Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller later som de ikke ser deg når dere allerede har fått øye på hverandre. Jeg vet at mange er sånn av natur: ansiktblinde, vimsete og går i sine egne tanker = kan fort gå forbi eller tilsynelatende overse uten at de mener det vondt. 

Men jeg tenker på de du kjenner eller har kjent, og som du vet ikke har de problemene. 

Flere som føler seg som søppel når det skjer med deg? Møtte ei jeg kjenner på butikken og møtte blikket hennes, jeg smilte og skulle til å gå bort da hun heller vendte ryggen diskret mot meg og begynte å snakke med den hun sto med. Kjæresten min reagerte også og lurte på hva pokker som skjedde 🙈

Kleint....

Anonymkode: 42cc2...1b2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Flere som føler seg som søppel når det skjer med deg?

Nei, jeg har mentalt trent meg selv til å ikke bry meg. 

Jeg sier konsekvent hei til alle bekjente, og dersom de overser meg så ler jeg inni meg. Jeg har etter et langt liv klart å overbevise meg selv om at andres oppførsel ikke er en refleksjon på meg. Hva andre føler eller tenker er ikke min business. 

i 90% av tilfellene så er folk nok mest opptatt av seg selv, og enten ikke får det med seg eller de bare ikke er tilstedet i øyeblikket, og jeg legger ikke vonde intensjoner på handlinger som kan unnskyldes med at de er mer opptatt av seg selv der og da. 

Den siste 10% er jo sikkert bare slemme/kjipe, og jeg lar ikke kjipe personer ødelegge dagen min. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd dette. Det føles veldig rart. Neste gang jeg ser disse personene pleier jeg ikke hilse.

Anonymkode: 06da0...f80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...