Jensh Skrevet 23. august 2023 #1 Skrevet 23. august 2023 Jeg traff en mann for 3 år siden (jeg er en kvinne..) Første tiden var veldig bra og møtte familien min flere ganger. Vi ble kjærester og tenkte at dette var mannen i mitt liv. Etter et halvt år ble det bare rot. Forsvant noen ganger, møtte ikke familien min lenger, oppdaget på tinder to ganger (men forklarte det med en gammel profil) og prioriterte ikke meg mer enn kanskje 3-4 dager i måneden. Tok opp flere ganger at jeg ikke orket dette en eneste dag til siden jeg søker noe seriøst. Han beklaget hver gang og lovet bedring noe det ikke ble. Følte meg ikke elsket i det hele tatt og tenkte kanskje han møtte andre. Så oppdaget en venninne han på tinder igjen med ny profil i sommer (i tillegg med et bilde jeg hadde tatt av han på første ferien). Vi snakket ikke særlig på en mnd og nå vil han plutselig ha meg tilbake. Jeg er drittlei fyren. Jeg kan vel ikke gi han en ny sjanse?
Blablabla23 Skrevet 23. august 2023 #2 Skrevet 23. august 2023 Du kan jo det, mulig han har vokst opp i løpet av disse årene. Men jeg ville hatt store problemer med å bygge opp tillit igjen, og du bør i såfall forberede deg på samme kjør på nytt. Tviler på at det blir verdt det. Om jeg var deg ville jeg gått videre. Finn deg en mann som behandler deg med respekt fra dag en. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #3 Skrevet 23. august 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 6ed22...c63
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #4 Skrevet 23. august 2023 Hva skulle ha endret seg fra før til nå? Hvorfor skal han få lov til å bruke den som en hvilepute? Når han er lei og vil pule rundt igjen, så er det raskt å gå tilbake til gamle mønstre... Jeg tror ikke du burde gi han en ny sjanse. Anonymkode: fc6fa...ee6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #5 Skrevet 23. august 2023 Jeg hadde aldri i livet gitt ham en ny sjanse Anonymkode: 65e8e...8b7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2023 #6 Skrevet 23. august 2023 Du har gitt han nok sjanser. Anonymkode: ce7f7...5d3
Virrevirrevapp Skrevet 23. august 2023 #7 Skrevet 23. august 2023 Han har fått for mange sjanser som det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå