Gå til innhold

En fyr fra jobb kommer innom meg etter jobb å leverer/henter 6barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ber han mange ganger inn i gangen, de tre siste gangene har vi pratet lenge hver gang. Vi er kollegaer men ikke på samme avd. Barna er 8 og 10 og kan egentlig gå hjem selv, men han velger å hente. I forrige så følte jeg stemningen var så god mellom oss og angrer i ettertid på at jeg ikke ba han inn på kaffe. Når han så lenge holder praten i gang og bevisst kommer å henter, kan han være interessert i meg ut ifra dette?

Anonymkode: 76d4a...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du at han henter ungene dine?

Anonymkode: 5cc52...a0a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, hva mener du med at denne kollegaen henter og leverer ungene?
Og hva er 6barna?

Du skriver om å be inn på kaffe.. Så han henter og leverer ungene hjemme hos deg?

Håper forresten at du er singel...

Anonymkode: d59de...cd3

• Liker 3
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke en dritt av

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

:klo:

Anonymkode: 97105...d12

• Liker 2
Skrevet

Kan være. Be han inn på kaffe neste gang.

Skrevet

Hennes barn får besøk av hans barn. 

Han henter dem etter jobb hos henne - og holder praten i gang. 

De er kolleger, men jobber ikke på samme avdeling. 

• Nyttig 4
Skrevet
MollyJones skrev (11 minutter siden):

Hennes barn får besøk av hans barn. 

Hvor leser du dette?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor leser du dette?

Mellom linjene, seff. Noen ganger må man bare lete etter en logisk forklaring. 

Anonymkode: 7f159...276

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor leser du dette?

Han henter barna [sine]! 

Barna er 8 og 10 og kan egentlig gå hjem selv, men han velger å hente. 

🤡

Anonymkode: 76550...060

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mellom linjene, seff. Noen ganger må man bare lete etter en logisk forklaring. 

Anonymkode: 7f159...276

TS her

Okei var det så dårlig forklart😂 mobilen er på autokorrektur, men ja vi jobber sammen. Kje ner hverandre litt via jobben. Har den siste tiden fått 2 av barna våre til å leke sammen og bestemt at de kan være her 2 ganger i uken. 

Han kommer inn i gangen og viser virkelig at han vil prate med meg. Jeg prøver å se etter signaler om han liker meg, men det kan jo også være vennskapelig. Vi stod fint en halvtime sist å pratet. Merker han også er litt nysgjerrig på meg. Bør jeg be han på kaffe uten barna neste gang?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

TS her

Okei var det så dårlig forklart😂 mobilen er på autokorrektur, men ja vi jobber sammen. Kje ner hverandre litt via jobben. Har den siste tiden fått 2 av barna våre til å leke sammen og bestemt at de kan være her 2 ganger i uken. 

Han kommer inn i gangen og viser virkelig at han vil prate med meg. Jeg prøver å se etter signaler om han liker meg, men det kan jo også være vennskapelig. Vi stod fint en halvtime sist å pratet. Merker han også er litt nysgjerrig på meg. Bør jeg be han på kaffe uten barna neste gang?

Du er jo direkte uhøflig hvis du lar folk stå i gangen en halvtime uten å invitere dem til å komme inn og sette seg ned litt, få en kopp kaffe.

Det gjelder helt uavhengig om du tror han liker deg eller ikke.

Anonymkode: c4fe6...a03

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du er jo direkte uhøflig hvis du lar folk stå i gangen en halvtime uten å invitere dem til å komme inn og sette seg ned litt, få en kopp kaffe.

Det gjelder helt uavhengig om du tror han liker deg eller ikke.

Anonymkode: c4fe6...a03

Ja jeg kunne vært bedre😅😱

Skrevet

Nå fikk jeg dårlig samvittighet altså. Men tenkte tanken igår. Trodde bare han ville avsted fort og ville ikke stoppe han avsted med barna, viste seg jo st han ville bli litt. Er rart hvor mye feil man gjør når man er betatt...

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nå fikk jeg dårlig samvittighet altså. Men tenkte tanken igår. Trodde bare han ville avsted fort og ville ikke stoppe han avsted med barna, viste seg jo st han ville bli litt. Er rart hvor mye feil man gjør når man er betatt...

Er han singel? Be ham gjerne på kaffe, så finner du ut litt mer om ham.

• Liker 2
Skrevet
Tvist skrev (7 timer siden):

Er han singel? Be ham gjerne på kaffe, så finner du ut litt mer om ham.

Ja han er singel, og vi begge er veldig forsiktige. Rar setting, men ja jeg skal be han helt inn neste gang. Må tro å teit det var å stå i gangen når jeg tenker etter? Men samtalen fløt så at jeg ikke tenkte lengre😂

• Liker 2
Skrevet

Greit at du er interessert og at kanskje han er det. Men er det lurt å inngå et forhold med noen som bor i gangavstand og der barna er venner? Kan potensielt ødelegge en del om det ryker. Eller hvis barna brått blir stesøsken. 

Skjønner at dere ikke er der, men skader ikke å tenke før man styrer rett inn i det.

Anonymkode: ace09...d41

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Greit at du er interessert og at kanskje han er det. Men er det lurt å inngå et forhold med noen som bor i gangavstand og der barna er venner? Kan potensielt ødelegge en del om det ryker. Eller hvis barna brått blir stesøsken. 

Skjønner at dere ikke er der, men skader ikke å tenke før man styrer rett inn i det.

Man skal tenke konsekvenser altså, men dette blir overtenking for meg. Hvis man ikke skal kunne finne seg noen som er i nettverket, er man da låst til Tinder? Som om det er tryggere?

Anonymkode: 777ba...fdc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Anonymkode: 777ba...fdc

I nettverket kan jo bety noen som ikke er så tett på barna.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Synes det er verd å utforske det. Og det er faktisk mulig å være venner etter brudd. Jeg har flere ekser jeg er venner med.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...