å gå ut og åpne deg for en forelskelse. Anonymkode: 8be5c...d34 Men da har du jo vært forelsket en del ganger gjennom livet... Spørsmålet var for de som kun hadde vært forelsket en gang. Jeg skjønner ikke hva du mener med å "åpne seg" for en ny forelskelse? Vi som omtrent aldri blir forelsket vil jo gjerne bli det! Men det er ikke noe man kan bestille på date nr. 3. Anonymkode: c7ff6...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå